Call of Duty Mw 2 : Hur lvlar man snabbast ?

Permalänk
Medlem

Call of Duty Mw 2 : Hur lvlar man snabbast ?

Vilket game mode är det snabbaste för att lvla upp snabbt ?

Permalänk

jag tycker det går snabbast om man kör free-for-all.

Permalänk

Sabotage! Galet med action och mycket xp. Satsa på Vapen Challenges.

Permalänk
Medlem

noob tube med alla gevär till du låst upp nästan alla challenges med dom.

Permalänk
Medlem

Ground wars får det plats så mycket spelare på, så jag skulle tro att det är det bästa sättet för att få poäng.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
noob tube med alla gevär till du låst upp nästan alla challenges med dom.

Alltså det här med noobtube.... det är irriterande javisst men grejen i mw2 är ju att man måste köra det för att få shotgun attachment så det gör det " ok " tycker jag.

Permalänk
Medlem

CTF på Rust med Carepackage :D(lyckades med 9000 i score, 27-0 eller något sånt )
S&D ger grymt med XP för en kill, 500xp+. jaga kills på de så lär du lvla fort. 10000XP för 20 kills, minst!

Permalänk
Medlem

Är du duktig är nog free for all eller S&D det bästa. Kombinera det med att byta friskt mellan vapen. Folk som använder Carepackage glitchen borde för övrigt brinna i helvetet för evigt imho. Eller åtminstone få smisk på rumpan.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk

S&D ska tydligen vara det bästa om man är bra på det. men är man inte bra så får det motsatt effekt...läste jag nånstans

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Kör Free For All på så små banor som möjligt, helst så hoppar du ut och in tills du hittar en match som är på "Rust". Och sedan gäller det att bara skjuta allt du ser, ta ett vapen och beta av alla attachments förutom FMJ(att klara av den kan ta lika lång tid som alla andra tillsammmans). Är du någorlunda bra kan jag garantera att du kommer att levla riktigt fort.

Gör challenges gå in på en cage match och kör lite challenges tillsammans.

Tänker du göra headshots, vänta med det tills du Prestigar så får du dubbel xp(när du kommer till "Expert VI") och både titlar och emblems som du inte får innan du prestigar.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cruentusa
Kör Free For All på så små banor som möjligt, helst så hoppar du ut och in tills du hittar en match som är på "Rust". Och sedan gäller det att bara skjuta allt du ser, ta ett vapen och beta av alla attachments förutom FMJ(att klara av den kan ta lika lång tid som alla andra tillsammmans). Är du någorlunda bra kan jag garantera att du kommer att levla riktigt fort.

Gör challenges gå in på en cage match och kör lite challenges tillsammans.

Tänker du göra headshots, vänta med det tills du Prestigar så får du bbel xp(när du kommer till "Expert VI") och både titlar och emblems som du inte får innan du prestigar.

Bra tips!

Men för oss okunniga skulle någon kunna förklara vad en cage match är för någonting?

Visa signatur

"Trying is the first step towards failure" Homer

Permalänk
Medlem

Låter som UFC i mina öron..