Permalänk
Medlem

Tiger mössa hittar ingen bild,

till xbox 360

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
http://images.webhallen.com/product/80980/large

Min absoluta favoritserie. The Wire säsong 4. Blir att beställa säsong 5 snart också.

Tack för tipset, verkar bra.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro
Tack för tipset, verkar bra.

Ptja, den har ju inte 9,7/10 på IMDB för inte.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Jäkla tur för dig att jag fyller år idag, annars hade jag nästan blivit avundsjuk

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Tänkte att det kunde vara dags att införskaffa lite film den legala vägen. Endast DVD då PS3 får införskaffas längre fram..

48867 Carlito's way (Nyrelease) dvd2
38712 Confessions of a dangerous mind dvd2
36298 Donnie Darko dvd2
42197 En kvinnas doft (nyrelease) dvd2
64740 Jackie Brown dvd2
31720 Natural Born Killers - Director's Cut dvd2
43281 Terminator 2 - Judgment Day - Director's cdvd2
30246 Will Hunting dvd2
32450 Traffic dvd2
31077 Boondock Saints dvd2
30740 Matrix dvd2
31453 Scarface dvd2
45849 Maffiabröder - Special edition (2-disc) dvd2
46101 Reservoir dogs - De hänsynslösa (2-disc) dvd2

Även jag har inhandlat en hel massa film. Dock kör jag high-def, men ingen blu-ray (än iaf) fyndar hd dvd istället.

Heroes season 1
Robin Hood series 1
Hotel Babylon series 1
Total Recall
Letters From Iwo Jima
från dvd.co.uk

Ocean's Eleven
Ocean's Twelve
Ocean's 13
Space Cowboys
Firewall
Syriana
Superman The Moive
The Searchers
från amazon.de

Terminator 2 Ultimate edition Steelcase
från privatsäljare på amazon.de

Relentless Enemies
Terminator 3
Ran
Million Dollor Baby
från div. ebay säljare.

Var inne på elgiganten igår och till min förvåning hade de ett tiotal hd dvd titlar, köpte de som jag inte redan hade.

Fast and the Furious Tokyo Drift
The prestige
World Trade Center
Troja

Och sist men inte minst

Taking Lives
Som absolut inte var något fynd utan istället är ruskigt dyr men det är en av de absolut mest sällsynta och svårast att få tag på av alla hd dvd (undantaget 2006 hd dvd alive! dts demo disken)

Nog med filmer för ett tag var inne på overclockers och köpte en 1Tb hdd för att ersätta en av mina lagringsdiskar som håller på att dö.

Samsung HD103UJ

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk

Ett par stativ till mina högtalare:

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

Hmm det krävs väl tillstånd från upphovsrättsgivaren för att kopiera bilder och publicera dom här, eller är jag helt ute och cyklar?
Rätta mig gärna.

Menar att det är väldigt hårda regler på swec och då ska väl den lagen också följas.

Visa signatur

p180|antec 480w|Asus p5Q-deluxe|8800gt 512
|raptor150gb|X-Fi Xtreme Gamer – Fatal1ty Professional|Samsung 940BF|E8400|Noctua NH-U12P|Corsair TWIN2x2048MB-6400C4DHX 4-4-4-12 |Logitech G15 v2|bärbar1:asus F3K-AP014C|4gb ram|bärbar2:asus A6book 1gb ram|bärbar3:Asus eee 701|1gb ram.广东省, 中國

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iosgunde
Hmm det krävs väl tillstånd från upphovsrättsgivaren för att kopiera bilder och publicera dom här, eller är jag helt ute och cyklar?
Rätta mig gärna.

Menar att det är väldigt hårda regler på swec och då ska väl den lagen också följas.

Det är därför det finns friskrivningar.

"Friskrivning
Alla inlägg i SweClockers forum, kommentarer till artiklar och nyheter, kommentarer i galleriet samt annonser på marknaden uttrycker skribentens åsikter och varken SweClockers eller dess moderatorer och administratörer kan hållas ansvariga för innehållet i dessa."

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

ok? Och det kläcker du ur dig nu? =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Nikon AF 85/1.8 D

Nikon EN-EL3e

Cokin Filterhållare P

Cokin P121S (ND8)

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iosgunde
Hmm det krävs väl tillstånd från upphovsrättsgivaren för att kopiera bilder och publicera dom här, eller är jag helt ute och cyklar?
Rätta mig gärna.

Menar att det är väldigt hårda regler på swec och då ska väl den lagen också följas.

De flesta bilder som publiceras här är väl ändå länkat från tillverkarens eller återförsäljarens webbsida. Då borde det ju inte vara något problem.

Permalänk
Medlem

En ASUS EEE 904HD

Lagom stort tangentbord, stor hårddisk, bra batteritid, lagom snabb osv, för det priset var den riktigt prisvärd. Dessutom fick jag till Win XP istället för Linux som det stod hos Dustinhome, bara ett plus

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Nya Gardiner och ett nytt Köksbord + stolar

Snygga ballonger var är dom köpta?

