Permalänk
Robot

nuvarande..

Mer mer mer blir det..

Besök albumet: nuvarande.. av Freakboy_86

Permalänk

det blir nog Coolt när du ä klar med allt som ska i

Snyggt gjort

Permalänk
Inaktiv

Freakboy_86 och _Rabbit_87, get a room.

Permalänk
Medlem

Blir det inte som att ständigt råka ut för teamflash? Jag måste släcka bordslampan om jag ska spela, annars blir det som att solen skiner rakt i ögonen så man inte ser så bra vad som är på skärmen...

Acrylchassi är dock inget jag föredrar, men ja. Huvudsaken man tycker om det själv. Dock bra för mässor att visa upp komponenter osv...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

a vad ska man säga.. någolunda för mkt ljus. *tycker ja*

Visa signatur

E6600 @ 3,00GHz| Gigabyte GA P35 DS3 | GTX 260 | 4 GB Corsair XMS 2 DHX PC2-6400 | Hitachi 500gb | Corsair HX 620w |

Permalänk
Medlem

Ser att du införskaffat julgran tidigt i år...

Permalänk
Medlem

Skulle själv kunna tänka mig ett sånt chassi. Ta bort den röda fläkten eller sätt dit en blå. Passar inte med både rött o blått.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Blir det inte som att ständigt råka ut för teamflash? Jag måste släcka bordslampan om jag ska spela, annars blir det som att solen skiner rakt i ögonen så man inte ser så bra vad som är på skärmen...

Acrylchassi är dock inget jag föredrar, men ja. Huvudsaken man tycker om det själv. Dock bra för mässor att visa upp komponenter osv...

Nja det kan man inte säga att det blir jobbigt eller att det stör på något sätt. datorn kommer bara lysa om nätterna, när det ger en mysig effekt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamezz
Ser att du införskaffat julgran tidigt i år...

hehe.. aa ¨kan man väl säga

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Skulle själv kunna tänka mig ett sånt chassi. Ta bort den röda fläkten eller sätt dit en blå. Passar inte med både rött o blått.

Kanske man kan göra.. men kör så här tills det kliar i händerna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Rabbit_87
det blir nog Coolt när du ä klar med allt som ska i

Snyggt gjort

Tackar Rabbit.. Hoppas din modd kommer ut snart

Permalänk
Medlem

Verkligen inte i min smak, så jag låter bli att rösta.
Vill bara påpeka att fläktgallret du har i fronten bidrar till ökad ljudnivå, ganska duktigt...

Permalänk
Medlem

Personligen gillar jag inte när det lyser alls från en dator, vissa kan ha gjort det snyggt men det där var avskyvärt. Hur kan du ens sitta med datorn intill dig när det lyser så starkt? måste ju blända.
Låter bli o rösta precis som "applet" ..

Permalänk

Hur står du ut med det lys röret? När jag hade mitt igång och då va datorn nere i ett skåp som va öppet. Jag fick huvudvärk med en gång! Om det ska lysa i en dator, ska det lysa svagt och skönt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matlo
Personligen gillar jag inte när det lyser alls från en dator, vissa kan ha gjort det snyggt men det där var avskyvärt. Hur kan du ens sitta med datorn intill dig när det lyser så starkt? måste ju blända.
Låter bli o rösta precis som "applet" ..

Jo då inte svårt alls.. tro mig. sitter ju vid den nu..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
Hur står du ut med det lys röret? När jag hade mitt igång och då va datorn nere i ett skåp som va öppet. Jag fick huvudvärk med en gång! Om det ska lysa i en dator, ska det lysa svagt och skönt.

kan ju säga att det ser ut att lysa mer en vad det gör. som ja skrev förut så har ja bara UV röret igång på kvällen *natten*

Permalänk
Medlem

Jag kommer att sno din PSU-kabel om du sitter i närheten av mig på lan

Permalänk
Medlem

Med en av & på knapp för ALLA lampor samt matchande färg på alla så skulle jag kunna tänka mig något sånthär men inget jag skulle betalt för annars.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Jag kommer att sno din PSU-kabel om du sitter i närheten av mig på lan

Du kan ju försöka.. hehe ..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BrandtOE
Med en av & på knapp för ALLA lampor samt matchande färg på alla så skulle jag kunna tänka mig något sånthär men inget jag skulle betalt för annars.

okej..

Permalänk
Medlem

hur klarar du av o ha det lysande uppe på bordet? tycker det är jobbigt med det lilla min I/O front lyser. dvs power knappen o hdd aktivitet. vad är det med alla disco burkar

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk

Jag hoppas du har en av och på knapp iaf btw det var inte snyggt med en julgran dvs.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Hehe, borde vara ett helvete med en snygg kabeldragning i ett sådant chassi

Visa signatur

Ghetto-mod <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klas-Kenny
Hehe, borde vara ett helvete med en snygg kabeldragning i ett sådant chassi

Haha, ja. Bäst att få det snyggt, annars kommer man nog att störa sig på det läänge.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Kan säga att det är ett helvete att holla det rent blir fort damm och så syns det bra. men de får man stå ut med när man har ett sånt här chassi.