Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Tänkte berätta om 2 snubbar som gick i min klass på gymnasiet. Det var studenten och dessa två killar är jag vet inte hur man ska säga, men iaf. Nu vill jag inte att någon ska ta illa upp med den ena var bra på linux och programmera det och den andra gick på rejv och lirade lajv ute i skogen. Dessa två dyker upp på studenten, den ena iklädd rejvbyxor och munkjacka och den andra dyker upp i jeans och keps. Det var lixom så att jag inte skulle gå i de kläderna om jag skulle ner och köpa mjölk. Nej på studenten ska det vara kostym och kavaj.

Pinsamt vet jag inte om det är men låter rätt kul.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Satt i korridoren på skolan och drog ett skämt efter en mattelektion (Är det något klibbigt i matteboken så är det pythagoras sats). Min kompis sa "Den sög ju!". Samtidigt kom det en snygg tjej som gick förbi mig och jag vara "Den är ju snygg!". Innan jag svarade tänkte jag "Fan vad hon var snygg!" och jag hade tänkt att svara "Den är ju bäst!". Det var pinsamt. Men som tur var fattade han det inte, eller han sa inget iaf.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Haha kom på idag att jag gjorde något för många år sen när jag var mindre, som är lite pinsamt dumt gjort.

Det var så att jag skulle ha datorn på över natten för att jag skulle ladda hem något. Fair enough så lade jag mig i min säng, och tänkte helvete vad skärmen lyser. Ung och dum som man var tänkte jag hur fan ska jag lösa detta... pallar fan inte sova med nån jävla skärm lysande i ansiktet när man ska sova. Så jag drar fram en filt och täcker över skärmen och går och lägger mig igen... hahaha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Satt i korridoren på skolan och drog ett skämt efter en mattelektion (Är det något klibbigt i matteboken så är det pythagoras sats). Min kompis sa "Den sög ju!". Samtidigt kom det en snygg tjej som gick förbi mig och jag vara "Den är ju snygg!". Innan jag svarade tänkte jag "Fan vad hon var snygg!" och jag hade tänkt att svara "Den är ju bäst!". Det var pinsamt. Men som tur var fattade han det inte, eller han sa inget iaf.

Alltså du verkar tycka allt är pinsamt? Du går väl i nian eller, du får väl fan tycka vilken brud som helst i högstadiet är snygg.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Haha kom på idag att jag gjorde något för många år sen när jag var mindre, som är lite pinsamt dumt gjort.

Det var så att jag skulle ha datorn på över natten för att jag skulle ladda hem något. Fair enough så lade jag mig i min säng, och tänkte helvete vad skärmen lyser. Ung och dum som man var tänkte jag hur fan ska jag lösa detta... pallar fan inte sova med nån jävla skärm lysande i ansiktet när man ska sova. Så jag drar fram en filt och täcker över skärmen och går och lägger mig igen... hahaha

Alltså var det en laptop eller stationär, båda hade man kunnat lösa på ganska simpla sätt.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Alltså du verkar tycka allt är pinsamt? Du går väl i nian eller, du får väl fan tycka vilken brud som helst i högstadiet är snygg.

Alltså var det en laptop eller stationär, båda hade man kunnat lösa på ganska simpla sätt.

Jo, men jag var så inne i mina tankar om att jag tyckte att hon var snygg och då svarade jag liksom "Den är snygg" när jag skulle svarat "Den är bäst".

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Detta var ett bra tag sedan. En kompis fyller 19 och jag åker dit för att fira honom (hemmafest). Det är fredag och jag ska jobba dagen efter. Konstaterar att jag ska ta det lugnt. Kommer dit och helt plötsligt sitter vi och spelar diverse snapsspel. Det går inte så bra för mig och snart är jag för onykter för att bry mig om att det är jobb nästa dag. Blir alldeles för mycket dricka och helt plötsligt (tycker jag) är klockan 01:00 och jag sitter i en bil och blir hemkörd av nån snäll tjej.

Mår dåligt som fan dagen efter, ser ut (och känner mig) som ett lik på jobbet och kan inte minnas så mycket av gårdagen.
Träffar kompisarna nån vecka senare. Över olika tillfällen vi träffats har de berättat olika saker som jag gjorde den kvällen.
Jag hade tydligen rivit ner 3(!) tavlor, varav en bild på kompisen som glaset sprack på. Spillt ut diverse drickor / sabbat glas. Tafsat på nån tjej som jag då inte äns kom ihåg etc.

