Ursprungligen inskrivet av Rosensparven
Det är ju inte en andra chans, det tycker jag också man bör ha rätt till. Men nu handlar det ju om en TREDJE chans, efter att ha kört två företag i botten så försöker han nu med ett tredje företag som enligt många verkar gå i samma riktning som de tidigare. Visst, det kan vara så att allt som killen säger stämmer och han är mest ett offer för "olyckliga omständigheter", men då flera olika källor oberoende av varandra anklagar honom för lurendrejeri och hot så kan man ju ana att allt inte står rätt till.
Jag har stått till svars sedan i maj och bett om ett enda litet bevis detta vilket jag inte har mer än rätt till att kräva om en person anklagar mig för något som jag inte gjort. Jag har även försökt att kontakta personerna som säger att jag har lurat och blåst dem men inget svar där heller. Jag har försökt på alla sätt för att bevisa att jag inte bedragit eller hotat någon.
Enda anledningen att jag registrerade mig i forumet var just dessa anklagelser. Ja jag kunde ha bestridit dem tidigare men jag var helt förkrossad när jag lade ner gamecom.
Vad det gäller gamecom så var det just pga dem anklagaelserna som jag lader ner Gamecom.
Man kan väl säga att jag vissa kan känna sig lurade vad det gäller att mina föregående butiker gick fel. Men o andra sidan så har dem mig här i forumet samt att det står klar och tydligt på Marko´s Games att jag tar emot alla garanti som gäller Multimediashopen och Gamecom.
kolla här>> http://www.markosgames.se/news.php?ID=17