Call of Duty: Modern Warfare 2

Permalänk
Medlem

hej, jag hittade en kopia påden lokala spel afärn men får upp detta medelande när jag försöker instalera :

Visa signatur

|| Win7x64 | | i7 sandy 2600k | 8GbDominatorGT | CorsairAX850w | 2xXFX6970 | 80GbSSD |
| 1,5kGbHdd | LanBoyAir| Dell22" och Acer22" | MacbookAir 13"-11 i7 | Erik ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mixit
vet ej om det är rätt tråd men hitta spelet för 357 kr på http://www.g2play.net/store/Call-of-Duty-4-Modern-Warfare-UNC...

kan man lita på den sidan. är det någon som har handlat där ifrån ?

Hade inte ens tänkt att köpa det, men för 360 kronor så känns det faktiskt rätt så värt.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jooelhoglund
Vaaaaaaah ! Så om man vill lira team deathmatch så ,åste man logga in och ut på servrar tills man får rätt

Efter man valt speltyp :P, men det är det enda valet man får göra själv.

Permalänk
Avstängd

Ojoj detta spelet är verkligen SÄMST ... ettan var så fan mkt bättre -.-

Visa signatur

Vardagsburk: Pentium 3.4Ghz! 2x1gb DDR400, Abit AG8, 2100GB disk.

Foto: Canon EOS 40D + Sigma 18-50 F2.8 Macro + Canon EF 17-85 F4-5,6

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Efter man valt speltyp :P, men det är det enda valet man får göra själv.

Tur att man kan välja speltyp iallafall :D. Blir inget köp för mig

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganjaman
Ojoj detta spelet är verkligen SÄMST ... ettan var så fan mkt bättre -.-

Fruktansvärt tråkig och linjär spelserie. Och det verkar ju som sagt som att det inte blir någon hit för MP på pc-plattformen.

Somliga har redan sagt det - får hoppas på BF. Börjar bli dags att byta ut CS:source vad gäller MP

Har kikat lite på det där Project Reality eller vad det heter. Verkar rätt intressant. Får nog ta o leta upp den gamla bf2-skivan, så länge!

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganjaman
Ojoj detta spelet är verkligen SÄMST ... ettan var så fan mkt bättre -.-

Bra argument där.

Iallafall, jag trodde typ lika stor del av spelet skulle vara i rymden som i t.ex Washington DC, kolla på launch trailern
http://www.gametrailers.com/video/launch-trailer-modern-warfa...
Vid 0:55 ser man att EN PERSON ÄR I RYMDEN! Jag trodde jag skulle få spränga ISS... det enda som fanns i spelet är en kinematisk sekvens där man ser ubåts-nuken lyfta.
Det förstörde hela spelupplevelsen hos mig.

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=zQ-SjmcfnhE

Triplehead2go funkar! tack vare dopefish lilla hack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erik_abr
hej, jag hittade en kopia påden lokala spel afärn men får upp detta medelande när jag försöker instalera :
http://img5.imageshack.us/img5/9243/captureqh.th.jpg

Skit i vanliga installationen och skriv in cdnyckeln på steam så kan du tanka det därifrån o spela.

Permalänk
Medlem

Fick problem med FPS-dropp när jag körde andra banan. Körde enligt anvisning på optimal audio/video-settings men det blev trots det inte helt "flytande".

Experimenterade med inställningarna och fann att det var AA som strulade till det. Har f.ö kunnat köra med högsta inställningarna på både MW1 och WaW med dator i sign.

Vad brukar ni övriga köra med för grafikinställningar?

Permalänk
Medlem

Maxxar allt 1680x1050 upplösning.

Har ganska risig dator men rullar på fint ändå, älskar optimeringen och grafikmotorn.

  • Datorn

  • 3.0gz Intel Core2

  • 4GB 1066Mhz minne

  • Nvidia 250 1024MB (tror jag)

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx
Vad MW2 kan göra....till dig

"You have no reason to hate it"

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx
Vad MW2 kan göra....till dig

Wtf!!
Varför?

