Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Hon log.. Inga problem!

Haha precis, hon verkade ju inte ta illa upp direkt ;P

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Tänkte väcka tråden till liv med något som hände nu i helgen. Nog det värsta jag har varit med om. Jag skrattar redan åt det, men just då kände jag bara för att hoppa från fönstret ^^.

Jag sitter hemma med influensa. Det blir kväll och morsan och en kompis till henne ska ut på stan.
Jag sätter på en film, bäddar ner mig, njuter av att vara själv och försöker krya på mig. Käkar lite thailändsk och har det gott. Några timmar senare känner jag att sängen lockar. Lägger mig och slocknar direkt.
Vaknar snart igen av att jag har hög feber, fortfarande ensam i lägenheten. Går in på dass för att dricka lite och skölja ansiktet.
Som en blixt från klar himmel känner jag mig oerhört illamående och innan jag ens hinner tänka "toalett" lägger jag en redig pizza i handfatet.
Fan!, tänker jag. Känner mig helt yr (febern) och börjar spola bort det. Men det är någonting som inte stämmer. Vattnet slutar rinna undan.
Det har blivit stopp i avloppet!!
Vafan, det här är fan inte sant! Spolar lite desperat med mer vatten och då hör jag hur ytterdörren öppnas. Morsan och hennes kompis har kommit hem! Klockan börjar nu närma sig fyra på natten, och dasset jag befinner mig på är givetvis lägenhetens enda.
FUCK! Börjar bli desperat, rafsar fram en sugpropp och börjar pumpa för att få igång avloppshelvetet.
SLÖRP, SLÖRP, SLÖRP! Aningen odiskreta ljud..
Pumpar på som en tysk på anabola, och vad fan händer?! Jo, inte fan kommer avloppet igång!
Istället pumpas brunt jävla avloppsvatten upp med massa trevliga överraskningar i form av hårrester osv. Handfatet är nu fyllt till hälften med nån brunfärgad vidrig jävla soppa, med matrester, hårester och annat mys och jag börjar få redig panik. Febern får mig att börja fundera på om det nog inte bara är en mardröm.

Då ropar morsan. "Är du klar snart?! Vi måste på toa!"
Självklart.. Självklart måste dom på toa, jävla skitasfasfjfasjkfajkghaaaaa. Varför? Varför jag?!
*Dropp dropp*. Ja jävlar... Självklart ska man få näsblod nu också!! Trycker upp lite pappet i trynet och och kommer fram till att jag måste "ösa" handfatet och utgå därifrån. Men för att hitta nåt att göra detta med måste jag lämna toaletten.
Öppnar dörren, springer ut i kallingar (Och det blodiga pappret hängande ur näsan), ropar snabbt att de INTE får gå in på toaletten, hittar en engångsmugg, kokar också lite vatten (xD) och springer in igen. Morsan undrar självklart vad jag sysslar med och jag förklarar snabbt och tyst en "något" underdriven version av det inträffade.
Låser in mig på dass igen. Tömmer snabbt handfatets innehåll i toan och gör rent. Tömmer ett halvt paket kaustiksoda i handfatet och häller på lite kokande vatten. Pyser och fräser lite obehagligt, men annars händer inte mycket.
Nu börjar jag få självmordstankar och känner mig helt svimfärdig från febern. Nöjer mig så, ropar nåt i stil med att det "har blivit" stopp i avloppet och att de får tvätta sig i köket, och går och lägger mig.

Vaknade dagen efter och kände mig ganska lättat när jag såg att avloppet nu fungerar bättre än nånsin. <3 Kaustiksoda.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Generalkyckling:

Tänkte väcka tråden till liv med något som hände nu i helgen. Nog det värsta jag har varit med om. Jag skrattar redan åt det, men just då kände jag bara för att hoppa från fönstret ^^.

Vaknade dagen efter och kände mig ganska lättat när jag såg att avloppet nu fungerar bättre än nånsin. <3 Kaustiksoda.

haha kaustiksoda FTW

Permalänk
Medlem

Haha pinsamt.
Jag lyckades med att skita stopp i toaletten hos brorsan. Var redig nödig och hade inte varit på någon dag kom jag på sådär efteråt. Skapligt pinsamt, och jag vet hur trevlig det är :S
Det enda jag hade var händerna och en toaborste... Stackars toaborste slängdes sedan...

