Permalänk
Medlem

En BENQ G2411HD, riktigt nöjd än sålänge!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zarar
En BENQ G2411HD, riktigt nöjd än sålänge!

http://img106.yfrog.com/img106/4778/photomiz.jpg

Hey, en fungerande bild får du allt bjuda på i alla fall.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Hey, en fungerande bild får du allt bjuda på i alla fall.

imageshack blev hackade inatt...

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

pici funkar

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Harman Kardon AVR-355 (På Mediamarkt 30mån avbetalning, ingen ränta!)

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Avstängd

Vattenrenings filter, ska snart ut och tälta en längre tid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
imageshack blev hackade inatt...

Såpass, det visste jag inte.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
Skulle vi kunna få en review med lite bilder? Är själv inne på att handla... bilder på innandömet hade varit önskvärt.

Får se om det blir någon egen recension, här är en länk till en som visar innandömet: http://www.tweaktown.com/reviews/2792/asrock_ion_330_bd_netto...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
förstår inte hur man kan spontanköpa för så mycket pengar :S speciellt inte om man inte har nån användning för den.

Det är denna tråd som kommer ta Sverige ur krisen

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

Exakt, konsumera nu för fan!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum
Det är denna tråd som kommer ta Sverige ur krisen

Haha exakt! Förstår inte vad människan gör här i tråden, kan ju tro att han är en smålänning

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
ASRock ION Nettop med Atom N330

Spelar med lätthet upp alla 1080p-filmer jag har testat.
Kör Win7 och Mediaportal på den.

Fungerar det att spola framåt/bakåt i 1080p filmerna också?

Själv köpte jag:

och

nyligen

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Ny TV. Fick pengarna tillbaks för den gamla då den dött två gånger på tre månader, följt av en månad på service...

(om nu imageshack faktiskt fungerar igen)

Permalänk
Medlem

Nu när man har en mobil med kamera så kan man sluta använda produktbilder.
200kr fick jag betala för detta. Skönt att ha en syster som jobbar på elgiganten och fixar personalpris åt mig.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Vad gör man inte när det inte finns tillräckligt långa borr? (finns kanske fast dyyyrt)

Skulle ha ett borr på 70cm plus.. lösning?

Jo stick och köp en gängstång på 1m för 30kr.
Be en kompis svetsa fast en mutter på ett träborr och sen skruva in gängstången och låsa fast med en mutter till

För att få fast muttern på boret så rakt vi bara kunde med enkla verktyg blev att ta en tving och sen ta ögonmått och passa in det.
Blev faktiskt väldigt rakt. inte helt centrerat men det går borra med utan problem och gängstången känns inte som att den vill stick ut.

(inte den snyggast fogen men det gick)
Fungerade faktiskt väldigt bra. Sen att det inte är så snyggt är en annan sak

Bara gänga ut gängstången och sen slipa/kapa bort muttern så kan man använda både borr och gängstav sen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Vad gör man inte när det inte finns tillräckligt långa borr? (finns kanske fast dyyyrt)

Skulle ha ett borr på 70cm plus.. lösning?

Jo stick och köp en gängstång på 1m för 30kr.
Be en kompis svetsa fast en mutter på ett träborr och sen skruva in gängstången och låsa fast med en mutter till

För att få fast muttern på boret så rakt vi bara kunde med enkla verktyg blev att ta en tving och sen ta ögonmått och passa in det.
Blev faktiskt väldigt rakt. inte helt centrerat men det går borra med utan problem och gängstången känns inte som att den vill stick ut.

http://pici.se/pictures/JDVcKWcjY.jpg
(inte den snyggast fogen men det gick)
Fungerade faktiskt väldigt bra. Sen att det inte är så snyggt är en annan sak

Bara gänga ut gängstången och sen slipa/kapa bort muttern så kan man använda både borr och gängstav sen.

Vanligtvis tar man en rundstång och svetsar ihop med borren.
Billigare och mycket enklare att svetsa ihop centrerat.

Permalänk
Medlem

98 inklusive frakt från tradera.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Vad gör man inte när det inte finns tillräckligt långa borr? (finns kanske fast dyyyrt)

Skulle ha ett borr på 70cm plus.. lösning?

