Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Avstängd

B-ray?

Tänker snart köpa en ny data. Har varit inne på B-ray och tittat. Vill bara veta om dem har bra support och snabba leveranser?

Vill inte köpa ifrån nån som har samma service som Datorbutiken hade. Nån som har erfarenhet ifrån B-ray?

Permalänk
Medlem

En polare har köpt en dator därifrån, han är helnöjd förutom att är lite budget över det hela, man köper datorer i hans lägenhet och han tar 800kr/h för att mecka dator.

Permalänk
Medlem

Inet.se!! säger jag.
kom till stockholm kl 02:02.

tog mindre än 20 timmar innan det var framme. snabb leverans, bra priser, bra support!

Visa signatur

| Lian Li PC-B25 | Intel core i7 920 2.6GHz | XFX GeForce GTX 280 1GB | Corsair 6GB 1333MHz | Corsair TX750W PSU | Samsung 7200rpm 750GB | Samsung 7200rpm 1000GB | Creative X-Fi Soundblaster |

Permalänk
Avstängd

JDE-

Har Inet.se bra speldatorer?

Ludd3-

Köper man datorn i hans lägenhet????????Låter mer som ett hobbyföretag än ett stort seriös företag. Dem gör reklam här och då tror man att det ska vara ett riktigt företag.

Hur är komplett? Hört att priset ska vara högt men servicen bra? Nån som vet? Tycker att det är OK att betala lite mer om man får bra service.

Permalänk
Medlem

Tycker du kan vänta tills nya datorbutiken öppnar och agera som
testperson. Köp gärna via förskott och sen kan du rapportera om det
fungerade bättre eller sämre än förut.

Permalänk
Avstängd

Nej, inget förskott här. Finns säkert fler som tycker att dem har för mycket pengar. Skulle kanske få varan men vill ha 3 års garanti på varan. Något som inte man kommer att få för med största sannolikhet har dem gått i konkurs igen.

Finns idag bara tre bra. Dustin, komplett och Inet. Vilken ska jag välja?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Niklas90
Nej, inget förskott här. Finns säkert fler som tycker att dem har för mycket pengar. Skulle kanske få varan men vill ha 3 års garanti på varan. Något som inte man kommer att få för med största sannolikhet har dem gått i konkurs igen.

Finns idag bara tre bra. Dustin, komplett och Inet. Vilken ska jag välja?

De är ganska likvärdiga. Själv kör jag på dustin för att jag tycker att de är oslagbara så det får väl bli min rekomendation:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b