Permalänk
Medlem

Köpråd till ny dator..

Hejsan!
Jag ska köpa en ny dator inom snar framtid och skulle behöva lite råd om en bra dator för ett bra pris. Är inte allt för insatt i datorvärlden.
Det jag vill ha är en dator för ca 4000 - 4500kr som duger för World of Warcraft.

http://www.boulevard.se/dator.aspx?ID=179 något att ha ?

Tack på förhand.

EDIT: TAck för att ni lägger ner lite tid för att hjälpa till, uppskattas.

Kom gärna mer fler förslag så jag har lite att välja mellan.

tackar!

Permalänk
Medlem

låda & nätagg
moderkort
cpu
ram (2 av dessa)
gpu
hårddisk
DVD
fraktfritt för sweclockers

Blir ca 4500kr. Vet dock inte hur kvalitén är på nätagget som följer med så det får man väl kolla upp.

EDIT: efter lite googling har jag kommit fram till att ace gör skitgrejer så ta det chassit å nätagget som Leeloo valde istället. Då kostar det iof 4800kr men det är mycket prestanda/krona.

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Medlem

Mitt förslag.

*Han ovanför var ett par sekunder snabbare än mig*

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Så alla dom här chassin är skit ? https://www.inet.se/datorkomponenter/datorlaador/miditower/ac...

Fan Jag som lagt in det i mitt paket ! [

Permalänk
Medlem

syftade mer på deras nätagg som inte är så bra kvalité i (enligt andra trådar på swe)

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk

så enligt er så borde Jag byta chassi ! ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kriggus
låda & nätagg
moderkort
cpu
ram (2 av dessa)
gpu
hårddisk
DVD
fraktfritt för sweclockers

Blir ca 4500kr. Vet dock inte hur kvalitén är på nätagget som följer med så det får man väl kolla upp.

EDIT: efter lite googling har jag kommit fram till att ace gör skitgrejer så ta det chassit å nätagget som Leeloo valde istället. Då kostar det iof 4800kr men det är mycket prestanda/krona.

tack så mycket, ser bra ut ska kolla runt lite till bara, har inte så bråttom:D