Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Nu är man iallafall redo för WAR.

(dålig bild tyvärr men det syns vad det är iallafall)

Det enda som saknas är flaket med diverse onyttigheter för att kunna hålla en jämn men kvick takt till rank 40

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Det är liksom grejen Men tack!

Det är även därför namnet suger
Det finns inget mer jag hatar än apples namn på sina produkter. iPhone (dock äger jag en sådan.. dubbelmoral är bäst), iPod, iMac, iSuck osv..
Väägrar stödja det, även om det bara är i en meningslös (meningslös för verkliga livet alltså) guild i nåt spel
Men medlemmarna i guilden är säkert trevliga =P

Såå, när kan vi börja spela? Jag hade visserligen bara förbokat "vanliga" versionen från direct2drive, men jag fick ett mail med min headstart key och där stog det att jag kunde börja spela på söndag.
Antar att det gälls som collectors edition då?
Skriva in headstart nyckeln nu klockan 01:00 CET (klockan 03 här?), sen få spela "in the afternoon" som det står på war-europe?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Det enda som saknas är flaket med diverse onyttigheter för att kunna hålla en jämn men kvick takt till rank 40

Haha!

Jag visste jag hade glömt nått.
Men tyvärr så har jag jobb att sköta om vardagarna så rank 40 får ta den tid det tar.

Men var det flera olika gillen som tänkte vara på samma server?
Och det blir Karag Dron servern (core) som folk hoppar på?

*edit*
CET= Central Europe Time dvs i andra ord vår egen tid.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Haha!

Jag visste jag hade glömt nått.
Men tyvärr så har jag jobb att sköta om vardagarna så rank 40 får ta den tid det tar.

Men var det flera olika gillen som tänkte vara på samma server?
Och det blir Karag Dron servern (core) som folk hoppar på?

*edit*
CET= Central Europe Time dvs i andra ord vår egen tid.

Enligt rykten skulle det vara ryss-invasion på Karag Dron tills dom får sina egna servrar.

Karak-Azgal verkar vara nya samlings-servern. Jag är öppen för rättning. ^^

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Karak-Azgal är det som gäller för Awakened och två destrucion guilds än så länge.

Så häng på

Snart drar kriget igång på riktigt, hehe.

EDIT: Gascogne, gärna lite bättre bilder på lådan, lyckades få tag på en CE via komplett. då de har ett gäng kvar, mest för att få bonus sakerna

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Tänkte bara meddela.

Vi från Swec som startat ett Order guild har nu spikat ett namn.

http://awakened.zapto.org/

Vi är alltså Awakened, hemsidan är temporär och under uppbyggnad

Hade ni den guilden i OB också? För jag såg en del order med det guildnamnet på Worlds Edge Mountain.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olaa
Hade ni den guilden i OB också? För jag såg en del order med det guildnamnet på Worlds Edge Mountain.

Japp, då var det någon av oss du såg springa

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Skall försöka få dit min guild från jobbet med Ännu mer svenskar på Dest sidan ^^

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Skall försöka få dit min guild från jobbet med Ännu mer svenskar på Dest sidan ^^

jobbar saab eller?

generaliserar en trollhättebo, hehe..(bor själv här så^^)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

hahaha (hur kunde du gissa) vi är en avdelning som kommer köra, mest på skoj iof men många kommer nog köra rätt hårt.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
hahaha (hur kunde du gissa) vi är en avdelning som kommer köra, mest på skoj iof men många kommer nog köra rätt hårt.

hmm, 90% av alla har/jobbar/jobbat på saab om man är uppvuxen nära trollhättan.
Du bor väll dock i sjuntorp, så du tillhör inte oss

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

hahaha uppvuxen på lextorp, så jo, jag är en tröllhättepöjk.
Btw, någon som vet när man kan skriva in sin preorder key? Såg 01.00 lite längre upp i tråden, men hittar inget om det på hemsidan.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
hahaha uppvuxen på lextorp, så jo, jag är en tröllhättepöjk.
Btw, någon som vet när man kan skriva in sin preorder key? Såg 01.00 lite längre upp i tråden, men hittar inget om det på hemsidan.