Den var helt igenkletad med skit och vägde ett halvt kilo kändes det som. Tur att man inte känner lukter!

Dold text
Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Nu har jag läst hela tråden och känner att jag vill delge lite pinsamheter.

Jag kommer till jobbet efter helgen och dockar den bärbara på skrivbordet. Slår på och går efter lite kaffe, men halvvägs hör jag hur min dator går på från "Hibernate"-läge och startar upp den youtube-film jag senast kollat på. Vad var det då? Jo en manga-film på japanska som börjar med att en tjej gråter. Och som ni vet kan japanska tjejer låta ganska likt oavsett om det är manga eller hentai. Jag skyndar mig tillbaka för att stänga av klippet. Det var stört pinsamt

Sen har man ju skickat sms till fel person också. Minns när jag råkade vidarebefodra ett porrigt meddelande till min chef, som lämpligt nog har samma första bokstav i namnet som min flickvän. Detta hände inte långt efter den första incidenten så jag undrar vad han tror att jag är för ett pervo på fritiden

Sjukt kul tråd F.Ö!

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sennebring:

Som nån sa ; om ett par år fattar du att man åker inte moppe efter man fyllt 16. Buss e billigt de också
Åkte aldrig moppe själv men inte fan skulle jag åkt moppe nu.

Är 18. Kör moppe när jag bor hos föräldrarna ute på ön. Går typ två bussar om dagen. Kostar inte som en bil, det är ofta lite väl långa avstånd för cykeln. Dessutom gillar jag att köra moppe när det är fint väder. Kör inte stylad crossmoppe, utan vanlig, billig jävla scooter.:) Utmärkt färdmedel.

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Xburk:

Är 18. Kör moppe när jag bor hos föräldrarna ute på ön. Går typ två bussar om dagen. Kostar inte som en bil, det är ofta lite väl långa avstånd för cykeln. Dessutom gillar jag att köra moppe när det är fint väder. Kör inte stylad crossmoppe, utan vanlig, billig jävla scooter.:) Utmärkt färdmedel.

Oja vanlig jävla scooter är trevligt att ta sig fram på när det är sjysst väder ute och/eller om man bor mitt i ingenstans

Permalänk
Skrivet av Xburk:

Är 18. Kör moppe när jag bor hos föräldrarna ute på ön. Går typ två bussar om dagen. Kostar inte som en bil, det är ofta lite väl långa avstånd för cykeln. Dessutom gillar jag att köra moppe när det är fint väder. Kör inte stylad crossmoppe, utan vanlig, billig jävla scooter.:) Utmärkt färdmedel.

Det var jag som skrev att man inte åker moppe efter 16...
Men jag är såklart ett av undantagen som bekräftar regeln.
Att åka scooter e riktigt göttigt, mitt liv vore ingenting utan min

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Sen beror det ju på var man bor. Bor man t.ex. i Katrineholm som, vad jag vet, är en skapligt stor stad så kanske man klarar sig med kollektivtrafiken och allting finns nära. Bor man på landet och har två mil till en kompis och det går bara 3-4 bussar om dagen så får man nog leva med moppen tills man skaffar bil.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Sen beror det ju på var man bor. Bor man t.ex. i Katrineholm som, vad jag vet, är en skapligt stor stad så kanske man klarar sig med kollektivtrafiken och allting finns nära. Bor man på landet och har två mil till en kompis och det går bara 3-4 bussar om dagen så får man nog leva med moppen tills man skaffar bil.

Precis Pallar inte skaffa bil och körkort nu, kostar ju en massa pengar. Moppen är billig

ojdå. det kanske inte diskuteras så mkt pinsamheter här. kanske borde släppa det här med moppe ;P

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Sen beror det ju på var man bor. Bor man t.ex. i Katrineholm som, vad jag vet, är en skapligt stor stad så kanske man klarar sig med kollektivtrafiken och allting finns nära. Bor man på landet och har två mil till en kompis och det går bara 3-4 bussar om dagen så får man nog leva med moppen tills man skaffar bil.

Kollektivtrafiken här är väldigt trög
Dessutom går den inte till många ställen, och går den nånstans dit man vill, då får man se till att vara där i minst en timme

Ontopic förresten...
En gång när min pappa bodde i lägenhet försökte jag gå in i fel lägenhet, och jag försökte med nyckeln tills nån kom och öppnade.
Vem det än var som öppnade, jag höll på att dö o kutade där i från som en man

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″