Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Gäller garntin och licensen om man gör så här?

Permalänk
Medlem

Gäller garntin och licensen om man gör så här?

Köpte Adobe Illustrator idag och fick skivan ikväll, När jag fick skivan så va hållarna till skivorna trasiga. Om jag byter fodral som är helt och sen sätter kliserlappen med serial på det nya hela fodralet, gäller garantin och licencen då?

Vad jag menar då med det är om de nu skulle uppstå något problem så ja är tvungen o skicka tillbax skivan eller vända mej till adobe.

Visa signatur

Stationär 1: Cooler Master Cosmos 1000,IntelCore Quad Q6600@2,40ghz,Raptor 74Gb, Win7 64bit, Gigabyte Ga-Ep Ds4, Ati Radeon HD 4870.

Stationär 2: Fractal Design Define XL, Intel Core I7 2600K@3.40GHZ, Intel 320 Series 80GB SSD,Noctua NH-U12P Win7 64bit, ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Asus Hd 6870.

Permalänk
Medlem

Reklamera felet

Permalänk
Medlem

jo de e väll bara o göra det. Men frågan är om ja inte gör det gäller då garantin o license nyckeln eftersom jag tagit klisterlappen på fodralet o klistrat på de nya hela fodralet? har för mej att garantin inte gäller om man ändrar något. fel eller rätt? licensenyckeln gäller säkert eftersom den e kopplad till programet men licensen gäller den i de fallet?

Hmm detta vart lite rörigt från min sida känner ja hoppas ja har förklarat så ni förstår.

Visa signatur

Stationär 1: Cooler Master Cosmos 1000,IntelCore Quad Q6600@2,40ghz,Raptor 74Gb, Win7 64bit, Gigabyte Ga-Ep Ds4, Ati Radeon HD 4870.

Stationär 2: Fractal Design Define XL, Intel Core I7 2600K@3.40GHZ, Intel 320 Series 80GB SSD,Noctua NH-U12P Win7 64bit, ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Asus Hd 6870.

Permalänk
Medlem

Då fodralen inte är numrerade på något vis så är det ju omöjligt att veta om det är bytt eller inte.

Men om man nu ska hårdra regler och så, så har man faktiskt inte rätt att göra egna reparationer eller byten utan att garantin påverkas. Men om ingen vet om det så finns det ju ingen anledning att säga nåt om du nu skulle behöva utnyttja garantin. Du har ju inte påverkat programmet på något negativt sätt.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Pratade med dom ja handlat av (Dustin) idag. Och de är bara o tuta o köra på som vanligt. Vid upgradering av programet behöver man bara produktnyckeln. Så nu kan man bara slappna av och använda programet och släppa ut den kreativa sidan.:D

Visa signatur

Stationär 1: Cooler Master Cosmos 1000,IntelCore Quad Q6600@2,40ghz,Raptor 74Gb, Win7 64bit, Gigabyte Ga-Ep Ds4, Ati Radeon HD 4870.

Stationär 2: Fractal Design Define XL, Intel Core I7 2600K@3.40GHZ, Intel 320 Series 80GB SSD,Noctua NH-U12P Win7 64bit, ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Asus Hd 6870.