Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Blev lite mer WW2 historia från tradera.

Denna gång 1 st Reichsmark 5 1937. Myntets silverhalt är 0.900 och väger 12,5 gram.
Lite skillnad mot lillebror 2 Reichsmark som har 0.625 silverhalt och endast väger 5 gram :).

OBS! Det grafiska innehållet kan vara stötande för vissa personer.

OBS! Andra varningen. Det förekommer en Swastika(hakkors) på bilden då myntet är från tredje rikets tid.

Dold text
Dold text
Permalänk
Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Rädd för att älgarna och rådjuren ska skjuta tillbaka?

(Vinyl)

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Hedersmedlem

Dell 2007FPb
Logitech DiNovo Edge
Logitech Numpad N305

Klantigt nog läste jag inte på ordentligt innan så jag köpte en passiv MDP-DVI-adapter när grafikkortet behöver en aktiv för fler än två skärmar, därav den avstänga skärmen. >_< Ny aktiv adapter inhandlas imorrn.

Permalänk

Blev lite uppgraderingar inför spelhösten samt ett nytt stall till gitarren...var dock så smart så missade ju CrossFire-bryggan :/

Uploaded with ImageShack.us

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Skrivet av Lasse.L:

Rädd för att älgarna och rådjuren ska skjuta tillbaka?

Man vet aldrig vad dom har i lur denna säsong. Kanske har tagit hjälp av ryssen ^^

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk

Läckra. Vart hittar man sådana?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

400 vuxenpoäng införskaffade

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Jag följde Belgas råd och inhandlade en blue label, vart 716kr för mig ellr ca: 845 i sek.
Tror det blir att bjuda hem nå kompisar och pröva den ihelgen.
Tyvär var tanken även att inhandla en ron zacapa xo och några flaskor vin, men det var ju ingen ankomst taxfree butik i syne.
Sen slank det med en Mr.potato i väskan med.

En ny jacka har även införskaffats + en kostym, men orkade inte ta kort på den.
Sorry för den skita spegeln,tak lampan i badrummet har pajjat så man såg idet inte så bra. Samt att jackan var lite skrynklig med, men i mitt försvar har den legat i en väska runt halva jorden.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Karate Taco: Trevligt. Vart köpte du det hela ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Blev lite mer WW2 historia från tradera.

Denna gång 1 st Reichsmark 5 1937. Myntets silverhalt är 0.900 och väger 12,5 gram.
Lite skillnad mot lillebror 2 Reichsmark som har 0.625 silverhalt och endast väger 5 gram :).

OBS! Det grafiska innehållet kan vara stötande för vissa personer.

OBS! Andra varningen. Det förekommer en Swastika(hakkors) på bilden då myntet är från tredje rikets tid.

Dold text

Häftigt Hur mycket får man pröjsa för ett sånt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hukke97:

Häftigt Hur mycket får man pröjsa för ett sånt?

Denna gången gick sista budet på 157kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Läckra. Vart hittar man sådana?

http://www.sportamore.se/produkt/17369-bjorn-borg-woodford-m-...
Där har du dom

Permalänk
Avstängd

Rabattkod br3dbandsbolag3t. ger 15% på ordinarie priser

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Massa småprylar från DealExtreme och Dollar Store

Permalänk

Lite grejer från cdon

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

http://img600.imageshack.us/img600/1716/androidmj.jpg

Karate Taco: Trevligt. Vart köpte du det hela ?

Skulle gissa på att han köpt det på gents.se

Permalänk
Medlem

60Watts Xenon konvertering till E28an.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

Inhandlats 2 st nya skärmar här, NÖJD!

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Mycket vacker Tundercats pryl!

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Blev lite mer WW2 historia från tradera.

Denna gång 1 st Reichsmark 5 1937. Myntets silverhalt är 0.900 och väger 12,5 gram.
Lite skillnad mot lillebror 2 Reichsmark som har 0.625 silverhalt och endast väger 5 gram :).

OBS! Det grafiska innehållet kan vara stötande för vissa personer.

OBS! Andra varningen. Det förekommer en Swastika(hakkors) på bilden då myntet är från tredje rikets tid.

Dold text

Ballt... vad fick du betala?

Edit: Nevahh mind.. Såg ditt svar längre upp

Permalänk
Medlem

Köpt lägenhet, inflyttning i december 985k väldigt nöjd, måste bara köpa ny soffa säng och matbord, resten får man av päronen.
51 kvadrat hushålls el ingår (kommer köra så många datorer att dett är som sänt från ovan )

Så nöjd

Permalänk
Medlem
Skrivet av cuda00:

Köpt lägenhet, inflyttning i december 985k väldigt nöjd, måste bara köpa ny soffa säng och matbord, resten får man av päronen.
51 kvadrat hushålls el ingår (kommer köra så många datorer att dett är som sänt från ovan )
http://i51.tinypic.com/1fa6oh.jpg

http://i56.tinypic.com/3007dsh.jpg

Så nöjd

Shit, var bor man då? Jag betalade 350k för en 64 kvadratare i Falun.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Priset beror på huvudstaden Bor ca 30 minuter ut från sthlm

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Shit, var bor man då? Jag betalade 350k för en 64 kvadratare i Falun.

Jag fick betala 825k för en 2:a på 50,6 kvm :). 350k låter sjukt billigt för en 64 kvm :D.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Jag fick betala 825k för en 2:a på 50,6 kvm :). 350k låter sjukt billigt för en 64 kvm :D.

Samtidigt ska väl nämnas att jag fick börja med att slipa parkettgolv i hela lägenheten, byta fönster och köpa nytt kök på ikea för runt 50k

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Jag fick betala 825k för en 2:a på 50,6 kvm :). 350k låter sjukt billigt för en 64 kvm :D.

och jag betalade 90k för 57kvm

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Ett stycke galen fläkt, Scythe Gentle Typhoon 5400rpm. (notera stödringen mellan bladen)

Och nej, det är andra planer för den godingen än att sitta i datorn, flåsar på och låter något enormt! Köpt på Cooling Stuff.

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!