Permalänk
Medlem

Skate 2-tråden

Jag såg att ingen skapat en tråd om detta än.
Nu är demot släppt iallafall.

Jag håller på att ladda hem det nu, så jag har inte hunnit testa det.

Vad tycker ni om demot?

Permalänk
Medlem

Re: Skate 2-tråden

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kismo
Jag såg att ingen skapat en tråd om detta än.
Nu är demot släppt iallafall.

Jag håller på att ladda hem det nu, så jag har inte hunnit testa det.

Vad tycker ni om demot?

Slappts for vilka konsoller?

Fick precis internet igar i min lagenhet i frankrike, och notera INTE skate 2 pa ps3an..Men om de finns dar sa kommer jag springa 1 mil hem sa fort jag lamnar jobbet!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Satt och spela nyss, sjukt kul, precis som ettan. Krävs inte mycket för att jag ska bli nöjd.

Synd med tidsbegränsingen i demot bara.

Släpptes bara till Xbox 360 vad jag vet, PS3 får vänta någon vecka till.

Permalänk

Fick precis ettan till ps3 och jag är helt klart sugen på tvåan, dock är jag rätt kass på ettan och att spelet laggar gör inte saker bättre ^^

Har dom gjort några förbättringar med manuals? Tycker det systemet är uselt i ettan då det inte är alltid dom tar.

Permalänk
Medlem

Demon kommer till PS3 nästa torsdag har ja för mig att ja läst:)

Permalänk
Medlem

Självklart ser man fram emot 2an, säkert ägnat 100h i Skate, och i 2an ska man tydligen kunna hoppa av brädan och det var väll nästan det enda jag saknade i 1an bortsett från fler multiplayer lägen (lokalt).

Evil-Bosse: Laggar? Låter konstigt. Mitt flyter på perfekt på 360. Att göra manuals är ju bus enkelt, tycker verkligen inte dom ska ändra något som har med kontrollerna att göra då dom är perfekta.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

så sjukt sugen på lira 2:an. Sablars att man inte har gold-live. Hur många dagar brukar de ta innan det blir tillgängligt för oss silver användare?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Evil-Bosse: Laggar? Låter konstigt. Mitt flyter på perfekt på 360. Att göra manuals är ju bus enkelt, tycker verkligen inte dom ska ändra något som har med kontrollerna att göra då dom är perfekta.

http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?boa...
tror det bara är ps3 versionen, har inte testat köra det i 720p själv dock, blir nog att göra det.

Permalänk
Medlem

Hur fan hoppar man i demot?!!!!! lol, kan inte hoppa alltså, det enda gubben gör är att han börjar powerslida hela tiden.. Funkade bra att hoppa i Skate 1, inte här? :S

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Evil-Bosse: Men hm det var ingen trevlig nyhet för mig, tänkte nämligen köpa 2an till PS3 för gratis online.

Baleur: Snälla säg inte att man inte hoppar/kontrollerar gubben på samma vis som i 1an?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Haha vet inte, tror det? Med den analoga pinnen, typ ner-upp för att hoppa osv.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Baleur: Snälla säg inte att man inte hoppar/kontrollerar gubben på samma vis som i 1an?

Det är exakt samma. Baleur måste misslyckas på något sätt
Eller nu ska jag inte lova för mycket, men jag tyckte det kändes som samma iaf. Ollies, nollies och manuals är samma iaf. Iaf.

Permalänk
Medlem

what ! demo släppt !måste dras ner omedelbums älskade 1'an har förbeställt 2'an

EDIT: testa demot ett tag nu fyfan va bra det är !! fulkomligt älskar demot.

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Evil-Bosse: Men hm det var ingen trevlig nyhet för mig, tänkte nämligen köpa 2an till PS3 för gratis online.

med tanke på mängden klagomål dom fått på grund av skate 1 framerates på ps3 så lär dom inte göra om misstaget till tvåan, men jag har ändå inte råd att köpa det på direkten utan måste dreggla någon månad först så priset går ner ^^

Permalänk
Medlem

Fick hem demot igårkväll.
Sjukt kul. Tycker det är till och med bättre känsla än i ettan. Verkar dock snäppet svårare. Nu när brädan och karaktären är skilda i spelfysiken så tycker jag det är lite lurigare att landa snäva grinds och fliptrick än innan.

