Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Pokemon

Klockan är 2:32 nu när jag skapar denna tråd men men.

Det är så att jag har "massor" utav Pokemon kort kvar sedan jag var liten och spelade med dom.
Så jag undrar om det finns nå värde i de och om någon lite sweclockers medlem kan vara sugen:)
Har säkert 300st kort mer eller mindre. Vill ju inte riva ur pärmen som jag har alla korten i:P

Mvh Anders

Permalänk
Medlem

Vad de kan vara värda vet jag inte men vill du sälja korten hänvisar jag dig hit:

http://www.sweclockers.com/annonser

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Jag har också några "buntar" pokemon kort. Minns att brorsan hade en samling hockeykort också, en rätt så skaplig sådan. Om den finns kvar och isåfall vart den finns vet jag inte, men den skulle nog vara värd något kan jag tänka mig.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Pröva tradera?

Permalänk
Medlem

Hockeykort som ala säger kan vara värt en hel del (en del kort förstås).
Min bror har sålt ett par speciella ur sin stora samling för en hel del pengar.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

min lillebrorsa samlar på såna faktiskt. Har ni några grymma LvX eller EX kan de vara intressanta.

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem

Utgåva 1 (Alltså första tryckningen) Charizard i foil är värd hundratals kronor, det är allt jag vet.

Visa signatur

xellos: i7 920 @ 3,9 GHz | Asus P6T Deluxe V2| Corsair 1000W | Corsair 6GB 1600MHz DDR3 | PowerColor ATI 4870x2 x2 CrossFire | Creative SB Xtreme Gamer | 60GB SSD + 500GB Sata II | Samsung t220 x2

Permalänk

skulle tippa på att det är som med hockey korten som var populära förut.
när det begav sej så var vissa utav korten värda skit mycket(speciellt om man hittade rätt person som hade intresset och samlade),men nu när hockey korts eran är över,så är dom inte värda ett dugg(eller ja,finns säkert nått värde fortfarande,men då ska man nog hitta en köpare som fortfarande samlar).
lika gäller pokemon korten.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Tar upp denna döda tråd på nytt.

Permalänk
Medlem

de där pärmarna kom man ihåg som man hade sina hockeykort i, fanns även olika plast skal för enskilda kort som man var extra rädd om. roliga tider. undrar vart dom tog vägen, kanske morsan eller nått kastade dom när man tappade intresset.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

de där pärmarna kom man ihåg som man hade sina hockeykort i, fanns även olika plast skal för enskilda kort som man var extra rädd om. roliga tider. undrar vart dom tog vägen, kanske morsan eller nått kastade dom när man tappade intresset.

Jo, det roliga är att jag kommer ihåg varenda avsnitt av pokemon serien 1 men jag kommer nästan inte ihåg något när man har lekt med korten:)

Permalänk
Avstängd

Vad sugen jag blev på att börja rota i förrådet efter mian gamla kort.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Nostalgin flöda ganska hårt där.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.