Visa signatur

// David

Permalänk

och

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Många klottrare här visst.:/

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
http://images.webhallen.com/product/80980/large

Min absoluta favoritserie. The Wire säsong 4. Blir att beställa säsong 5 snart också.

verkar jävla intressant, ska kollas in asap

Permalänk
Medlem

En Acer Aspire One med Linpus Linux.

Visa signatur

Fagerja

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
Många klottrare här visst.:/

Öhh, klotter och grafitti är väl två vitt skilda saker. Grafitti är gatans konst, klotter är det man gör i matteboken på lektionerna. Varför skulle det vara negativt förresten? Och kom inte med några dåliga argument typ "Det ser bara fult ut"

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurihaxxx
Öhh, klotter och grafitti är väl två vitt skilda saker. Grafitti är gatans konst, klotter är det man gör i matteboken på lektionerna. Varför skulle det vara negativt förresten? Och kom inte med några dåliga argument typ "Det ser bara fult ut"

det är negativt eftersom en ganska stor mängd grafitti artister verkar inte har nån självkritik what so ever.
så länge dom gör ett bra jobb och på fula och tråkiga vägger(= inte min husvägg ungefär) så är det okej.
men kan man inte det ska man hålla sig borta tills man blivit bra.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
det är negativt eftersom en ganska stor mängd grafitti artister verkar inte har nån självkritik what so ever.
så länge dom gör ett bra jobb och på fula och tråkiga vägger(= inte min husvägg ungefär) så är det okej.
men kan man inte det ska man hålla sig borta tills man blivit bra.

Ja, det är sant, men att dra all grafitti över en och samma kam det är som att dra vilken konstform som helst över samma, tandlösa kam.

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk

Lite missnöjd faktiskt. Men jag kanske inte ska säga nått förrän jag skaffat riktiga kablar

Köpte även en till bil igår (fast med snyggare fälgar såklart)

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk
Medlem

Jag och några polare beställde precis dessa oldschool spelen:

+

ska käka dom på battlenet

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

EEE-pc och Libretto kan gå och lägga sig, här är en riktigt portabel dator! En HP 200LX med 1 MB RAM och 80186-propp på ~7.5 MHz. Fullt PC-kompatibel, den kör MS-DOS 5 och ett PIM-program ovanpå. Ca 380 KB ramdisk när dos fått sina 640 av RAM-minnet, men den har ju PCMCIA så min har nu ytterligare 40 MB lagring!

Jag fick just hem den, och älskar den redan. Enda felet är väl att skärmen inte har backlight, men den är väldigt skarp och fin. Klart roligaste handdatorn jag har nu, tack vare x86-arkitekturen.

Synd att de gick över till hemska Win CE och icke x86 efter denna modell... En 386/486:a i detta format (kanske med färgskärm?) hade varit en killer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cl3mens
http://squit.co.uk/computers/photos/hp200lx.jpg

EEE-pc och Libretto kan gå och lägga sig, här är en riktigt portabel dator! En HP 200LX med 1 MB RAM och 80186-propp på ~7.5 MHz. Fullt PC-kompatibel, den kör MS-DOS 5 och ett PIM-program ovanpå. Ca 380 KB ramdisk när dos fått sina 640 av RAM-minnet, men den har ju PCMCIA så min har nu ytterligare 40 MB lagring!

Jag fick just hem den, och älskar den redan. Enda felet är väl att skärmen inte har backlight, men den är väldigt skarp och fin. Klart roligaste handdatorn jag har nu, tack vare x86-arkitekturen.

Synd att de gick över till hemska Win CE och icke x86 efter denna modell... En 386/486:a i detta format (kanske med färgskärm?) hade varit en killer.

Men... vad är den bra till?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

2gb corsair sodimm

Svart Spyder jacka

svart Everest SHORT JKT F8

Så nu ska man inte frysa=)

Visa signatur

p180|antec 480w|Asus p5Q-deluxe|8800gt 512
|raptor150gb|X-Fi Xtreme Gamer – Fatal1ty Professional|Samsung 940BF|E8400|Noctua NH-U12P|Corsair TWIN2x2048MB-6400C4DHX 4-4-4-12 |Logitech G15 v2|bärbar1:asus F3K-AP014C|4gb ram|bärbar2:asus A6book 1gb ram|bärbar3:Asus eee 701|1gb ram.广东省, 中國

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurihaxxx
Öhh, klotter och grafitti är väl två vitt skilda saker. Grafitti är gatans konst, klotter är det man gör i matteboken på lektionerna. Varför skulle det vara negativt förresten? Och kom inte med några dåliga argument typ "Det ser bara fult ut"

Det är fult och vandalism.
Visst måla på din egen vägg om du vill, men måla inte på andras väggar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Men... vad är den bra till?

Tonvis av prylar! Det jag har i tankarna nu är terminalprogram, quickbasic och kanske en assembler. Sedan ska jag experimentera lite med nätverk för den och lite serveranvändning. Finns en helkul kille som skrivit en IRC-server i quickbasic, ska nog klara 10-15 användare iaf!

Permalänk

Processor-fläkten började tjuta på max-varv när jag klockade datorn i veckan, plus att den inte kyler tillräckligt, så det får bli en ny biff till kylare

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Powercolor 4870 X2 och lämpligt nätagg alá 700w för att driva besten.

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!