Permalänk

Dator mus + matta

Skulle vilja ha hjälp med att köpa en datormus

det är så många och välja mellan, så man blir förvirrad

spelar left 4 dead..ibland hänger musen inte med riktig

nu jag har en vanlig hp mus, brossan fick med den , när han köpte en "familjedator"

va tycker ni om
dessa

mattor

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=170
http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=1908

Mus/Möss

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=830
http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=1735

dessa saker är ett måste

1. vill ej ha 2000 knappar på musen
2. måste ha sladd

Visa signatur

Asus

Permalänk
Medlem

om du inte bryr dig om hur mycket det kostar så köp en Roccat Kone o en Roccat Sense

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur
Permalänk

Jag ägde en 'A4Tech X-718F' själv tills alldeles nyligen.

Den var faktiskt ganska bra till en början, men ganska snart började färgen på plasten att släppa, och musen blev otrevlig att använda då detta gav musen en sträv yta. Dessutom lossnade gummibiten vid tummen.

Jag har ingen personlig erfarenhet av den andra musen, men jag råder dig ändå att satsa på den hellre än X-718F.

Permalänk
Hedersmedlem

A4Tech är hemska! Undvik!

Vet inte riktigt din budget men Steelseries Ikari och en Steelseries 5L matta funkar ruskigt bra tillsammans!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

oooh ja jag har en ikar laser och en steel series hard tror jag den heter väldigt stor iaf
Musen är grymt skön och även mattan

Permalänk
Medlem

Ikari kan jag bara säga!
går att ändra sens på musen medans man spelar vilket är väldigt bra
dock Är det inte alla som gillar stilen u love it or you hate it

Permalänk

Mionix Saiph

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

håller helt med autobahn,

Sitter själv på både saiph, roccat kone och G9 . g9 är den som passar mig bäst. Men ar du stora händer är den ingen hit.

Permalänk
Medlem

Jag har en Razer deathadder och en Fnatic Evrerglide titan till de och det fungerar så enormt bra!:)

Permalänk

jag kan slå ett slag för deathadder oxo, mycket bra mus.
dom enda extra knapparna är 2 på sidan och en under musen (för att byta profil).

detta kan va värt att titta på oxo:
http://www.esreality.com/?a=longpost&id=1300293&page=4

Visa signatur

Some a look fi paradise in a physical form, paradise it is a state of mind.

Permalänk
Hedersmedlem

Razer Deathadder och en Qpad CT = Helt oslagbar kombination tycker jag, och jag har testat ganska mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vargeEEEEn
A4Tech är hemska! Undvik!

Vet inte riktigt din budget men Steelseries Ikari och en Steelseries 5L matta funkar ruskigt bra tillsammans!

Amen

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem

Mionix saiph tycker jag är en av de skönaste mössen jag testat och ägt. Rekommenderas starkt från mig.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk

va tycker ni om Roccat Kone Gaming Mouse

kostar lite, men jag vill ha kvalite, vill ha en mus som passar perfekt i handen
eftersom jag tillbringar många h framför datorn " spelar mycke"
hade jag bara luffa surfat då skulle jag ha köpt en mus för 99 kr,

jag tror det blir nån av dessa möss/råttor

Roccat Kone Gaming Mouse
azer Copperhead, Tempest Blue

Roccat Kone Gaming Mouse, den verkar va riktig najs, tror den passar mig bättre, den ser ut och va lite större

vad rekommenderar ni för musmatta?
länka mig gärna,

OT! kanske men,, bör jag beställa de ifrån maxfps.se?
har aldrig köpt därifrån

Visa signatur

Asus

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flaming_Farhang
va tycker ni om Roccat Kone Gaming Mouse

kostar lite, men jag vill ha kvalite, vill ha en mus som passar perfekt i handen
eftersom jag tillbringar många h framför datorn " spelar mycke"
hade jag bara luffa surfat då skulle jag ha köpt en mus för 99 kr,

jag tror det blir nån av dessa möss/råttor

Roccat Kone Gaming Mouse
azer Copperhead, Tempest Blue

Roccat Kone Gaming Mouse, den verkar va riktig najs, tror den passar mig bättre, den ser ut och va lite större

vad rekommenderar ni för musmatta?
länka mig gärna,

OT! kanske men,, bör jag beställa de ifrån maxfps.se?
har aldrig köpt därifrån

Det går inte att veta vilken mus som passar just din hand bäst, så i så fall får du testa dig fram. Jag tycker att Razer Deathadder är väldigt skön i handen, men den passar bäst om du har någorlunda stora händer, och håller "över musen" med hela handen.

Roccat har jag inte testat, så jag tänker inte uttala mig om den. Jag har haft en Copperhead innan min Deathadder och jag var jättenöjd med CH'n också. Båda har helt perfekt precision, ingen av dom har nånsin skippat eller "laggat" för mig.
Däremot så är Deathadder betydligt bekvämare än CH enligt mig.

Som musmatta rekommenderar jag generellt en mjuk matta, dom hårda blir riktigt dåliga när de blir slitna. Min favorit är Qpad CT, den finns i small, med och large.

Permalänk
Medlem

ikari laser!!!

Visa signatur

Intel Core i5 750 - Gigabyte UD3a-p55 - 2x2gb Corsair XMS3 1333Mhz - Sapphire HD5850 1gb - 2x W.D. Raptor 74gb Raid 0 - Zalman HP-750w - Fractal Design Define r2 Titanium

Permalänk
Medlem

Skulle vilja lägga fram MX 518 samt Roccat Sense som ett alternativ. Musen MX 518 är grymt trevlig i handen, prisvärd och håller gott.

Roccat sense är utan tvekan bästa musmattan på marknaden atm enl. mig :)~

Permalänk

kör man vista så vill man idag helst inte köra mx518, såvida man inte vill köra en fulfix med windows i test mode för att kunna få den i 500hz.

Visa signatur

Some a look fi paradise in a physical form, paradise it is a state of mind.

Permalänk
Medlem

Titta extra noga på SS ikari tycker jag, den ligger perfekt i de flestas händer.

Visa signatur

>> Asus P8P67 Pro • Intel i5 2500K • Noctua NH-D14 • Gigabyte GTX 570 • Corsair 8gb XMS3 1600Mhz • Corsair 120 Force Series + Samsung F3 1TB + Western Digital 2TB • Fractal Design XL • Corsair AX850 • Zalman ZM-MFC1-Plus • LG W2600HP • Qpad 5K + Steelseries 4HD • Qpad QH-85
>> Asus UX303LN

Permalänk

nu är det för sent

mattan o musen gick på 1006 kr
får den imorgon :)!"

återkommer med info,

när jag har testat den under en vecka

Visa signatur

Asus

Permalänk
Medlem

hoppas du inte köpte en roccat kone, min gick sönder efter bara 2 dagar. hoppas din kone funkar bättre om du nu köpte en sådan.

Permalänk

Logitech G5 + steelseries Qck = Epic combo

Visa signatur

"Andromeda": | Intel Core i7 3930K | Asus P9X79 | 32GB DDR3 1600Mhz | RTX 3070 | 2x 120GB SSD, RAID 0 | 2x 4TB, RAID 1 | 1TB + 2TB m.2 | Corsair RM850X | Silent Base 601 | Still going strong...