Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Har jag gjort en bra deal?

Köpte nyligen en Sony Vaio VGN-NW21SF på Media markt för 7777 kr då de hade erbjudande på denna. Undrar nu om jag gjort en bra affär. Här är datorn på Sonys hemsida där ni kan kolla specsen: http://www.sony.se/product/vn-nw-series/vgn-nw21sf-t

Permalänk
Medlem

Är la bara att kolla på prisjakt?

Permalänk
Medlem

Verkar billigt.. Mediamarkt i kalmar tar 8990 för samma dator...

Visa signatur

HP DV7-6140eo, 17,3", i7-2630QM, HD6770, 8gb ram, 640gb hd, BT, USB 3.0, Bluray
Acer TimelineX 4830TG, i5-2410, GT540 2gb, 8gb ram, 128gb SSD, BT, USB 3.0
Htpc silverstone, Q9400, 4gb ddr3 1333, 1TB WD, HD4550

Permalänk
Medlem

Billigaste på prisjakt är 9190kr så, ja du har gjort en bra deal

Permalänk
Medlem

Såg att den fanns på prisjakt för det priset nu.. har suttit o kollat där de senaste dagarna men då fanns den inte där. Aja, tackar för svaren

Permalänk
Medlem

Får man fråga i vilken stad och butik du köpte den? Kan ju vara ganska intressant om fler är intresserade av datorn. Där jag bor kostar den 8990 på Mediamarkt nämligen.
Eller var det bara nåt kortvarigt erbjudande de hade hos dig?

Var det den bruna som du har länkat till? För du skrev att den hette VGN-NW21SF men där heter den VGN-NW21SF/T. Vet inte om det skiljer mycket eller ens något alls men det kan vara bra att veta också. Tycker att den bruna är grymt snygg!

Permalänk

Mediamarkt är och kommer nästan alltid förbli dyra En vän trodde han gjort sig ett kap när han köpte en Roccat Kone för runt 7-800 där.. jag sitter och gapar efter luft när jag vet om att en annan vän köpt sin för runt 500 två månader tidigare...