Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Grattis! Hoppas du får 4st

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41NE7T8V4BL._SS500_.jpg

Kan lätt krängas till 70-åringar som tror att de ska ha 2003 eftersom dom har datorer från 2003

Permalänk

Får man se om deras mellandagsrea är något att ha. Undra om den drar igång om 22 min ?

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tco
Jag lyckades också få en på sista utdelningen. Jag orkar inte läsa igenom hela tråden, skulle nån kunna berätta vad detta "fusk" var?

Vissa tog tiden när släppen kom och andra lekte väl i koden så jag förstått.. det folk mest har reagerat över var att folk beställde mer än EN (1) till sig själv.
Jine På forumet var snäll som gav mig en av sina klappar. Tycker jag han ska få en guldstjärna för att hon iaf delade med sig.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Förra årets paket, var det slumpen som bestämde vad man fick eller var det de bästa paketen först och de billigaste vid sista utdelningen???

Fick ett imorse vid 8.15 och ett vid 15.55 idag, funderar om det första kan vara bra och det mitt på dagen medelbra...

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk

Det var nog lugnast just vid 8-10 skulle jag tippa.. sen kommer massa annat folk in fårn FB osv som vill delta.

Sen så tror jag inte det blir hårddiskar och minnen mm som alldrig kommer delas ut. tror det är för dyra grejor plus att det är nog inte så plug and play som resterande produkter är. en dvd vet iaf minst en i hushållet hur man sätter igång

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

nu ska man inte sura om man inte fick någonting, för nu har dustins mellandags rea börjat å dom skänker nästan bort varor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Det var nog lugnast just vid 8-10 skulle jag tippa.. sen kommer massa annat folk in fårn FB osv som vill delta.

Sen så tror jag inte det blir hårddiskar och minnen mm som alldrig kommer delas ut. tror det är för dyra grejor plus att det är nog inte så plug and play som resterande produkter är. en dvd vet iaf minst en i hushållet hur man sätter igång

Externa USB diskar är väl ändå plug and play...

Priserna i Kompletts och Inwarehouse julkalendrar är just sådana fina priser: externa hårddiskar, mediaspelare och högvisnten en 40" platt TV...

Nog tycker jag Dustin inte borde snåla allt för mycket...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk

Billig e den, men vad e dt för nån skit kamera?
http://www.dustinhome.se/pd_5010200048.aspx

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Billig e den, men vad e dt för nån skit kamera?
http://www.dustinhome.se/pd_5010200048.aspx

Hade jag inte haft en ny skulle jag köpt en direkt.

Är ju nästan gratis. Kostar runt 2000kr enligt prisjakt.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=353177

Permalänk

Det gäller att hugga en så länge det finns
Det är iaf inte för mig, e nog inte den smidigaste kameran, ingår en stylus penna med

Den ser ju iaf ut att ha pentax objektiv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Billig e den, men vad e dt för nån skit kamera?
http://www.dustinhome.se/pd_5010200048.aspx

Investerade då direkt. 500kr var inte mycket, har inte heller några större krav för det priset. Bara den tar bättre bilder än min mobilkamera (K750i) så är jag grymt nöjd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joakim Ågren
Externa USB diskar är väl ändå plug and play...

Priserna i Kompletts och Inwarehouse julkalendrar är just sådana fina priser: externa hårddiskar, mediaspelare och högvisnten en 40" platt TV...

Nog tycker jag Dustin inte borde snåla allt för mycket...

Men det är väl ändå skillnad på tävling och att skänka bort grejer gratis helt utan prestation?

Permalänk
Medlem

Nån som fått tag i Popcorn hour a-110 kampanjen, är redan slutsåld, nån som vet va de va för pris?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
Men det är väl ändå skillnad på tävling och att skänka bort grejer gratis helt utan prestation?

Krävs ju rätt stor prestation för att få en julklapp hos dustin om man kör "ärligt"

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

Jag med 488 pengar ink frakt är ju nästan gratis, gött som komplement till min D40, såg att den spela in med 640x480 30fsp också

Citat:

Ursprungligen inskrivet av msl
Investerade då direkt. 500kr var inte mycket, har inte heller några större krav för det priset. Bara den tar bättre bilder än min mobilkamera (K750i) så är jag grymt nöjd

Permalänk
Medlem

Den är ju tunnare än en Ixus, så klumpig kan man inte kalla den.
http://m3.idg.se/2.1022/1.182997

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Den är ju tunnare än en Ixus, så klumpig kan man inte kalla den.
http://m3.idg.se/2.1022/1.182997

Verkar väl gå att använda i alla fall

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kan ju alltid ge bort den hehe nä blir nog bra som "party kamera"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BJorNus
Kan ju alltid ge bort den hehe nä blir nog bra som "party kamera"

Hehe beställde också en för samma syfte:D

Permalänk

Haha, ska vi försöka köpa upp hela laget?
Så dt blir som de som roffade alla julklappar för två år sen?
Swklockare äger nätets butiker

Permalänk
Medlem

Corsair nätdelen var riktigt billig.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=223516

Sen var det inget mer skoj.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RippeX
Nån som fått tag i Popcorn hour a-110 kampanjen, är redan slutsåld, nån som vet va de va för pris?

Den var slut redan 00:00 när jag gick in för att kolla vad dom har rea på

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Den var slut redan 00:00 när jag gick in för att kolla vad dom har rea på

Aha okej:) , förresten va tror ni, kommer de dyka upp nått nytt under dagen?

Permalänk
Medlem

Hoppas innerligt att det inte är några idol prylar eller nå Norton Anti-virus när jag kämpat så mycket för min..usb minne är uppskattad!

Permalänk

Jag tog också en Benq-kamera och ett 8GB SDHC-minne, billigt som fan, blir en bra partykamera ;P

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Inaktiv

Tack för tipset, beställde kameran

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice
Precis.
Jag har suttit hemma ensam större delen av dagen och försökt få mig en klapp lite då och då men jag har ingen chans.

Det är ju sjukt att så många sitter vid datorn att det räcker inte ens att man trycker på "knappen" inom en minut utan nu är det så att man måste trycka direkt och den med snabbast händer och bredband får, det är inte rättvist
En del sitter ju med flera datorer och kommenderar kompisar/syskon/föräldrar att styra dem.

Sedan finns det dem som fuskar till sig 3-4-5-6 paket var, jag ska skriva ett email till Dustinhome ikväll och berätta hur det är, för att det går i alla fall inte till på det sätt de har tänkt sig.

Meningen är att så många som möjligt ska få ta del av de paket de har.

God Jul!
(Kommer tipsa om denna tråden så de kan läsa om de som roffar åt sig skamlöst)

Men det går ju bara att beställa en julklapp på ett konto, å en person kan ju aldrig ha två konton, så det ska inte vara några problem.

Permalänk

Hmm, brukar man inte få fri frakt som student på dustinhome? Får inte det när jag lägger kameran i varukorgen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Men det går ju bara att beställa en julklapp på ett konto, å en person kan ju aldrig ha två konton, så det ska inte vara några problem.

Jag har 2 konton på samma mail:/

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b