datalätt AB, säkert att köpa därifrån ?

Permalänk
Medlem

datalätt AB, säkert att köpa därifrån ?

tjena!

vann precis en auktion på ett 4870 hos tradera.se

Personen alias är datalätt ( som verkar vara ett företag)

Jag skrev till han & bad om att få åka och hämta kortet eftersom deras affär/lager ligger i eslöv & jag bor nära så jag tänkte att det varit smidigare om jag kunnat droppa in & hämta kortet så vi slipper postförskott osv.

Det jag undrar nu är:

Är det säkert att beta med postförskott ( & alla andra betalningsätt som sker över internet)

och är det någon som har någon erfarenhet om just "datalätt" ?

MvH

zalkan,

Visa signatur

i5 - 4gb xms3 @ 1600MHz - 500gb wd hdd - 260gtx sli - antec twelve hundred - 750W corsair TX. W7 ultimate 64bit

& allt visas i en CRT från 1999;) 19" 100Hz

Permalänk
Medlem

Kan tillägga att när jag frågade om jag kunnde åka och hämta kortet fick jag som svar:

"Nej, kortet finns i ett annat lager"

därav blev jag lite fundersam.

mvh.

Visa signatur

i5 - 4gb xms3 @ 1600MHz - 500gb wd hdd - 260gtx sli - antec twelve hundred - 750W corsair TX. W7 ultimate 64bit

& allt visas i en CRT från 1999;) 19" 100Hz

Permalänk
Medlem

Vad har han för omdömme på tradera är frågan.

Permalänk
Avstängd

Dom kunde ha svarat dej vi kan ta hem kortet till denna affär/lager så att du kan komma och hämta det...

Inte vi har det i ett annat lager... bluffmakare deluxe!

Permalänk
Medlem

Den här killen som du pratar om känner jag personligen och jag har handlat mycket i hans affär i eslöv, för jag bor ju här. Problemet är att datalätt i eslöv har gått i konkurs, pga det är alla grejer ute på tradera.
Och det stämmer faktiskt att de inte har något lager i eslöv, åtminstone inget ordentligt iallafall.. varje gång jag skulle beställa någonting fick jag vänta typ en vecka eller så.

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

använd paypal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
Den här killen som du pratar om känner jag personligen och jag har handlat mycket i hans affär i eslöv, för jag bor ju här. Problemet är att datalätt i eslöv har gått i konkurs, pga det är alla grejer ute på tradera.
Och det stämmer faktiskt att de inte har något lager i eslöv, åtminstone inget ordentligt iallafall.. varje gång jag skulle beställa någonting fick jag vänta typ en vecka eller så.

Okey, men då känns det ju ganska säkert!

Tänkte nämligen samma sak som prodigy skriver.

Tack för alla svar.

Visa signatur

i5 - 4gb xms3 @ 1600MHz - 500gb wd hdd - 260gtx sli - antec twelve hundred - 750W corsair TX. W7 ultimate 64bit

& allt visas i en CRT från 1999;) 19" 100Hz

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

(Internet, uppkoppling och nätverk Konsumenträtt.)