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

var rätt så häftig känsla i första uppdraget i washington, när man såg den där brinnande obelisken och resten av staden i brand. Jag tänkte äntligen så blir usa invaderat, dom ska alltid invadera alla andra länder nu får dom själva känna hur det är typ

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx
Vad MW2 kan göra....till dig

Det kan ju fan inte vara seriöst?
.... @ alla kommentarer, finns det bara p12-15 på internet nu för tiden? suck...

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk

någon som vill lira coop med mig?:) adda mig på steam robster86

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snozan
Man slutar aldrig förvånas

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=227204?ci...

Säger det här också då.

April Fools!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erik_abr
hej, jag hittade en kopia påden lokala spel afärn men får upp detta medelande när jag försöker instalera

Kolla om du har några taskiga filer som spökar bland registret

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx
Vad MW2 kan göra....till dig

herregud, vad är människans problem? psykundersöknig ASAP.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jappse
Maxxar allt 1680x1050 upplösning.

Har ganska risig dator men rullar på fint ändå, älskar optimeringen och grafikmotorn.

  • Datorn

  • 3.0gz Intel Core2

  • 4GB 1066Mhz minne

  • Nvidia 250 1024MB (tror jag)

Konstigt!

Kör ett liknande system. Våra grafikkort är ungefär på samma nivå, så även processorn men inte internminnet. Kan det vara där problemet ligger?

Permalänk
Medlem

jag förstår inte att folk inte ens gillade spelet :/

personligen så hamnar MW2 på toppen bland det bästa spel jag har lirat i mitt liv!

därimot multiplayer delen är en smaksak, jag tycker inte att servern ska leta fram spelare och gillar inte att man byter server mitt i matchen men jag gillar att man ser sina polare på kartan.

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk

Är det bara för mig texten i menyn är väldigt oskarp även med högsta upplösning? o_O

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

jaha, då har man spelat igenom det här liret, är inte direkt imponerat, grafiken tycker jag är likadan som mw1, även känslan är den samma, MP delen tycker jag är fruktansvärt (dock inte banorna!!), känns helt enkelt inte kul att inte hamna hos folk som man känna igen efter ett tag, göra mods, bestämmer regler osv.
jag tycker det hade räckt men en stor patch till mw1 med de nya banorna som du får betala en slant för, det här kommer inte att bli lika långlivat som MW1 känns det som men det är väl inget som IW bryr sig om
värd 300 spänn hos g2play? vetef....
600 hos steam? no way!!!!

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Medlem

Asså fy fan va dåligt de är!!!

Ju mer jag lirar Multiplayer ju mer förbannad blir jag. Servrarna kraschar ju hela tiden! och är allmänt buggigt.
Cs & BF2 är ju bra mkt bättre.
Hade stora förhoppningar på detta spelet men fy säger jag!

Kan man inte få välja server så man slipper hamna med gaytyskar m.m.

Visa signatur

3600X RTX 2060

Permalänk

Ska det se ut såhär? Med färgen på sanden menar jag.

http://pici.se/pictures/ZbJuGtMlu.jpg

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoXon2
Servrarna kraschar ju hela tiden!

Spelat hela dagen och jag har aldrig haft någon server krash.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cartoonhero
Ska det se ut såhär? Med färgen på sanden menar jag.

http://pici.se/pictures/ZbJuGtMlu.jpg

Nä säkert någon inställning du har fifflat med.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Hade inte ens tänkt att köpa det, men för 360 kronor så känns det faktiskt rätt så värt.

Jag köpte det för 399kr på onoff.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard11
Är det bara för mig texten i menyn är väldigt oskarp även med högsta upplösning? o_O

Kan du visa en bild hur det ser ut då?

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av REALIN
Kan du visa en bild hur det ser ut då?

Svårt att se på bild, men menytexten ser ut att vara i dålig upplösning samtidigt som allt annat är skarpt o_O

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.