Permalänk
Medlem

Lg E500-v.ap77v

Hej! Upptäckte precis att en dator från LG har dykt ner i en vettig prisklass med på papperet rätt bra specifikationer. Den benämns i Sverige som LG E500-V.AP77V (https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?vat=true&Product...). Är det någon som kan lista ut mer/har erfarenhet av denna burk?

Permalänk
Medlem

verkar väldigt prisvärd tycker jag. Ser snygg ut. Dock inte lika prisvärd som Zepto 3405W. Men jag har läst att zepto brukar ha problem med överhettning och jag har redan en toshiba m70 med det problemet. Plus är 3405W ful som stryk.

Det som oror mig med E500 är att de verkar ha tryckt in ett fullt tangentbord med numpad och allt vilket borde göra knapparna väldigt små. Men jag vet inte jag har hu bara set datorn på bild.

Permalänk
Medlem

Såg att de verkar sälja den på Xcore här i Uppsala, ska in o trycka på den i veckan om jag hinner så blir det rapport på det. Huruvida Zeptos burk är mer prisvärd är enligt min uppfattning en diskussionsfråga i och med T2370-processorn de har som obligatorisk . Jag antar att de gör så för att kunna fortsätta kränga 3415W ett tag till.

Permalänk
Medlem

hur står sig ATI HD2600 med 256MB kortet mot t.ex. zeptons nVidia 8600gt med 512MB?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ivy
hur står sig ATI HD2600 med 256MB kortet mot t.ex. zeptons nVidia 8600gt med 512MB?

HD2600 och 8600GT är nästan jämbördiga med lika mycket minne men eftersom zeptons dator har 512MB så har den väl övertaget. Men båda kortet är bland de bästa till bärbara datorer.