Jo stick och köp en gängstång på 1m för 30kr.
Be en kompis svetsa fast en mutter på ett träborr och sen skruva in gängstången och låsa fast med en mutter till

För att få fast muttern på boret så rakt vi bara kunde med enkla verktyg blev att ta en tving och sen ta ögonmått och passa in det.
Blev faktiskt väldigt rakt. inte helt centrerat men det går borra med utan problem och gängstången känns inte som att den vill stick ut.

http://pici.se/pictures/JDVcKWcjY.jpg
(inte den snyggast fogen men det gick)
Fungerade faktiskt väldigt bra. Sen att det inte är så snyggt är en annan sak

Bara gänga ut gängstången och sen slipa/kapa bort muttern så kan man använda både borr och gängstav sen.

Varför använda mutter när du ändå hade tillgång till svets ? känns som om det hade varit mycket enklare att svetsa ihop gängstaven med borren direkt.

Visa signatur

| e2160@3200mhz | p6n sli v2 | 9600gt@690/1850/995 |

Permalänk
Medlem

Nya solglasögon, Super 24k Black Flat Top:
http://i25.tinypic.com/2ll2d5c.jpg

Canon Pixma MP620 med WLAN, skön skrivare, rekommenderar varmt:
http://i27.tinypic.com/2sbo3f5.jpg

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Vad gör man inte när det inte finns tillräckligt långa borr? (finns kanske fast dyyyrt)

Skulle ha ett borr på 70cm plus.. lösning?

Jo stick och köp en gängstång på 1m för 30kr.
Be en kompis svetsa fast en mutter på ett träborr och sen skruva in gängstången och låsa fast med en mutter till

För att få fast muttern på boret så rakt vi bara kunde med enkla verktyg blev att ta en tving och sen ta ögonmått och passa in det.
Blev faktiskt väldigt rakt. inte helt centrerat men det går borra med utan problem och gängstången känns inte som att den vill stick ut.

http://pici.se/pictures/JDVcKWcjY.jpg
(inte den snyggast fogen men det gick)
Fungerade faktiskt väldigt bra. Sen att det inte är så snyggt är en annan sak

Bara gänga ut gängstången och sen slipa/kapa bort muttern så kan man använda både borr och gängstav sen.

ser ut som att muttrarna är större än borren dock?

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Vanligtvis tar man en rundstång och svetsar ihop med borren.
Billigare och mycket enklare att svetsa ihop centrerat.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mösheröshen
Varför använda mutter när du ändå hade tillgång till svets ? känns som om det hade varit mycket enklare att svetsa ihop gängstaven med borren direkt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
ser ut som att muttrarna är större än borren dock?

Nu var det inte jag som svetsade och vi gjorde allt på frihand då han inte hade något bra sätt att centrera det på.

Att svetsa direkt hade gått men det underlättade för oss när vi svetsade och det var ju bara gänga i sedan

Hade med som ide att svetsfogen mm inte får överskrida borrets diameter för annars får man ju inte ner borren. nu bar det bara en regel på ca 3cm så hade inte behövs. bara borra 2-3hål jämte varandra och sen putta i kablar.

Men som ni säger så är det 'smartare' att göra så men det går såhär med men det kanske inte är rätt

Som sagt det fungerade för mig nu har jag iaf dolt mina kablar inne i väggen. dumma snickare som sätter liggande reglar.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Alla sätt är bra utom de dåliga.

Permalänk

Var på Göteborgskex bräckbod och investerade i lite baddare och remi.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Var på Göteborgskex bräckbod och investerade i lite baddare och remi.

http://i212.photobucket.com/albums/cc168/Evil_AnAnAs/DSC00442...

Baddare, visste inte ens om att dom fanns kvar.
Men goda, det är dom.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Min första dedikerade musikspelare sen 10 år tillbaka... Ungefär så längesen jag behövde lyssna på musik vid träning också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_weird

Min första dedikerade musikspelare sen 10 år tillbaka... Ungefär så längesen jag behövde lyssna på musik vid träning också

Om du nu bara ska ha den till träning är väl en shuffle smidigare?
Jag tycke bara det var jobbigt med valmöjligheter under träningspassen, så jag köpte en shuffle för att ersätta min classic.

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RetarDeD
Om du nu bara ska ha den till träning är väl en shuffle smidigare?
Jag tycke bara det var jobbigt med valmöjligheter under träningspassen, så jag köpte en shuffle för att ersätta min classic.

Iochmed att jag nu köpt en enda spelare så vill jag kunna använda den även utanför träningen också.
T.ex ta med sig musik hem till polarna med mera och då är det bra att ha en skärm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_weird
Iochmed att jag nu köpt en enda spelare så vill jag kunna använda den även utanför träningen också.
T.ex ta med sig musik hem till polarna med mera och då är det bra att ha en skärm

Då stödjer jag ditt inköp. Bra val

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Hyfsat fräsch N85 för 1725:-

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |