Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem

nya EK-Supremacy Plexi-Koppar

gamla vs nya

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Då "dricka" var på bordet i förgår vill jag tipsa om denna:
Det räcker med ett LITET glas till denna.

http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?searchquery=fire...

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av LightForz:

Då "dricka" var på bordet i förgår vill jag tipsa om denna:
Det räcker med ett LITET glas till denna.

http://i46.tinypic.com/2pr8fuf.jpg

http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?searchquery=fire...

Den där är god som fan.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Bilen ska få lite välbehövd omvårdnad. Har inte polerat eller lagt lackskydd sen den köptes för 2 år och 7500 mil sen... Fy skäms på mig

Sen blev det även en Moccamaster KBG741 ASO till frun. Enligt henne var det stor skillnad mot hennes gamla bryggare (jag dricker dock inte sån belsebub-saft så jag kan inte uttala mig).

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem

Köpte en PS vita igår, samt 16 GB minne, uncharted, rayman och gravity rush. Köpte också Monster hunter på PS Store
Endast spelat gravity rush, där jag kommit 50% av storyn. Rekommenderar spelet starkt

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Fyra stycken Scythe Slip Stream 140mm 1700rpm och en Phobya G-silent 180mm 700rpm, dags att byta ut de medföljande Fractal Design-fläktarna som knappt flyttar någon luft. Blev även lite sleeve då Scythefläktarna inte är sleevade från början.

Permalänk
Medlem
Skrivet av logoz:

Bilen ska få lite välbehövd omvårdnad. Har inte polerat eller lagt lackskydd sen den köptes för 2 år och 7500 mil sen... Fy skäms på mig

Är det kanske Bollnäs Bilvård du köpt från? (tänkte på ultima) bra grejjer du har där förövrigt.
Speciellt Ultima PGP, är helt förälskad i "lackskyddet" då det är så himla simpelt och ändå gör sitt jobb.

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem

Hoppas du får bättre bild nu då

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Senaste roliga köpet

Vad det är? En ledtråd.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Hoppas du får bättre bild nu då

Tydligen inte....

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Är det kanske Bollnäs Bilvård du köpt från? (tänkte på ultima) bra grejjer du har där förövrigt.
Speciellt Ultima PGP, är helt förälskad i "lackskyddet" då det är så himla simpelt och ändå gör sitt jobb.

Du gissar så rätt så! Fast Menzerna beställdes från Pingens.se, 3x500ml för 450 kr jämfört med BBV:s 3x250ml för 399.

Ultima verkar vara bra, har läst gott om det i diverse forum. Ska bli kul att se om jag kan få till det med dessa grejerna, har bara polerat med budget-smet från macken tidigare. Blir kanske en liten projekttråd ifall det visar sig bli lyckat

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem
Skrivet av ODDNAME:

Senaste roliga köpet

Vad det är? En ledtråd.

Står ju på ardupilot till ditt quadcopter bygge.

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Tydligen inte....

Haha. Går gött för dig?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Punsch!

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Haha. Går gött för dig?

http://www.sweclockers.com/forum/125-geforce/1134300-bsod-0x1...

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Vill nog påstå att den gamla var snyggare. Nu spelar det ju ingen som helst roll men iaf

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En platta öl:)

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Semplezz:

En platta öl:)

Bra där, men tyvärr missade du en fundamental aspekt av den här tråden;-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semplezz:

En platta öl:)

Häftigt.

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Häftigt.

Härligt med afterwork öl om inte annat!

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Bra där, men tyvärr missade du en fundamental aspekt av den här tråden;-)

haha, njea men såg flera som hade laggt upp bilder på alkoholiga drycker!;) så passade på! ;D

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semplezz:

haha, njea men såg flera som hade laggt upp bilder på alkoholiga drycker!;) så passade på! ;D

Syftar nog på att det saknas en bild

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Syftar nog på att det saknas en bild

i see i see!

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem

Inte så märkvärdigt. Men det blev lite pennor ( dom går åt som smör i solsken hemma här ). Plus ett par linjaler.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

http://img28.imageshack.us/img28/5290/pennorpennor.jpg

Det blev lite pennor. Det var dags att fylla på. Plus ett par linjaler.

Galet med pennor du köper.
Du borde satsa på 1000-pack eller nåt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Galet med pennor du köper.
Du borde satsa på 1000-pack eller nåt.

Jo, det går åt en hel del pennor hemma här. Just nu så köper jag mina i 12-pack. Och får då 10% i mängdrabatt. Så det är ju bra.
Men jag funderar starkt på att höra efter om det inte går att få pennorna sponsrade. Om det är möjligt, vill säga.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem

Ett par nya solglasögon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kode:

Punsch!

Bild]

Nice, ær det stor skillnad på dom? man har alltid bara køpt flaggpunschen automatisk av nån anledning.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

En heli till inomhusflygningen

Blade mSR

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