Soldier of fortune 3 hackar?

Permalänk
Medlem

Soldier of fortune 3 hackar?

Hej jag köpte nyligen spelet "soldier of fortune 3" och när jag började spela märkte jag att när jag gick så "hackar" det fram men ändå inte, för jag går framåt utan att det hackar och när jag snurrar runt och styr så hackar det inte, det är när man tittar på sidan om pistolen så ser det ut som det hackar fram när man går men ändå inte. har jag för lite ram? lite svårt att förklara, men hoppas att nån förstår vad jag menar. detta är min rigg:

E2200 2,2ghz

RADEON 3850

1024mb DDR2 Corsair 8500 800mhz

SATA Samsung 320 Sata2

Asus p5q-e

//Hjälp.

Permalänk
Avstängd

mer minne

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Bra att du listar grafiken

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Avstängd

Tror det är grafikkortet, snabbkolla lite på TS tidigare inlägg och såg att han har en äldre kort än DX10.. säger inte värst mycket men ändå.
Hade en 7800GTX och det hacka lite på liknande sett, segt alltså... det var väl det näst sista DX9 kort

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Kör på grafiken 1024-786 MEDIUM. Och iof så kan det ju vara V-syncen som får det att se ut så?

Permalänk
Medlem

Säg vad du har för grafikkort, noob007. V-sync tar oftast väldigt mycket av grafikkortet, men det är bra att ha på när man ska spela nått spel där nån är osynlig. Jag såg Blood Sucker'n i S.T.A.L.K.E.R. ganska så tydligt med V-sync på, jämfört när inställningen var av.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Säg vad du har för grafikkort, noob007. V-sync tar oftast väldigt mycket av grafikkortet, men det är bra att ha på när man ska spela nått spel där nån är osynlig. Jag såg Blood Sucker'n i S.T.A.L.K.E.R. ganska så tydligt med V-sync på, jämfört när inställningen var av.

Say what now? hur hade du tänkt att grafikkortet skulle belastas mer av att rendera i en låst och (oftast) lägre fps?

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Medlem

Sen kan det ju bero på att spelet är sheit också...

Permalänk
Medlem

OPS. glömt å skriva det. har ett "RADEON HD 3850"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nait
Say what now? hur hade du tänkt att grafikkortet skulle belastas mer av att rendera i en låst och (oftast) lägre fps?

Det vette tusan alltså, men jag har bara hört att V-sync oftast drar ner FPS'n.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.