Permalänk
Medlem

Behöver hjälp med photoshop !

Tjena grabbar.. jag har byggt en hemsida och ett forum som jag ska ha till min rs-server och jag har lite problem med att skaffa bra headers

Nu undrar jag om någon av er kan hjälpa mig och fixa något fint ?
Jag behöver en bild med storekarna 948x176 och 1280x200
I bildens innehåll vill jag att det ska stå www.infexis.com - Best private server on the net ! (snygga effekter o sånt uppskattas)

Jag skulle uppskatta om folk gör några fina förslag och länkar bilderna här så kollar jag skulle vara grymt tacksam för det

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem

Ett tips är att läsa eventuella stickies, i så fall hade du nämligen hittat den här tråden och då hade jag sluppit sitta i Photoshop i fem minuter och göra dom här hemska bilderna.

Permalänk
Medlem

okej, om jag nu ska va helt ärlig.. de där bilderna var verkligen hemska men tack iaf för visat intresse.. angående den där sticky...

om jag säger såhär: jag vill ha en modern bild men samtidigt inte alltför flashig. Färgen ska inspireras av runescape spelet och min hemsida...
här är den tillfälliga länken, men eventuellt imorgon ändras ja till infexis.com

http://balkazario.byethost31.com/joomla/

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
okej, om jag nu ska va helt ärlig.. de där bilderna var verkligen hemska men tack iaf för visat intresse.. angående den där sticky...

Det var lite tanken att de skulle se hemska ut

Permalänk

Intressant att du lägger ut dem även fast du tycker att de är så hemska;)

Visa signatur

Asus Striker II Extreme / XFX Geforce GTX 280 / Q9450 @ 3.6GHz/ TRUE Noctua 120/ 4x1GB Corsair TWIN3X2048-1333C9DHX / X25-M G2 80gb Velociraptor / Win 7 Ultimate x64/ Antec P190

MovieDatabase

Permalänk
Medlem

det är för tillfälligt
eftersom jag inte har nåt annat att gå på...

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Avstängd

Du behöver verkligen arbeta lite på den där menyraden Ser förjävlig ut ^^ Testa att inte använda rött, man ser knappt vad det står.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Tjena tänkte fråga om en bra länk , som berör cs när man tänkte bygga upp hemsidans skall så att säga, tänkte gå till väga att jag utgår från Dreamweaver för sedan göra själva utseendet i cs.

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii