Permalänk

Corsair 650 vs GTX260x2

Tja,
Köpte precis ett Corsair 650 och 2 st Geforce GTX260. På nätagget sitter endast 2 PCI-E kablar och på graffekortet är det 2 uttag (4 om man räknar med båda).
Fick då en riktig funderare, Måste jag ha en adapter så jag får ytterligare 2 PCI-E?
Eller duger det bara med 1 vardera?

Vore tacksam om någon även kunde ge länk till en sådan adapter

MVH

Permalänk
Medlem

Alla 4 PCI-E ska vara inpluggade, en sådan adapter hittar du bl.a här http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=319547

Visa signatur

Curiosity is the key to knowledge

Permalänk
Sötast

Du får adaptrarna med dina 260

Permalänk

Fick du inte med en sån :S ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pc Anka
Alla 4 PCI-E ska vara inpluggade, en sådan adapter hittar du bl.a här http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=319547

Man tackar, de va precis de jag trodde, dock hittade jag kabeln billigare på kjell&company^^

men tack för svare

Permalänk
Medlem

Ännu billigare att ta dom som följde med kortet.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blade80
Ännu billigare att ta dom som följde med kortet.

Hahah... Ja nu känner jag mig ganska korkad, Var helt fixerad på att kolla på nätagget att jag helt glömde bort att titta på graffe't.. Tur att du sa nåt ^^;)

Permalänk
Medlem

Hej hej, tänkte kolla vad ni rekomenderar för nätagg till dessa 2 paket?!

AMD-versionen

Intel-versionen

tänkte också kolla vad ni tycker att jag borde köra för OS tills Windows7 släpps?

(Tar gärna emot förslag på förändringar i paketen! =D)