Permalänk
Medlem

har kanske inte skrivit det än, men jag har Redan en tatuering, på underarmen, som jag tog dagen inna jag fyllde 16,
å som många säger här, så ska man tänka igenom dom, vilket jag inte gjorde alls då, tog mig inte lång tid att hitta en jag ville ha.
jag ångrar inte mig, jag gillar den fortfarande, det är klart, jag tycker inte alls den är så snygg som jag tyckte då, men jag älskar den fortfarande, för den är en del av mig, ett minne.

men! en handtatuering har jag funderat på ca i ett år, å är fortfarande mycket sugen på det. så blir nog av att jag tar den. men allt kan hända innan den 11 juli, jag kanske ändrar mig, jag kanske får händerna avhuggna av en ninja - who knows.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
har kanske inte skrivit det än, men jag har Redan en tatuering, på underarmen, som jag tog dagen inna jag fyllde 16,
å som många säger här, så ska man tänka igenom dom, vilket jag inte gjorde alls då, tog mig inte lång tid att hitta en jag ville ha.
jag ångrar inte mig, jag gillar den fortfarande, det är klart, jag tycker inte alls den är så snygg som jag tyckte då, men jag älskar den fortfarande, för den är en del av mig, ett minne.

men! en handtatuering har jag funderat på ca i ett år, å är fortfarande mycket sugen på det. så blir nog av att jag tar den. men allt kan hända innan den 11 juli, jag kanske ändrar mig, jag kanske får händerna avhuggna av en ninja - who knows.

Theres ninjas on the lawn trying to kill us!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

jupp, då jag tagit min nya tatuering, ska jag göra en Tråd där alla sweclockers får visa bild på sina tatueringar

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
jupp, då jag tagit min nya tatuering, ska jag göra en Tråd där alla sweclockers får visa bild på sina tatueringar

finns redan...

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
finns redan...

ok, i så fall behöver vi inte göra en ny

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk

Jag har både tatuerade fingrar, hals och underarm.
Har än så länge inte märkt något negativt av det, förutom att alla jämt frågar om det gjorde ont på fingrarna och halsen.

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Medlem

kk, hur känns det egentligen? ar hört att händerna och fötterna är de ställen det känns mest på, speciellt undersidan.

underarmen kändes nästan inte alls ju.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Kom att tänka på den här tråden. Hur gick det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Kom att tänka på den här tråden. Hur gick det?

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Palla inte läsa hela tråden, men vilka föräldrar låter sitt 16 år gammla barn tatuera sig? Får man börja knarka lite när man är 18 då?

Permalänk
Medlem

Jag är också lite sugen på att veta ifall det blev något av denna tatuering?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Jag är också lite sugen på att veta ifall det blev något av denna tatuering?

Hoppas inte för den ser förjävlig ut. Som det nämnts innan så verkar tatueringen bara vara något som kompenserar för att man inte är så badass som man egentligen vill. Dödskalle på handen... Okej att det är oftast snyggt att ha på typ axeln eller ryggen eller så, men att ta en på handen för att se tuff ut är ju löjligt.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Händer kommer då jag aldrig tatuera! Har en tatuering på höger underarm. Nästa tatuering blir uppe på axeln. Ska man göra tatuering så ska man kunna dölja dom om så måste! Punkt

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Lite skoj att läsa hur folk reagerar på tatueringar som är synliga på hals och händer.

Har 2st polare som har på både händer och hals, en är polis och den andra är ambulanssjukvårdare. Ingen av dem enl. dem själva lidit av det. Båda hade dem innan de fick anställning.

Själv är jag ett stort fan av Junie Browning's handtatuering. Riktigt välgjord och snygg imo. Det politiska stör mig inte det minsta.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lordnoxx
Lite skoj att läsa hur folk reagerar på tatueringar som är synliga på hals och händer.

Har 2st polare som har på både händer och hals, en är polis och den andra är ambulanssjukvårdare. Ingen av dem enl. dem själva lidit av det. Båda hade dem innan de fick anställning.

Själv är jag ett stort fan av Junie Browning's handtatuering. Riktigt välgjord och snygg imo. Det politiska stör mig inte det minsta.

Samma här, orkade inte läsa hela tråden för allt negativt snack. Visst kanske det blir svårare på arbetsmarknaden men vill man ha en så vill man! Själv drog jag ju halva underarmen.. noga med att kunna dölja med skjorta (så att man får utnyttja högskoleutbilningen till fullo). Kul att höra att det blir friare dock - om dina polare som har fina jobb med hand- och hals-grejor.

Den handgranaten var ju klockren! Sjukt cool.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya