Permalänk
Medlem

Hej själv Hawk,

Det där ser väl okej ut utan att behöva gå till överdrift med kabeldragningen som nu medger bl.a. en bättre luftgenomströmning genom din datorlåda och nu är du väl nöjd med ditt datorsystem för stunden antager jag?

/Saint25

Permalänk
Medlem

tyckte det blev väldigt stor skillnad på kabeldragningen! bra jobbat! verkar vara en bra prisvärd burk du har!

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Blev ju riktigt snyggt till slut. Det enda jag hade gjort innan jag monterade allting hade varit att spraya hela insidan och baksidan av chassit mattsvart, det hade givit ett stort lyft (enl mig).

Permalänk
Medlem

Svart va de ja

Citat:

Ursprungligen inskrivet av P3T3R82
Blev ju riktigt snyggt till slut. Det enda jag hade gjort innan jag monterade allting hade varit att spraya hela insidan och baksidan av chassit mattsvart, det hade givit ett stort lyft (enl mig).

Hej:)
Tack för ris och ros, det är väldigt bra när man får kritik, annars vet man ju inte om va man gjort fel
Jo då jag tänkte allt målat lådan svart inuti från början, men allt annat moddande tog sån tid att det glömdes bort...=/

Jag började ju med att måla nedre delen av fronten svart, där som den stora 140 mm fläkten fick nytt hål utan galler.

Nu skall jag ändå sätta på svarta isolerskivor på alla ställen där man kan, så den lär bli ganska svart ändå.
Möjligt att jag maskerar en del efter plattorna och målar lite svart i springorna.
Fortsättning följer...:D

Men att börja måla nu vore ju inget kul, då måste jag ju riva hela datorn
Jag ångrar att jag inte målade från början

Visa signatur

Hawk

Permalänk
Medlem

Bra jobbat. Kul att du delade med dig

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm