BF3 klan rekryterar =R0= (PC)

Permalänk
Medlem

BF3 klan rekryterar =R0= (PC)

Rampage Overlords rekryterar spelare till BF3 (PC), vi letar mogna personer som fungerar bar i teamspel (18+ men undantag sker)!
Om ni vill vara med, skriv i den här tråden där ni lämnar BF3 namn eller gå in på våran Platoon. ni kommer få provspela med oss ett tag innan innan ni blir äkta R0 medlemmar.

Ni hittar våran battlelog Platoon här, ni hittar även en kort presentation där.
Vi använder TeamSpeak 3 för att kommunicera.
Alla som kommer provspela, lägg till kvadde en av klan ledarna. ni hittar hans battlelog här och ha taggen "PO".

Ses på slagfältet!

*************************0 platser kvar! rekryteringen är stängd för tillfället*************************

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk

Kommer ni spela matcher ? ligor, cuper osv?

Permalänk

Bf3 namn: JonasMswe
Kan vi pratas vid ikväll?

Permalänk
Medlem
Skrivet av knubbsalen:

Kommer ni spela matcher ? ligor, cuper osv?

De hoppas! vi vi har lirat lite på ESL och lite småspel mot andra klaner. Vi måste bara växa tillräckligt med spelare så fler är online samtidigt!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Bf3 namn: JonasMswe
Kan vi pratas vid ikväll?

Vi kommer meddela när det blir provspel, kan hända att det blir redan ikväll!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Lägg till mig som vän på battlelog..
Nickar "Tejojist"

Permalänk
Skrivet av olle360:

De hoppas! vi vi har lirat lite på ESL och lite småspel mot andra klaner. Vi måste bara växa tillräckligt med spelare så fler är online samtidigt!

Provspelar gärna då

Nick: knubbsalen

kontaktar du mig ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av knubbsalen:

Provspelar gärna då

Nick: knubbsalen

kontaktar du mig ?

Ja, som sagt vi meddelar när det blir provspel!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Skrivet av olle360:

Ja, som sagt vi meddelar när det blir provspel!

Härligt, vara hojta till om du behöver mer info om mig

Permalänk
Medlem

nick: Zienx, bara skriv om det blir något provlir.

Visa signatur

<Dator 1> CPU: Intel I9 9900K@5Ghz | CPU Kylare: Noctua NH15 | MB: Asus Maximus XI Gene | RAM: G.Skill 32GB DDR4 3200MHz CL14 Trident | HDD: Samsung M.2 970 1tb | GPU: Asus RTX 3080TI Strix
<Dator 2> CPU: Intel I7 8700K@4.8Ghz | CPU Kylare: Be Quite Dark Rock Pro 4 | MB: Asus Z370-H | RAM: G.Skill 16GB DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws V | HDD: Samsung M.2 970 500gb | GPU: Asus 2080 Dual

Permalänk
Medlem

Provspelar gärna.
Origin ID: Vidstrom

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING - AMD Ryzen 7 5800X3D - Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 - G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C - PNY GeForce RTX 4080 - LG 34'' UltraGear 34GN850P

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Bf3 namn: JonasMswe
Kan vi pratas vid ikväll?

Skrivet av Ananasen:

Lägg till mig som vän på battlelog..
Nickar "Tejojist"

Skrivet av Zienx:

nick: Zienx, bara skriv om det blir något provlir.

Skrivet av Vidstrom:

Provspelar gärna.
Origin ID: Vidstrom

Om ni vill förbereda så ladda ner teamSpeak 3, det är de vi använder för att kommunicera. http://www.teamspeak.com/?page=downloads

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Hur är det med frekvent spelande? Måste man spela t.ex. minst 2 timmar om dagen som jag sätt i andra klaner?
Aja, oavsett så provspelar jag gärna
Nick: Itsjofa

Visa signatur

CPU: i5 4670K
GPU: ASUS GTX 770 DirectCU II
RAM: 8 GB 1600Mhz
MOBO: MSI Z87-G45

Permalänk
Medlem
Skrivet av joFa^:

Hur är det med frekvent spelande? Måste man spela t.ex. minst 2 timmar om dagen som jag sätt i andra klaner?
Aja, oavsett så provspelar jag gärna
Nick: Itsjofa

Vi tvingar inte er att spela 24/7 för att vara. bara man är aktiv!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Permalänk

Är intresserad för jag har länge letat efter folk som vill spela
Men jag kommer inte kunna spela när det är läxa osv.

adda mig heter filipcombat87 på battlelog
Är 14 år om du undrar Fyller 15 14 april nästa år.

Btw, använder ni teamspeak eller vad använder ni?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Alla som kommer provspela, lägg till kvadde en av klan ledarna. ni hittar hans battlelog här.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Vi använder TeamSpeak 3 för att kommunicera.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Skrivet av olle360:

Vi använder TeamSpeak 3 för att kommunicera.

Okej bra, har det redan

Men ska jag endå skriva in clantagen? även om jag inte är ''riktig'' klanmedlem?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

alla nya ska ha klan tagen PO

Permalänk
Medlem

Tja!
Är 16 år och har spelat i klan förut, men eftersom det var en amerikansk/kanadesisk klan har det blivit lite problem med tiderna och så nu för tiden. Skulle gärna gå med och spela i er klan, älskar att köra objective.

Origin-ID: Samlood

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

BF3: KryT4X
Origin: KryT4X

Spelar alltid Engineer, 15år men mogen av mig.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk

hehe spelade på eran server men det gick tydligen lite för bra så det blev en ban efter att jag sköt ner eran lilla helikopter två gånger med min tank (;

Permalänk
Medlem

Förklaring av anledningen till P0 istället för R0:
P0 står helt enkelt för Prov0, att man är på test.
Självklart vill seriösa klaner testa nya spelare innan de får bära klan taggen.
Taggen är helt enkelt ett enkelt sätt att säkerställa att nya personer inte beter sig illa i klanens namn.

Utan tag blir det dessutom jobbigt att hålla koll i spelet på vilka som är med och spelar med klanen.
Därför får spelare på prov en annan tag, tills de visat sig fullgoda klan medlemmar.

Att börja klaga på en sån liten bagatell som att P0 skulle låta som bajs,
visar helt klart att man inte är den typen av spelare som söks av Rampage Overlords.

/ Robin

Visa signatur

Mitt portfolio: www.DuaneLee.se

Permalänk
Skrivet av PaddanHallon:

hehe spelade på eran server men det gick tydligen lite för bra så det blev en ban efter att jag sköt ner eran lilla helikopter två gånger med min tank (;

I och med att vi körde mot en annan klan så kickade vi en del för att lämna rum för vår klan och den andra klanen.
Haha! Det var verkligen inte så att du var för bra för oss.

/Yo-L

Permalänk
Medlem

Rekryteringen har gått jätte bra! Vi har fått in massa bra spelare och håller på att bli ett riktigt bra gäng nu!! - Vi söker dock fortfarande några till spelare, Ta chansen och joina vår Klan " kanske en av Sveriges bästa "

Permalänk
Medlem

Är sugen på lite organiserat spel.

BF3: Olawert

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk

Undrar varför ni bannade mig från BF3 servern och TS3 servern utan att säga någonting?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Testpilot

Tråd rensad! håll bajsdiskussionerna på dagis i fortsättningen.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]