Var hyffsat pinsamt att få reda på de sakerna i efterhand.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Alltså du verkar tycka allt är pinsamt? Du går väl i nian eller, du får väl fan tycka vilken brud som helst i högstadiet är snygg.

Alltså var det en laptop eller stationär, båda hade man kunnat lösa på ganska simpla sätt.

Haha det var en 19" CRT , så stationär

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Alltså du verkar tycka allt är pinsamt? Du går väl i nian eller, du får väl fan tycka vilken brud som helst i högstadiet är snygg.

Alltså var det en laptop eller stationär, båda hade man kunnat lösa på ganska simpla sätt.

Kan dessutom säga att jag tittade efter henne då hon gick förbi mig

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

När jag läser era inlägg så kom jag att tänka på att detta är något av det pinsammaste jag har gjort, att läsa en viss persons 2 raders inlägg sida efter sida. Extremt pinsamt.

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
När jag läser era inlägg så kom jag att tänka på att detta är något av det pinsammaste jag har gjort, att läsa en viss persons 2 raders inlägg sida efter sida. Extremt pinsamt.

Ala_95s?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

haha

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk

Jo det låter ju pinsamt... =/

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Åldersdiskriminering.

Jasså, alla andra åldersgränser då?

Permalänk
Medlem

Nog det pinsammaste jag gjort den senaste tiden var när en polare och hans flickvän flyttat in till en ny lägenhet, och vi och ett par andra hade en inflyttningsfest och det blev lite mycket dricka för mig på kvällen. Vi körde ölspelet (jag körde med grogg istället då den 7% ölen var för jävlig att köra med), så det var dömt att gå åt skogen för mig. Tog mig en paus, eller rättare sagt drog mig ur, och skulle ut och röka på balkongen, och där kom världens karatespya ner på parkeringen och träffade motorhuven på en bil.

Bara att tvätta

Permalänk
Medlem

Riktigt rolig tråd det här!

Själv har jag då inget att tillföra då jag inte gör så mycket som kan gå åt hvete

Edit: Eller jo, då jag lånade en gammal moped och körde omkull...

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem

Inte riktigt så skämmigt men det kunde ha blivigt.

Gick ut ur en byggnad på campus och väskan(axelväska) tar i en cykel som har ett rätt taskigt stöd. Så den börjar till att välta och ramlar på nästa cykel. Jag hinner ta tag och undvika en jobbig domino-effekt

Permalänk
Medlem

Pinsamt är att skicka en jävla massa fyllesms under hela natten (och man kommer inte ihåg något av det heller ) till flera tjejpolare som man bekantat sig med nyligen och skall studera i 5 år med... nån dag ska jag sluta göra bort mig

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Pinsamt är att skicka en jävla massa fyllesms under hela natten (och man kommer inte ihåg något av det heller ) till flera tjejpolare som man bekantat sig med nyligen och skall studera i 5 år med... nån dag ska jag sluta göra bort mig

Känner igen mig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Pinsamt är att skicka en jävla massa fyllesms under hela natten (och man kommer inte ihåg något av det heller ) till flera tjejpolare som man bekantat sig med nyligen och skall studera i 5 år med... nån dag ska jag sluta göra bort mig

Beror på vad det är man skickar..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Beror på vad det är man skickar..

Det är inte fina grejer... de var visst på nattvandring tillsammans och garvade ihjäl sig ...

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Det är inte fina grejer... de var visst på nattvandring tillsammans och garvade ihjäl sig ...

Du är kung

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av algar
Du är kung

För fan vad gör du här, Jimmy din stalker!
Vad har du för dig nuförtiden?

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Det är inte fina grejer... de var visst på nattvandring tillsammans och garvade ihjäl sig ...

Tror det finns ett gäng fyllesms jag skickat i 'Hitta tjejer tråden' bör vara bland de 5 sista sidorna

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Ehh, döm själva om det här räknas som pinsamt, men jag klippte gräset i dag på en allmänning vid en radhuslänga, jag kom inte långt för en klipparfan dog.
Jag skulle dra igång den igen, men näää, då ville den börja brinna i stället.
Jag frös nästan fast i backen o visste inte vad jag skulle göra

Men sen sprang jag efter vatten, när jag kom till klipparen igen hade det gått hål på den nyfyllda bensintanken och det slog stooora fina lågor
Det hela slutade att en shysst person kom med en pulversläckare och släckte skiten, sen kom det typ 4 eftersläntare med vattenhinkar

Kände mig gaaanska fail då.....

