Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

CD bränning med problem, första låten hörs inte

Permalänk
Medlem

CD bränning med problem, första låten hörs inte

Tyckte tråden passade bra här, det är ju faktiskt frågan om lagring.

Håller på att bli lite galen. Har bränt ner min Playlist (Youtube klipp från min hårddisk) med hjälp av Realplayer men får problem med första låten. Kan inte begripa vad det beror på men första låten (6:13 lång) har inget ljud, vare sig vid uppspelning i Realplyer eller Windows Media Center. De som kommer senare har ljud. Gjode ett par försök men har som noterat inte fått det att fungera. Gjorde alla inställningar rätt, valde ljud cd och importerade spellistan rätt. Alla klippen får plats och programmet meddelar att CD bränningen avslutats utan problem. Har gjort en liknande CD tidigare och det var inga som helst problem att få det rätt. Snälla hjälp mig att få rätt på detta.

(Cd skivorna är för personligt bruk endast. Tyckte det var bäst att skriva det så det inte blir några frågor om copyrigt etc).

Edit: I de bästa av världar är det fixat nu. Jag lade första låten sist istället. Antagligen blev det fel när programmet skulle läsa in något så "stort" i början. Filen var ändå inte den (i Mb räknat) största men klippet var det längsta.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone