Varför kan jag itne se hur mycket tid det är kvar på batteriet?

Permalänk
Medlem

Varför kan jag itne se hur mycket tid det är kvar på batteriet?

Hallå
Har en HP Pavilion och jag funderar på varför jag inte ser hur mycket tid det är kvar innan batteriet är slut. Man ska ju kunna se det när man håller musen på batterisymbolen, men jag ser bara hur många procent jag har kvar..
Inget viktigt men vore kul att ha. någon som vet om det går att fixa, eller måste man installera om windows för det?

MVH Jesper Wångö

Oops, Kan någon vänlig moderator flytta till "Bärbara datorer" delen där frågan hör hemma..

Permalänk
Hedersmedlem

* Tråd flyttad *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Säger bara ett ord

BatteryBar

Starkt rekommenderat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wångö
Hallå
Har en HP Pavilion och jag funderar på varför jag inte ser hur mycket tid det är kvar innan batteriet är slut. Man ska ju kunna se det när man håller musen på batterisymbolen, men jag ser bara hur många procent jag har kvar..
Inget viktigt men vore kul att ha. någon som vet om det går att fixa, eller måste man installera om windows för det?

MVH Jesper Wångö

Hej!

Har också en Pavilion-serie och det är HP's batterival som gör att det inte går att se tiden. Är lika på både DV3. DV4, DV5, DV6 & DV7. Tycker också detta är dåligt och har försökt hitta program som kan få det att fungera, men utan resultat tyvärr. Ska dock testa BatteryBar och se om det kan få det att fungera!

//R

Permalänk
Medlem

Okej, väldigt skumt. korkat att ta bort det, men jag ska testa batterybar då också. ska googla det nu