Nu får den radhuslängan investera i en ny gräsklippare, de kanska ska ta och köpa nåt annat än jävla stiga ickekvalitetsskit nu

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton_mjor
Ehh, döm själva om det här räknas som pinsamt, men jag klippte gräset i dag på en allmänning vid en radhuslänga, jag kom inte långt för en klipparfan dog.
Jag skulle dra igång den igen, men näää, då ville den börja brinna i stället.
Jag frös nästan fast i backen o visste inte vad jag skulle göra

Men sen sprang jag efter vatten, när jag kom till klipparen igen hade det gått hål på den nyfyllda bensintanken och det slog stooora fina lågor
Det hela slutade att en shysst person kom med en pulversläckare och släckte skiten, sen kom det typ 4 eftersläntare med vattenhinkar

Kände mig gaaanska fail då.....

Nu får den radhuslängan investera i en ny gräsklippare, de kanska ska ta och köpa nåt annat än jävla stiga ickekvalitetsskit nu

Haha vilken superfail

Tur att det inte blev så allvarligt då.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Haha vilken superfail

Tur att det inte blev så allvarligt då.

Jaa, tankebanorna hann ju komma långt, typ skogsbränder och brandkåren, för den började brinna i ett litet hörn av gräsmattan där det fanns en massa högt sly osv.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Stog på bryggan i stugan och fiskade igår kväll. Har ett 2-delat fiskespö och delarna kan åka isär lite ibland så man måste trycka tillbaka dom.

Nu till saken: Det var två äldre män som var ute i sin båt och fiskade ca 25-30 meter utanför min brygga. Så jag tänkte att jag kan försöka kasta dig ut med stort gäddrag + tafs och sådant. Tog i så det bara sjunger (ni kan nog gissa vad som händer) och släpper linan lite sent tror jag och tjoff så flyger del 2 ut 15 meter i vattnet. Började veva på snabbt som satan och hoppas på att dom inte såg något, det var ju trots allt vid 10-tiden på kvällen. Dom börjar peka mot där del2 ligger och jag vevar på ännu snabbare. Lyckas till slut veva upp del två och sätta fast den igen. Funderar på att tejpa fast den delen...

Vart lite paff när man stod där med bara första delen som är ungefär en meter lång.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Stog på bryggan i stugan och fiskade igår kväll. Har ett 2-delat fiskespö och delarna kan åka isär lite ibland så man måste trycka tillbaka dom.

Nu till saken: Det var två äldre män som var ute i sin båt och fiskade ca 25-30 meter utanför min brygga. Så jag tänkte att jag kan försöka kasta dig ut med stort gäddrag + tafs och sådant. Tog i så det bara sjunger (ni kan nog gissa vad som händer) och släpper linan lite sent tror jag och tjoff så flyger del 2 ut 15 meter i vattnet. Började veva på snabbt som satan och hoppas på att dom inte såg något, det var ju trots allt vid 10-tiden på kvällen. Dom börjar peka mot där del2 ligger och jag vevar på ännu snabbare. Lyckas till slut veva upp del två och sätta fast den igen. Funderar på att tejpa fast den delen...

Vart lite paff när man stod där med bara första delen som är ungefär en meter lång.

Skulle du försöka kasta ut mig? ...

Pinsamt, väldigt.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Stog på bryggan i stugan och fiskade igår kväll. Har ett 2-delat fiskespö och delarna kan åka isär lite ibland så man måste trycka tillbaka dom.

Nu till saken: Det var två äldre män som var ute i sin båt och fiskade ca 25-30 meter utanför min brygga. Så jag tänkte att jag kan försöka kasta dig ut med stort gäddrag + tafs och sådant. Tog i så det bara sjunger (ni kan nog gissa vad som händer) och släpper linan lite sent tror jag och tjoff så flyger del 2 ut 15 meter i vattnet. Började veva på snabbt som satan och hoppas på att dom inte såg något, det var ju trots allt vid 10-tiden på kvällen. Dom börjar peka mot där del2 ligger och jag vevar på ännu snabbare. Lyckas till slut veva upp del två och sätta fast den igen. Funderar på att tejpa fast den delen...

Vart lite paff när man stod där med bara första delen som är ungefär en meter lång.

Så pinsamt är det väl inte? Är ju för fan ingen tjej med i bilden ens

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Så pinsamt är det väl inte? Är ju för fan ingen tjej med i bilden ens

Nej, men enligt mig var det pinsamt ändå.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare