Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Har fått byta en hel del dyra prylar på jobbet. Jobbigaste är när man själv är ansvarig för att delen byts.
Sist jag paja något var det en panel för Ca: 5000 US Dollar. XD Den var kul att förklara för chefen! XD

Permalänk

Pajat självförtroendet när jag hjälpte mormor flytta idag, morbror är den stressade typen där allt ska göras NU, dessutom är han väl utbildad inom psykologi, han bryter ner mig totalt.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Mitt paraply.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Idag pajade ena trampan på cykeln. Dock endast sjävla upphängningen av de metallbitar som ger "yta" för skon att vara på, inte själva mittaxeln.

Det var några skruvar som hade lossnat, så det blir till att ta en sväng till cykelverkstan och fråga om han har några på lager.
Lite halvdum konstruktion dock, varför inte ihopsvetsat? Känns dumt att ha en skruvkonstruktion på något så vibrationsrikt som en pedal?

Eventuellt kommer en bild senare. Snabbladdar telefonen avstängd för att kunna ha lite extra kräm för kvällens turfrunda.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Polermaskinen från Biltema har säckat ihop, har ju halva bilen kvar...
Fast den förstörde nog sig själv

Höll till hela 1.5 bilar!

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Polermaskinen från Biltema har säckat ihop, har ju halva bilen kvar...
Fast den förstörde nog sig själv

Höll till hela 1.5 bilar!

Du får väl polera för hand? (:

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

en uppsättning slutstegsrör å la 500:-, hade väl inte varit speciellt märkvärdigt om dom inte var i princip nya >_< skräp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Du får väl polera för hand? (:

Nää fy fasiken, är ju skitjobbigt hehe
Blir inte så bra heller :/

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Nää fy fasiken, är ju skitjobbigt hehe
Blir inte så bra heller :/

Hyr in en valfri arbetslös, han nöjer sig no med lite sleeve

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Hyr in en valfri arbetslös, han nöjer sig no med lite sleeve

Fasen, det var ingen dålig ide

Permalänk

Trodde jag hade pajjat min nya Corsair Force 3 disk, gav BSOD två gånger... startade AHCI o nu verkar det funka...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Idag pajade ena trampan på cykeln. Dock endast sjävla upphängningen av de metallbitar som ger "yta" för skon att vara på, inte själva mittaxeln.

Det var några skruvar som hade lossnat, så det blir till att ta en sväng till cykelverkstan och fråga om han har några på lager.
Lite halvdum konstruktion dock, varför inte ihopsvetsat? Känns dumt att ha en skruvkonstruktion på något så vibrationsrikt som en pedal?

Eventuellt kommer en bild senare. Snabbladdar telefonen avstängd för att kunna ha lite extra kräm för kvällens turfrunda.

Nylockmuttrar borde lösa det problemet! Alternativt gänglåsningsvätska. Då går det inte upp av sig själv igen!

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_dubbdäck:

Nylockmuttrar borde lösa det problemet! Alternativt gänglåsningsvätska. Då går det inte upp av sig själv igen!

Kruxet är att skruven sätts fast i pedalen som är gängad. Däremot bör lite Loctite 243 eller dylikt hjälpa ja. Meeen, det är inget jag har på lager. Tills dess får jag väl se till att dra åt skruvarna ordentligt med jämna mellanrumm.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

mitt gammla xbox har gått sönder,

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk
Medlem

Precis när jag tittar förbi i tråden så slår jag till juiceglaset ner i mjuka mattan och blir av med en jätteliten skärva i kanten på något hårt den föll på -_-
Kanske fortfarande går att dricka ur, ska testa snart och se om jag skär upp magen eller ej.
EDIT: Still alive

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

lite cyklar sammt cykelfälgar

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900