Få Vista att se ut som XP?

Permalänk
Medlem

Få Vista att se ut som XP?

Precis fått ihop mitt första datorbygge (saknar grafikkort men fick låna ett så ja kunde börja använda den).
La in Vista Buisness 64-bit...gillar det inte..kan man få det att se ut som XP eller nått sånt? I utforskaren osv..:P
Eller bara te att lära mig?

/Johan

Permalänk
Medlem

classic theme ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

De e redan ändrat..men det ändrar ju bara skrivbordsbilden? Kanske ändrar mer..första jag ändrade så vet inte hur det såg ut innan..:P

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

wtf snackar du om ??

byt till klassiska temat så får du det, grått tema med vista ikonerna, inte så tokigt, synd bara det är en färg, grå...

Permalänk
Medlem

Snackar om att jag t.ex. inte gillar utseendet i Utforskaren o undrade om man kunde ändra det..gärna så det såg ut som XP som jag är van vid.

Redan ändrat till Klassiskt tema och trodde bara det ändrade utseendet på skrivbordet och i startmenyn..typ.

Permalänk
Medlem

Hej!

Det finns antagligen inget sätt att få Utforskaren i Vista att likna den i XP. Om det går att installera Luna-temat (XP:s blåa standardtema) på Vista vet jag inte.

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Hedersmedlem

Enklast (och förmodligen snabbast) är nog att bara vänja sig.