Men handplants och annat som de lagt till är ju hur kul som helst, för att inte tala om allt kul man kan hitta på med no complys och att hoppa av brädan.

Blir helt klart att plocka upp den 23:e när det släpps

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

yes, jag tycker det e grymt. har bokat det. det som e så perfekt är att 25e är en söndag så lönen trillar in fredag den 23e, samma datum som det släpps.

Permalänk
Medlem

Fyfan, tackar swec för att ni uppmärksammar det här

Jag har längtat som fan efter Skate2 och håller nu på att ladda ner demot!
Spelet är förbokat sen länge på webhallen och nu vill jag bara spela!

Asnice!

Edit:

Testade spela lite nu. Shit vad nice att man kan flytta ramper och hoppa av brädan! Nu kommer man kunna hitta MÅNGA fler tuffa spots att skatea på

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Väldigt kul demo, lite snålt med 5min bara. Btw hur gör man handplants?

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem

finns det fler kameravinklar än i 1an? Tröttnade på den rätt hårt efter ett tag.

Permalänk
Medlem

Testa demot på ps3 precis. Kul, surt bara det går på tid.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Känns som en jävla skillnad på spelkontrollen gentemot ettan. Här kan jag ju faktiskt göra trick utav att allt går åt helvete. Förstår dock inte varför det måste vara sådana hemska "TANK" kontroller när man hoppar av brädan bara.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Vadå man är ju typ smidig som ett kylskåp

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil-Bosse
med tanke på mängden klagomål dom fått på grund av skate 1 framerates på ps3 så lär dom inte göra om misstaget till tvåan, men jag har ändå inte råd att köpa det på direkten utan måste dreggla någon månad först så priset går ner ^^

Testade demon i en 20 min lr nåt till PS3an, det har sina slowdowns, märkte av de mer än i ettan... Men de kanske beror på att det fanns lite mer saker på denna demon.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Testade demon i en 20 min lr nåt till PS3an, det har sina slowdowns, märkte av de mer än i ettan... Men de kanske beror på att det fanns lite mer saker på denna demon.

Jag tycker dock tvåans demo är helt laggfritt, ettans demo var nästan laggfritt dock var hela ettan nästan ospelbart om man inte kör det i 720p

Permalänk
Medlem

Älskade det!!

Spelat demot i 6 timmar nu, de nya tricksen som finns med ger en hel värld med nya idéer, karaktärerna ser sjukt mycket bättre ut också.

Är jag den enda som sitter och drömmer om favoritspotsen från ettan med de nya tricken, ohh my.

Sura är väll dock att jag MÅSTE beställa mitt från utlandet, då EA har en tendens av att lokalisera alla sina spel. Och bor man i Frankrike så är de surt

Man kommer även kunna skapa teams i detta skate
Med egna logos, man kan sätta på kepsar, kläder och brädor..
Swec team någon

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Fick mitt skate 2 igår så jag har nu spelat ca 7 timmar :).. Jag kan säga MMMM fett, finns en hel del nytt godis i detta spela så tveka inte en sec på att köpa detta spel :)...Och ni som undrar hur jag fått mitt så skickade gameshop ut det 2 dagar innan realesen jag är grymt nöjd.. Men till de tråkiga samma lagg och skit i spelet som i 1an, Dom kunde jobbat mer på det än på Introt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberz
http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-... billigt och bra

hehe ojoj, måste vara någon superduper special edition...

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

ok, det släpps idag. någon som redan hunnit bita i det?
jag har inte tid förns i slutet på helgen så jag får vänta några dagar.

förresten, nån som uppmärksammat sloppys glitch-bug? det går o ta sig ut ur "buren" på demot genom att ta tag i en ramp och dra den bakåt med rumpan mot grinden. jag försökte några gånger och lyckades inte. bröt bara massa ben istället. känns dock lite onödigt att sitta o pilla med det när jag snart har hela spelet.

Permalänk
Medlem

Nice, då får man åka till El-Giganten imorgon och kolla ifall det finns kvar!
Slipper man åka in till stan och betala 100kr mer @ Webhallen!

Iofs gäller det där Internetpris. Är det samma pris inne i butiken?
Verkar inte heller finnas i lager i mitt närmsta varuhus :/ Men xbox-versionen släpps inte förrän imorgon väll?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |