nytt utseende i hotmail inkorg, få bort?

Permalänk

Störande buggar som fan. fult o bara vista lookalike.. tss ge tillbaka det gamla ffs!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
http://pici.se/pictures/OzORnfZIz.jpg

Störande buggar som fan. fult o bara vista lookalike.. tss ge tillbaka det gamla ffs!

Du kanske skulle uppdatera till IE7, eller varför inte 8?

Hoppas jag inte såg fel bara, men tror att du sitter på 6an.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk

Kör FF senaste. använder bara det till att kolla mailen så det kvittar om det nu är 6an elelr 7an jag har

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
http://pici.se/pictures/OzORnfZIz.jpg

Störande buggar som fan. fult o bara vista lookalike.. tss ge tillbaka det gamla ffs!

Det fungerar nog inte riktigt som det ska i den gamla versionen av IE. Ser lite lustigt ut på den där bilden. O.o

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Kör FF senaste. använder bara det till att kolla mailen så det kvittar om det nu är 6an elelr 7an jag har

Aha. Du får inte säga att IE7/8 suger då iaf, eftersom du använder (inte) en gammal IE version

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
Aha. Du får inte säga att IE7/8 suger då iaf, eftersom du använder (inte) en gammal IE version

Mja IE funkar väl fast gillar FF mer överlag. dock är det utseendet jag ogillar. av någon anledning kollar jag alltid min andra msn mail via FF ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

håller med att det nya utseendet buggar mkt! inte nog med att jag har en ca 4000 olästa epost meddelande minskar ju inte direkt lagget.... ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
håller med att det nya utseendet buggar mkt! inte nog med att jag har en ca 4000 olästa epost meddelande minskar ju inte direkt lagget.... ^^

Haha! Svarar du inte på sweclockers trådarna, eller är det spam/reklam?

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
Haha! Svarar du inte på sweclockers trådarna, eller är det spam/reklam?

näe det e sweclockers trådarna och så är det lite annan spam.... har haft mail adressen i ca 5 år det blir mycket sweclocker o spam ^^ sen så kan jag ej tömma hela inkorgen för jag har vissa epost meddelanden som kan vara bra att spara dom som man är så sparade man ej dom i en annan mapp ;).

undrar om jag innehar nåt sorts rekord snart ;).

Permalänk

varför byta i från nåt som fungerade bra? dom var ju stora innan dom började försöka locka fler användare med maffigare utseende....

Permalänk
Medlem

Äh fan vad gnälliga ni är! Jag blev positivt överraskad när jag loggade in på hotmail igår och såg den nya designen. Bra mycket snabbare och den förra var ju kass med all sin reklam osv.

Ni vänjer er om ett par dagar, lovar

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
näe det e sweclockers trådarna och så är det lite annan spam.... har haft mail adressen i ca 5 år det blir mycket sweclocker o spam ^^ sen så kan jag ej tömma hela inkorgen för jag har vissa epost meddelanden som kan vara bra att spara dom som man är så sparade man ej dom i en annan mapp ;).

undrar om jag innehar nåt sorts rekord snart ;).

Record får du inte snart jag har mer med min gmail 7000olästa Bara reklam och sånt då men.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Jag tycker att den nya versionen är bättre på flera punkter. Det går snabbare att bläddra mellan meddelanden och mappar, sökfunktionen är förbättrad, utseendet är snyggare (något dålig kontrast dock). Allt verkar fortfarande fungera utmärkt i Opera (har inte testat i Firefox) och det är mindre reklam än förut.

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte textstilen.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

går det inte att få så att msn inkorgen alltid öppnas i ff? Som jag har i dagsläget så öppnas den i olika men då jag klickar på inkorgen så måste jag ange lösenord för mailen på nytt. ska väl inte behövas? eller varför är det så?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joni_hh
går det inte att få så att msn inkorgen alltid öppnas i ff? Som jag har i dagsläget så öppnas den i olika men då jag klickar på inkorgen så måste jag ange lösenord för mailen på nytt. ska väl inte behövas? eller varför är det så?

Jodå, det är enkelt:

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Hedersmedlem

*trådar sammanslagna*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

ok men grejen med att jag behöver ange lösenordet på nytt då försvinner det med eller varför måste man ange det igen?

Permalänk
Hedersmedlem

Verkar som alla hotmail användare håller på att flyttas över till det nya gränssnittet. Senaste dagarna har det hoppat lite fram och tillbaks med designen.

Visserligen bra med lite snabbare laddningstid och en fungerande sökfunktion. Det som stör mig oerhört är mina mappar på vänstersidan inte får plats och den oerhört stora text/zoom storleken. Så man får scrolla. Jag behöver översikt på alla mina mappar.

Alla som inte är nöjda med designen bör skicka sin feedback till hotmail, att enbart klaga på forum hjälper föga.

Till er andra som också stör sig på den stora storleken och använder Firefox. Så finns det ett smidigt tillägg som kommer ihåg zoom inställningen på varje webbsida.
No Squint:
https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/2592

Permalänk
Medlem

ok men vart skickar man den feedbacken?

Permalänk
Entusiast

Liten notering: Uppdaterade till opera 9.62 och nu funkar msn hotmail igen.

Permalänk
Medlem

För er som har problem med nya looken oh Opera, testa att sätta Browser javascript till "1", skriv opera:config#UserPrefs|BrowserJavaScript i adressraden, och kör 9.62. Fixade det för mig.

Permalänk
Medlem

För mig fungerar i alla fall nya Windows Live Hotmail utmärkt med Opera 9.60.

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

det handlar om att om att få opera att även uppdatera javascript. version installerad kan kollas här http://www.opera.com/docs/browserjs/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lbs129
Jodå, det är enkelt:

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Mvh Johan

och vart hittar man det i a-patch?
Samt går det i stuffplug 3? suck kör ju med stuffplug2 så går ju inte den vägen..

Detta är dock något som är skumt. Har en till msn adress och om jag öppnar inkorgen ifrån denna så öppnas det i firefox. Men i den andra i IE? Varför är det så?=/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joni_hh
och vart hittar man det i a-patch?
Samt går det i stuffplug 3? suck kör ju med stuffplug2 så går ju inte den vägen..

Detta är dock något som är skumt. Har en till msn adress och om jag öppnar inkorgen ifrån denna så öppnas det i firefox. Men i den andra i IE? Varför är det så?=/

Tyvärr har jag inget svar på din fråga. Jag använder varken A-patch eller Stuffplug själv, men jag har hört att det ska fungera med A-patch.

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

ser inget av det i a-patch iaf. det skumma är ju att i en av hotmail adresserna öppnas det i firefox ifrån msn men med andra hotmail adressen så öppnas det i IE. är inte det konstigt eller bara nån inställning?