Permalänk
Medlem

Crysis!

Tjenare!

Jag har nu tänkt på att spela Crysis spelen, efter allt skit som har sagts om spelet så vill man gärna testa det, hehe. Nu undrar jag; Vilken spel i serien ska man börja med ?

//Zithy - Clear and Out

Permalänk

Om du överhuvudtaget är intresserad av storyn så borde du spela crysis först. Warhead utspelas paralellt med första storyn så dom räknar lite med att man vet vad som hände i första spelet.

Permalänk
Medlem

Okej, tack för svaret!

// Zithy - Clear and Out

Permalänk
Medlem

"story"..

förlåt...kunde inte hålla mig... kanske borde ge spelet en ny chans efter jag byggt ny dator... hoppas du gillar det zithos

Visa signatur
Permalänk

Hoppas att det inte gör nåt att jag lånar din tråd lite, ja har skaffat crysis nu och kommit till den här kyrkogården i, men problemet är att inget händer där, jag läste en faq där det står att det ska komma koreaner med "nanosuitar" men dom finns inte inget händer!!

Vad är problemet?

Visa signatur

Antec 300, Intel C2D E8500, Asus P5Q Pro,
Corsair 550w, Corsair 6gb XMS2 6400, Club3D HD4850, Seagate barracuda 7200.11 320 gb. Å vista 64bit =)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Indianajöns
Hoppas att det inte gör nåt att jag lånar din tråd lite, ja har skaffat crysis nu och kommit till den här kyrkogården i, men problemet är att inget händer där, jag läste en faq där det står att det ska komma koreaner med "nanosuitar" men dom finns inte inget händer!!

Vad är problemet?

sparfilen din kan vara buggad , prova att ladda om från en bana innan eller så.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |