Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psafth
Bäst kyleffekt tror jag du får om du blåser på kylaren. Ett alternativ är ju att du gör hål i sidan/locket och gör en tunnel rakt ner på cpu'n. På så sätt får cpu'n alltid sval luft utifrån.

precis vad jag menade, dessvärre vill jag inte göra hål i den idag. Funderar på att byta hela lådan.

Visa signatur

Klart o betalt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andolf
precis vad jag menade, dessvärre vill jag inte göra hål i den idag. Funderar på att byta hela lådan.

Jaha, så det kan gå

Lådan är väl bra i sig? Liten och diskret, däremot aningen dåligt med luft

Funderar du på att bygga egen eller köpa?

Visa signatur

ASUS P9X79 PRO - Intel i7 3930K - 24GB HyperX - NUFFSAID.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psafth
Jaha, så det kan gå

Lådan är väl bra i sig? Liten och diskret, däremot aningen dåligt med luft

Funderar du på att bygga egen eller köpa?

Vill ha en mac mini, men jag stör mig på dess kassa grafikkort och ljudkort. Kommer det en ny version av mac mini kanske jag köper en sån

Dåligt med luft ja - kör man en 1080p film så börjar fläkten väsnas efter ett tag, sen stör jag mig på den klumpiga PSU'n...

Visa signatur

Klart o betalt

Permalänk
Medlem

Vore skit schyyst om du kunde pm vilka plugin du anv

Permalänk
Medlem

Det står under specen i albumet

Visa signatur

Klart o betalt

Permalänk
Medlem
Permalänk

Re: Re: gb GB gi?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av andolf
vad svamlar du om mr svamp?!

gb = gigabyte

ledsen om jag blandar GB med Gb, men det ska väl för fan gå att räkna ut med röven och en krita!

saxat från wikipedia:
"Några fastställda beteckningar för byte och bit finns däremot ännu inte, men B har vunnit viss spridning som förkortning av byte. Ofta ser man att B även får stå för bit, men det är naturligtvis inte lyckat. Svenska datatermgruppen rekommenderar därför att både bit och byte alltid skrivs ut. Dvs. kbyte och kbit."

Du vet va andolf att vem som helst kan gå in och ändra informationen på wikipedia?

saxat ifrån amerikanska wiki: "Metric-Interchange-Format specify B as the symbol for byte (e.g., MB means megabyte)"

Så tro för gud skulle inte allt som står där!

Visa signatur

CPU: i5-200k @3.30GHz, HDD SSD OCZ Agilty... boot failer........
Technical information:
*** STOP: 0x00000019 (0x00000000, 0xC00E0FF0, 0xFFFFEFD4, 0xC0000000) BAD_SSD_DISK
Ps. Alla grammatik polis ombeds ej att hava ett föreskrivit svar, då något ej kommer ges till handa tillbaks.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: gb GB gi?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skogsmulletrance
Du vet va andolf att vem som helst kan gå in och ändra informationen på wikipedia?

saxat ifrån amerikanska wiki: "Metric-Interchange-Format specify B as the symbol for byte (e.g., MB means megabyte)"

Så tro för gud skulle inte allt som står där!

Som jag skrev, det ska väl för fan gå att räkna ut med röven och en krita.

Visa signatur

Klart o betalt

Permalänk
Medlem

nice , vilken emulator använder du där på dem bilderna ?

Visa signatur

Dator: AMD Phenom II X6 1055T 2,8GHz | 8 GB DDR3 Ram | 40GB Intel SSD | 2TB Western Digital |NZXT Vulcano | 650W Corsair PSU | Nvidia Geforce GTX 560 Ti 1 GB |

Konsoler: NES | SNES | N64 | Gamecube | GBA MICRO | Wii | PSOne | PS2 | PS3 | XBOX | XBOX360 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0diii:

nice , vilken emulator använder du där på dem bilderna ?

Det är en frontend som heter Maximus Arcade.

Visa signatur

Klart o betalt