Klockan 01:00 ska de vara ja.

Jag är också uppvuxen på lextorp ju

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Karak-Azgal är det som gäller för Awakened och två destrucion guilds än så länge.

Så häng på

Snart drar kriget igång på riktigt, hehe.

EDIT: Gascogne, gärna lite bättre bilder på lådan, lyckades få tag på en CE via komplett. då de har ett gäng kvar, mest för att få bonus sakerna

Karak-Azgal säger du, det låter bra i mina öron.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Btw, någon som vet när man kan skriva in sin preorder key? Såg 01.00 lite längre upp i tråden, men hittar inget om det på hemsidan.

Det står under news på sidan och det är kl 01:00 dvs nu ska man kunna göra det.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Hehe nice, bodde på västrafjärilsvägen 11 för 100 år sen (är 41 starka år nu)
Gick dock på sylteskolan

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Kommer man få en key till utöver den headstartnyckel man fått utskickad till sig nu?
Isf, kan man använda en CE headstart key nu inatt för att aktivera ett konto och sedan skriva in en standard ed. key när det går live?
Har nämligen en headstart CE key som jag kommit över men jag har förbokat standard edition, tror ni de kommer vara kompatibla?

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

tror det...dom har nog ingenting gemensamt med varandra att göra.

Hmmm svårt att gissa vilken key som är item keyn och vilken som är headstart keyn

En key är "not valid" och den andra är "not valid yet"

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug
Kommer man få en key till utöver den headstartnyckel man fått utskickad till sig nu?
Isf, kan man använda en CE headstart key nu inatt för att aktivera ett konto och sedan skriva in en standard ed. key när det går live?
Har nämligen en headstart CE key som jag kommit över men jag har förbokat standard edition, tror ni de kommer vara kompatibla?

Det ska inte vara några problem att använda en preorder CE key för headstarten och sen lägga in en SE key.
Tycker inte jag iallafall eftersom allt CE headstart nyckeln gör är att man för börja leka på söndagen inget annat.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

den som börjar på PCEA är headstart

Permalänk
Medlem

oh nice
men det är den som är "not valid"

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

vart försöker du regga? Hittar inget på sidan än

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
oh nice
men det är den som är "not valid"

Skriv rätt siffror/bokstäver? Har en vän som misstog D för O.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Vänta lite.... vi som inte har CE preorder kan väl inte regga än eller? kanske det som är problemet. Jag har bara vanliga preorder.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Ni får vänta till 02.00 då vi har DST här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Vänta lite.... vi som inte har CE preorder kan väl inte regga än eller? kanske det som är problemet. Jag har bara vanliga preorder.

Stämmer bara CE preorder som kan nu, de andra preorder kan kl 09:00 CET på måndag.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Tänkte det...

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

ah cet vs cest

Permalänk
Medlem

CE headstart registration har skjutits upp en timme enligt war-europe.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
CE headstart registration har skjutits upp en timme enligt war-europe.

Bah då blir det kl 03:00 (CEST) för oss eftersom det är 2:00 CET de pratar om.
(Blir smått galen på alla olika tidszoner ibland...) >_<
Låter som man ska sova nu och gå upp tidigt och fixa till sitt konto.

Men äntligen kom High Elf Archmage Guide på Tentonhammer.

Samling utav samtliga klass guider på Tentonhammer
WAR Class Portal
(Dock så har de inte gjort nån guide för Marauder, Squig Herder än men det lär komma snart)

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Tar och laddar ner PTRen på WoW sålänge Kan ju ststa min Spriest med de nya talangerna till jag får köra Warhammer på måndag

Tack för klass guiden Gas.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard