Permalänk

Tablet PC hp pavilon tx2500z

Hej alla dator kunniga där ute Nu är det så att jag behöver lite hjälp för jag tänkte att jag ska skaffa mig min första bärbara dator men jag vill att den ska vara liten inte större än 12.1 tum och att man ska kunna lira spel på den behöver inte vara superbra bara så det flyter Detta har jag tittat på nu och funntar på att köpa från USA

HP Pavilon TX2500z

AMD Turion(TM) X2 Dual-Core Mobile Processor RM-70 (2.0 GHz)

3 GB DDR2 System Memory (2 DIMMs)

12.1 WXGA High Definition HP BrightView Widescreen Display

160 GB SATA Hard Drive (5400 RPM)

Supermulti 8x DVD+/-RW With Double Layer Support

6-cell Lithium Ion Primary Battery

ATI Radeon (TM) HD 3200 Graphics

HP Imprint Finish (Echo) + Webcam + Microphone +Remote!!

802.11 b/g WLAN Wireless Network

såhär står det på den jag funat att köpa och det landar på 6000 med import och allt men vad tycks är det en bra deal för jag vill ju ha den som en allt i ett dator som är liten.

Förslag på andra datorer och respons på detta uppskattas:)

Permalänk
Medlem

Om du frågar mig utstrålar den datorn inte ett dugg kvalitet. Jag lägger hellre ut en större summa pengar för en välbyggd dator som håller i flera år än en slit-och-släng-dator.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rofl
Om du frågar mig utstrålar den datorn inte ett dugg kvalitet. Jag lägger hellre ut en större summa pengar för en välbyggd dator som håller i flera år än en slit-och-släng-dator.

Varifrån har du fått det intrycket?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

Jag vet inte riktigt vad du pratar om min gode rofl, men alla HP jag någonsin provat har känts väldigt gedigna. Dessutom har den där burken tämligen bra specifikationer. Den är inte mer "slit-och-släng"-dator än någon annan.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk

Ja men är det en okej dator låt säga om jag vill lira wow på den ? och så undrar jag om man kan bytta ut tangent bordet så att man får dom svenska knapparna någon som vet?

Permalänk
Medlem

WoW kommer inte vara några problem alls, det mesta nu för tiden driver det spelet...

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk

Man tackar man tackar tror det blir denna dator om en dryg månad:D då lägger upp min egen recension om den när jag skaffat den