Svårigheter med att förstå DNS , tips uppskattas

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2010

Svårigheter med att förstå DNS , tips uppskattas

Tjena!

Jag har läst olika hemsidor om hur folk går till väga för att ändra sina domäner men jag förstår fortfarande inte:

Info: Jag har en blogg.se sida, jag har köpt ett domännamn på Binero.

Problemet: Jag klarar inte av att länka "min binero hemisda namn" till blogg.se sidan. (förstår inte DNS PROCESSEN)

Finns det något lättare sätt, snabbare och enklare sätt som gör att man förstår?

Help is very much appreciated

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av Humanflu:

Tjena!

Jag har läst olika hemsidor om hur folk går till väga för att ändra sina domäner men jag förstår fortfarande inte:

Info: Jag har en blogg.se sida, jag har köpt ett domännamn på Binero.

Problemet: Jag klarar inte av att länka "min binero hemisda namn" till blogg.se sidan. (förstår inte DNS PROCESSEN)

Finns det något lättare sätt, snabbare och enklare sätt som gör att man förstår?

Help is very much appreciated

Deras support har förmodligen svaret du söker....

http://www.binero.se/support/guider/webbplats/vidarebefodring...

Chassi: Cooler Master N400 | Moderkort: Asus P8Z77-V PRO | CPU: Intel i7-3770K | Minne: Corsair Vengeance @ 1600mhz 16GB | GPU: Sapphire Radeon R9 280X 3GB VAPOR-X (Tahiti XTL) | PSU: Corsair TX 750W | SSD: OCZ Vertex3 120GB & Samsung 830 120gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summer '79
Registrerad
Maj 2002

Ring Binero, de har mycket bra support och du lär fixa de på max 5 min

CPU: Intel Core i7 4770K @ 4.2Ghz Motherboard: Asus Maximus VI Hero GPU: Zotac GeForce GTX 780 AMP Edition Memory: Kingston Beast 16GB @ 2400Mhz SSD: 240GB Intel 530 PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum Chassi: Corsair Obsidian 750D OS: Windows 7 x64 Professional 3Dmark11: 13739 3Dmark Vantage: 42063 Valley Benchmark 1.0 Extreme HD: 3016