Inet är årets datorbutik 2009

Permalänk
Vive la liberté!
Permalänk
Medlem

Jag har missat att det är gratis frakt från Inet. Gäller det även företagskunder?

Hur som helst, grattis Inet (även om jag nog bara har 1 eller 2 tidigare köp hos er).

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Aha.. tackar för det!
Då kanske man ska beställa lite från Inet nu då

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

hahaha, fan vilken go' bild... till synes så ler alla förutom en person

grattis Inet!

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS

Permalänk
Medlem

Grattis Inet!

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk

Lite förvånad över att Misco inte fick fler röster.
Och jag har en liten känsla av att det som inet förlorar med den fria frakten tar de igen med lite högre priser på sina produkter (jämför deras priser med Miscos t.ex.)
Aja, Inet är en toppenbra butik ändå Stort grattis Inet

Permalänk
Medlem

Älskar inet, men vänstrade nyss lite med Dustin pga att najs 1TB diskar inte finns i lager =/. Ecogreen och GreenPower med bara 5400RPM duger inte!. Aja.

Permalänk
Medlem

Jag är rätt säker på att det där inte är Ringön, eller har jag fel? 0o

Har iofs inte vart där på ett år, dom kan ju ha möblerat om

Visa signatur

Fractal R3, Corsair AX 850W, 2x Gigabyte 580 Windforce + Gigabyte 210, I7 2600k @ 4.6 GHz, Asus P8P67 PRO, Corsair 32GB 2133 MHz, Corsair H80, Intel 320 300GB, 5x2TB WD GP, 5xSchyte F-Flex 1600, 2xFractal 140mm Silent, 7xFanmate, 3xDell U3014, LG BH10LS30, Qpad 5k, Logitech Z-5500, Sennheiser 360, 2xDinovo Edge. Samsung 900X4C, 256GB SSD, 16 GB Ram.

Permalänk
Medlem

Sen ett tag tillbaka handlar jag alltid på inet.se. Bra support, bra priser, bra leveranstid, billig frakt (om inte gratis via sweclockers). Ja, kanonbutik med andra ord!

Men jag tkr ju att inet borde ge oss konsumenter ett visst tack för att vi ger dem vårat stöd (a). Haha. Nej, men

Grattis inet! Välförtjänt!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Musikälskare

Grattis!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Geeks
Säljchef
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alexei
Jag är rätt säker på att det där inte är Ringön, eller har jag fel? 0o

Har iofs inte vart där på ett år, dom kan ju ha möblerat om

Det är Ringön

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Jag tror jag ska starta datorbutik, så även jag får sådär smaskiga tårtor

Permalänk
Skäggig legend

synd att inte indomo var ett alternativ

Grattis iaf! (:

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av this
Webhallen har ju hutlösa priser på komponenter kan knappt fatta att folk handlar där

Så brukade jag också tänka, men dom har faktiskt blivit riktigt billiga på vissa produkter/områden, och ska man samtidigt ha nåt spel eller två så passar dom ju alldeles utmärkt.

När jag såg bilden först så såg det ut som om tårtan svävade, började nästan undra om den var photoshoppad, men sen såg jag armen! xD

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Avstängd

Gillar inte INETS nya inställning till priser.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Skoj att man blev citerad. =]

Även om nicket vart felstavat så undrar jag nu, vad vinner jag för pris?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorgo_
Skoj att man blev citerad. =]

Även om nicket vart felstavat så undrar jag nu, vad vinner jag för pris?

Ett gäng applåder!

*klapp*
*klapp*
*klapp*

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Bra jobbat Inet! och Grattis! det förtjänar ni verkligen!

Bara handlat därifrån en gång, men jag kommer att fortsätta handla därifrån då de gav mig väldigt bra service!

Komplett.se har jag däremot aldrig haft några som helst problem med och de har också levererat bra service. Frakten är väldigt dyr dock, men jag brukar oftast hämta paketen i hämtbutiken i Malmö.

/ Daniel

Permalänk

SKulle nog haft en Kombo av Inet och Dustin. Dustin har oftast ett bra utbud av andra varor men lite höga priset och sen brukar man vilja beställa från tex Inet.

Komplett är lite dyra men oftast billigare på mycket annat dock så handlar det bara om 20kr hit elelr dit som kan kvitta. frakt gör ju rätt mycket och hur ofta handlar man inte under 500kr som gränsen är på? En hdd så har man ju fri frakt etc

Garttis!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Grattis Inet ! Länge sen jag handlade hos er men var då helt nöjd med servicen !

Permalänk

Inet har alltid funnits i mitt hjärta sedan jag var barn (~10 år sedan). Då tog jag bussen till Backaplan för att sedan gå hela vägen på Göteborgs tråkigaste raksträcka.. kändes som 1 timma. Men ack så glad jag var när man gick därifrån med lite hårdvara, fast man var rädd att bli rånad påvägen hem

Visa signatur

3570K | Asus P8Z77-V Pro | Corsair 16GB | Asus 7970T DCII | Fractal Design R3 | Phanteks PH-TC14P | Svintyst

Permalänk
Medlem

Gratulerar inet! Ni är bäst:)

Permalänk
Medlem

Inte alltid lägst pris men jävligt bra support när man får problem. KUDOS!!

Permalänk
Medlem

Stort Grattis!!

Som jag sagt tidigare så är de mycket duktiga på ta hand om sina kunder.

Men de ligger efter då det gäller lager samt utbud gentemot Dustin & Komplett.

Visa signatur

Dator 1: CPU i7 5820K@4.6Ghz|GIGABYTE X99 Gaming 5|Crucial ballistic 2x4GB 2400MHz, 2x8GB Crucial ballistic 2400MHz|Corsair AX750|ASUS Strix GTX 1070 |Intel 520 120GB|Intel 330 180GB |Intel 335 180GB |Seagate 1000GB | Phanteks Enthoo Primo |Kingston V300 240GB | Creative SB X-Fi

Permalänk
Medlem

Grattis Inet,

är ofta i er butik Torp, Uddevalla och ni har väldigt bra support och kunnig personal!

Visa signatur

I7 920 @ 4,2GHz, Gigabyte GA-X58A-UD7, 6 GB Coirsair XMS 7-7-7-20-1, Noctua D-14, Gigabyte 9800GT, Coirsair 650W, Egenmoddat Chassi med 290mm frontfläktar, 2 st 120mm top fläktar och 1 90mm fläkt där bak.

Permalänk

Grattis! Men den där tårtan lär inte räcka till alla dom. Kanske därför killen till vänster ser sur ut.

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk
Medlem

Jag är inte förvånad.. För två år sedan visste jag inte ens att Inet existerade. Sen dess att jag upptäckte deras betyg på prisjakt har jag handlat allt där, om de haft det i lager.

Grattis till Inet för en välförtjänt förstaplats!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

En mycket trevlig butik... har oftast billigast pris när man ska köpa något, så då är det ju de självklara valet. Prisjakt ftw och inet när dom väl är billigast ^^

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk
Medlem

Minns fortfarande när den här reklamsnutten gick på TV

http://www.youtube.com/watch?v=zIKPaVSKmIw

Fast det var väl gamla Inet som fanns då och de kursade ju efter ett tag. Kommer ihåg att jag köpte ett Voodoo 1 av dem för längesen

Visa signatur

ASUS K7M, AMD Athlon 1000 MHz Slot A, 3dfx Voodoo5 5500 64 MB AGP, 512 MB SDRAM @ CL 2-2-2-5, Cooler Master ATC-100-SX Aluminum Mid Tower.

Permalänk
Medlem

Grattis!