Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Kan inte installera ati drivrutiner

Permalänk

Kan inte installera ati drivrutiner

Hej, igår så skulle jag ladda hem nya drivrutiner till mitt hd5770 (10.2) men när jag hade valt os, grafikkort m.m så fick jag upp detta istället:

Server Error in '/us-en' Application.

Compilation Error

Description: An error occurred during the compilation of a resource required to service this request. Please review the following specific error details and modify your source code appropriately.

Compiler Error Message: CS0433: The type 'ASP.vista64_optional' exists in both 'c:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\Temporary ASP.NET Files\us-en\b17c1bf6\2b32ab6\App_Web_a__06-yb.dll' and 'c:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\Temporary ASP.NET Files\us-en\b17c1bf6\2b32ab6\App_Web_8ku07z6x.dll'

Source Error:

Line 16: <uc4:win7 ID="win72" runat="server" />
Line 17:
Line 18: <uc5:win7 ID="win73" runat="server" />
Line 19:
Line 20:

Source File: c:\Inetpub\wwwroot\us-en\App_Controls\Catalyst\win7\windows-7-64bit.ascx Line: 18

Show Detailed Compiler Output:

Någon som har haft samma problem eller vet hur man kan fixa det?! :S

Kan även tillägga att om jag laddar ner ccc/drivrutiner någon annanstans och installerar så funkar det endå inte, står att det bara installerade någon usb port m.m men inte ccc och grafikkortets drivrutiner :S

Visa signatur

System:
Fractal Design Define R5 || Asus Z97-A || Intel Core i7 4790k || Asus strix GeForce GTX 970 || Ballistix sport 2x8 GB || EVGA Supernova G2 750W || Samsung 850 EVO 250 GB

Permalänk
Medlem

http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/integrate... 7 - 64-Bit Edition detta kanske kan vara nåt? jag fick gå en jävla omväg för att hitta hit, sitter och ska installera drivrutiner nu. fruktansvärt bra gjort av ati att tillhandahålla en sida som fungerar som den ska!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jhlmj
http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/integrate... 7 - 64-Bit Edition detta kanske kan vara nåt? jag fick gå en jävla omväg för att hitta hit, sitter och ska installera drivrutiner nu. fruktansvärt bra gjort av ati att tillhandahålla en sida som fungerar som den ska!

Tack för svaret, men det funkar inte o installera ccc :s
ska formatera datorn istället

Visa signatur

System:
Fractal Design Define R5 || Asus Z97-A || Intel Core i7 4790k || Asus strix GeForce GTX 970 || Ballistix sport 2x8 GB || EVGA Supernova G2 750W || Samsung 850 EVO 250 GB