Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk

Har lite ångest över att jag börjar ny skola om två dagar.
"Jahapp, hur ska det gå idag då?"

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Nej men man vet ju inte hur vissa blir när dem är fulla. Har varit med om ganska mycket fulla människor som vill slåss så fort dem blir fulla och det är väl inte direkt såna jag vill ha in här när man ska sitta och ta det lugnt bara

Var en kul kväll! Trevligt att träffa en Swecare också. Fick du napp på du vet vem?

Permalänk

Nu få ni allt ta och skriva i Samlingstråden om det där

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Var en kul kväll! Trevligt att träffa en Swecare också. Fick du napp på du vet vem?

Haha ja snacka om underbar kväll. Riktigt roligt att ses. Det andra tog vi nyss på telefon så det kan vi lämna där Så skriver jag mer i tråden om att hitta tjejer istället då det inte alls gick som man tänkt sig.

Så man kan väl säga jag är på bra humör men är lite småseg efter att ha gått och lagt sig klockan 6 när den sista precis dragit hem.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Varit lite nere på sistone..

Bla att det är osäkert om jag får vara kvar på jobbet där jag är nu (projektanställd)(har delade meningar om där jag är nu. rätt okey jobb. har haft bättre och sämre men känner mig utanför är yngst och resten är 45++, finns väl två i 30års åldern som är inhyrda några timmar i veckan men ädnå ). Sen så mår jag överlag rätt dåligt psykiskt dels för jag tänker på hur sketet mitt liv egentligen är.
Mobbing etc polisanmälning på en när det var som grövst (har inte hört ett skit dock lär inte göra det häller (har gått för lång tid etc vittnen vill inte vittna etc))

Dumma är bara att jag hade väl mer eller mindre klassen emot mig och många av de har fåt jobb på konkurrerande firmor. Där jag är nu så håller vi på med EL och fiber i stadsnätet även fjärrvärme men de har sitt i andra änden av stan.
Iaf han jag anmälde hans far som jag knappt ens vet vem han är jobbar på samma jobb (andra stället visserligen) men hans son (vi kan säga så att om folk visste de tanker jag har om han så hade man varit inspärrad för länge sedan) iaf så brukar han titta ner ibland där jag är och det känns ju verkligen som att få en pungspark när man ser honom där nere och pratar med 'mina' jobbarkompisar.

(Fick nyss ett telefonsamtal av en som inte gillar mig stänga av efter 3.5sec)
Ska fan byta till nytt hemligt nummer nu.
Det gör ju inte saken bättre att man blir trakasserad både på jobbet och av folk nere på stan som ogillar en bla. Sen att man har dåligt med vänner har ju aldrig häller gjort saken bättre.

Se så är jag väldigt osäker på vad jag vill göra med livet. känns som att allting är emot en. haft planet på att skaffa ny bil men vet inte vad för modell då jag är ointresserad av bilar som de flesta bilnördar verkar vara och kunna 5782 olika konfigurationer av bilmodeller. Har även haft planer på att flytta men då kommer det problem med att jag inte känner någon. inget jobb. ingen bostad. inget. suck.

Lustigt och dumt forumlerat
Ushh tar emot att skriva detta.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-

Se så är jag väldigt osäker på vad jag vill göra med livet. känns som att allting är emot en. haft planet på att skaffa ny bil men vet inte vad för modell då jag är ointresserad av bilar som de flesta bilnördar verkar vara och kunna 5782 olika konfigurationer av bilmodeller. Har även haft planer på att flytta men då kommer det problem med att jag inte känner någon. inget jobb. ingen bostad. inget. suck.

Lustigt och dumt forumlerat
Ushh tar emot att skriva detta.

Låter som att bilar är det minsta problemet för dig just nu.

Jag tycker att en flytt låter som en perfekt sak att göra för dig. Någon kontakt måste du väl ha någonstans i Sverige? Bara en kontakt hjälper otroligt mycket för att "börja om". Har själv gjort det 2 gånger i livet kan man säga.

Nu har ju jag ingen aning om var du bor alls eller var du vill flytta eller någonting alls men det låter ju som att du är ganska öppen för förslag eller vad man ska säga.
Ny stad, nya möjligheter, nya vänner, ny människa, ett nytt liv helt enkelt. Det är det bästa jag själv gjort. Hade jag inte gjort det hade jag nog inte orkat så mycket mer när jag mådde som sämst.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Hedersmedlem

Har flyttat hemifrån för några dagar sen och det är väl både jobbigt och skoj. Finns en del där hemma som man saknar, man har inte riktigt kommit in i några rutiner här än och allting är nytt. Man vet inte alltid hur man ska göra. Men sen finns det ett nytt spännande liv framför sig också, med nya personer och erfarenheter. Tänker iaf försöka göra ett besök där hemma så fort jag kan.

Permalänk
Medlem

Hade min sista tenta den 4:e juni och började jobba den 8:e. Upp 0530 må-fre, 1 h och 20 min resväg till jobbet i 10 veckor. Slutade i fredags, och nu är man ledig i två ynka veckor innan plugget börjar igen. Vad gör man inte för pengar när CSN betalar ut 7800 i månaden och hyran på ens studentlägenhet på 24 kvm ligger på 3900?

*suck*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zzyzx
Hade min sista tenta den 4:e juni och började jobba den 8:e. Upp 0530 må-fre, 1 h och 20 min resväg till jobbet i 10 veckor. Slutade i fredags, och nu är man ledig i två ynka veckor innan plugget börjar igen. Vad gör man inte för pengar när CSN betalar ut 7800 i månaden och hyran på ens studentlägenhet på 24 kvm ligger på 3900?

*suck*

Du har ju nästan 4000kr kvar att leva på. Borde väll räcka till räkningar, mat och studiemedel?

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Du har ju nästan 4000kr kvar att leva på. Borde väll räcka till räkningar, mat och studiemedel?

Mobilräkning, hemförsäkring + drulle och köp av kurslitteratur två gånger/termin gör inte att man har särskilt mycket över att unna sig själv. Pga reglerna som gäller för uthyrning av sin lägenhet under sommaren kunde jag inte heller hyra ut min i andra hand och var tvungen att bo hemma hos flickvännen under sommaren för en kortare resväg till jobbet, och gick därmed miste om en stor summa för hyran under den perioden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zzyzx
Mobilräkning, hemförsäkring + drulle och köp av kurslitteratur två gånger/termin gör inte att man har särskilt mycket över att unna sig själv. Pga reglerna som gäller för uthyrning av sin lägenhet under sommaren kunde jag inte heller hyra ut min i andra hand och var tvungen att bo hemma hos flickvännen under sommaren för en kortare resväg till jobbet, och gick därmed miste om en stor summa för hyran under den perioden.

Men CSN är väll å andra sidan inte till för att "unna" sig själv. Därför det finns extrajobb

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Sitter och kollar efter begagnade netbooks, tydligen så tycker folk att det är rimligt att begära över 2000kr för begagnade datorer som kostade 1800kr i butik för sex månader sedan. Undrar om det är någon som köper.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
Men CSN är väll å andra sidan inte till för att "unna" sig själv. Därför det finns extrajobb

Läser man en civilingenjörsutbildning vågar man inte hoppa på det tåget och riskera resttentor släpande efter en. Nå ja, nu har man iaf en extra slant i fickan för att klara av en och annan oförutsedd utgift.

Permalänk
Medlem

Tjejen åkte hem för en timme sedan. Känns la sådär Kommer bli ensamt att vakna imorn

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Tjejen åkte hem för en timme sedan. Känns la sådär Kommer bli ensamt att vakna imorn

Hur länge blir hon borta?

Se det från det ljusa sidan. Nu kan du glo på de serier och filmer hon kanske inte tycker om särskilt mycket, spela datorspelet med stort D och äta skräpmat i mängder.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zzyzx
Hur länge blir hon borta?

Se det från det ljusa sidan. Nu kan du glo på de serier och filmer hon kanske inte tycker om särskilt mycket, spela datorspelet med stort D och äta skräpmat i mängder.

Hon åkte hem.. 25 mil...

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

trött sliten på fredag är man äntligen ledig i två dagar sen börjar nästa 12 dagars jobbande. anmält irriterad!!

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adde_2000
trött sliten på fredag är man äntligen ledig i två dagar sen börjar nästa 12 dagars jobbande. anmält irriterad!!

Anmält irriterad?

Menar du inte allmänt? ;).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Anmält irriterad?

Menar du inte allmänt? ;).

Oj blev fel där skal självklart vara allmänt

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adde_2000
Oj blev fel där skal självklart vara allmänt

hehe:)...

Hur i helvete kunde det gå så här då:/

Käringa är sur på mig, för att jag frågade vart hon varit och hur hon mår, men tydligen hade hon blivit frågad det flera gånger under dagen men det brydde hon sig inte om att tala om förrän efter att hon hoppat på mig.

*TACK SOM FAN !!!!!!!!!!!!!!!*

Permalänk

Brudar...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SheepPowa
Brudar...

NSS, det menar du inte. suck. jaja, får se vad som händer i framtiden då.

Permalänk

Börjar tröttna på mitt fruktansvärda motivationshandikapp... Har inte tagit tag i någonting på hela sommaren, bara flängt runt hela södra Sverige och bott en vecka där, festat en helg där... Äntligen tillbaka på Campus och ska planera det sista på nollningen denna veckan.

Och sen vänder det fan 1½ veckas festande och det ser jag fruktansvärt mycket fram emot att börja plugga igen! Längesen jag såg fram emot att plugga... Först ut är C#, så nu jävlar ska det kodas!

Men först.. Se upp alla dataloger, mediateknologer och systemvetare! Ni kommer få en sjukt kul nollning!

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk

moddelkaj: Vi kan ta och bilda klubb brukar mer vara att man tänker hur saker och ting ska göras och sen pillar man lite och tröttnar rätt snabbt och ibland får man något ryck så att man gör klart något krafs.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Nu är det 8 timmar och 33 minuter tills Chalmers upprop... Fy fan vad jag hatar att vara första reserv!!! *****!

Eftersom de har gjort ett överintag på 7 personer måste 8 hoppa av innan jag kan börja.

GAAAH!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Jag är varken sur, ledsen eller galen. Bara skitnödig!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Släppte iväg (ex)sambon med 14:11 tåget till stockholm för några timmar sen, permanent flytt, fick reda på detta i torsdags, måttligt road......

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sYph
Släppte iväg (ex)sambon med 14:11 tåget till stockholm för några timmar sen, permanent flytt, fick reda på detta i torsdags, måttligt road......

Jag åkte 14.10 tåget till Ånge (Östersund)

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sYph
Släppte iväg (ex)sambon med 14:11 tåget till stockholm för några timmar sen, permanent flytt, fick reda på detta i torsdags, måttligt road......

Suck.. tjejer alltså.

De har en förmåga att första bestämma sig för nåt och sen säga det till en, går ju inte att första prata/diskutera om saken:rolleyes:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Suck.. tjejer alltså.

De har en förmåga att första bestämma sig för nåt och sen säga det till en, går ju inte att första prata/diskutera om saken:rolleyes:

Kan inte mer än hålla med. Men man reder sig väll antar jag.

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]