Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Nja, ska du hoppa högt så ska du huka dig. Men hukar dig gör du även om du för spaken snett åt något håll, inte bara rakt ner eller upp.

Ska du göra 360-flip t.ex. så kan man genom att hålla spaken snett åt det hållet där man ska börja röra den ladda inför det och då hoppa högre.

När det gäller att utmana pros så är det enklaste som finns att du gör det på "boneyard" och sen håller dig till triple och quad-flips. Eller 540's. De har jättesvårt att kopiera dessa.

Han hukar sig när jag för spaken åt vänster men när jag gör 360 flip så blir den inte speciellt hög ändå..

Jo jag har precis kommit på att det är rätt lätt att köra på boneyard!
Men det är irriterande som fan när man ska kopiera deras för jag lyckas nästan aldrig.

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MORD
Han hukar sig när jag för spaken åt vänster men när jag gör 360 flip så blir den inte speciellt hög ändå..

Jo jag har precis kommit på att det är rätt lätt att köra på boneyard!
Men det är irriterande som fan när man ska kopiera deras för jag lyckas nästan aldrig.

Nej vissa fliptrick blir inte lika höga som andra, men även de "krångligaste" går att göra på flat mark. Alla går dock inte göra om man ska hoppa över någonting, eller upp på någonting.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.