Permalänk
Medlem

Iphone 3G - 64-bit!?

Hej!
Någon som kör en Iphone i 64 bitars miljö och märker att det fungerar? står ju att man inte ska kunna använda den till 64-bit.

Jag kör XP prof. 64-bit. går det att använda ne Iphones utan att mjukvaran spökar!?

thank you!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

finns ju itunes till x64 också, kör det på vista 64 men ser inte varför det inte skulle funka.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

ja det funkar kör 2008 64bitars

Permalänk
Medlem

Nyfiken bara.. vart står det att det INTE skulle funka?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

vista premium x64 + iphone 2.1/itunes 8 = klockrent

Visa signatur
Permalänk
Medlem

iTunes är just faktiskt inte helt supportet till Windows XP Pro x64. Den klagar när man försöker installera det men sedan fungerar det mesta förutom att cd-bränningsdrivrutinen inte kan laddas så man får stå ut med ett jobbigt felmeddelande varje gång man startar det.

Dock fungerar allt annat jättebra t.ex. iPod-synkning så det borde ju fungera minst lika bra till iPhone.

Visa signatur

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin

Permalänk
Medlem

alltså... jag var nere och frågade telia i deras butik OCH ringde deras kundtjänst, fick till svar att den inte skulle fungera... väldigt konstigt sa jag eftersom många kör 64-bitar för att få ut mer än 4 GB ram! sen gick jag lite besviken, så det kommer alltså fungera till mitt xp 64-bit!?

tack så mycket!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk

senaste itunes fungerar INTE under windows xp64, finns vissa guider som fungerar för vissa men i flesta fall fungerar dom inte. Jag har länge försökt att skaffa senaste versionen av itunes till xp64 men varje försök har gått åt helvete.