iOS-appar kraschar oftare än androidappar enligt ny undersökning

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindbergski:

Sitter med Htc sensation och iPad 2 och jag märker ingen större skillnad på antalet kraschade applikationer!

Däremot så tänker jag inte som vissa fanboys säga att Apple är Guds gåva till världen för det är väldigt mycket som är dåligt med Apple precis som med android osv

Håller med helt och hållet, man får inte glömma att se det negativa i det man äger, för inget är perfekt tyvärr. VIlket är tråkigt här på forumet för oftast så ser ingen några nackdelar med det dom har. Det är väl det som är det intressanta att se med det man har, vad som faktiskt är negativt det är väl då man kan välja bäst vad man vill ha om man letar efter det ena eller det andra..

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

Ja det finns inga system som är perfekta. De är trots allt skapade av människor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Fast ändå är det dom som äger t.ex iphones som har flest "väldigt nöjda" kunder.. Så användarupplevelsen är tydligen av större vikt. Jag tycker själv inte det är vanligt att något crashar på telefonen. Ska inte säga att det inte hänt för det har det gjort, men ytterst ovanligt här i alla fall, sen kan det ju skilja från telefon till telefon också och vad man har installerat.

Jag tror inte du eller någon typ blir lika nöjd med en android telefon för 1000kr med låg upplösning, kass processor, dåligt med minne osv mot en iPhone för 6000kr. Enkel matte, att det finns en drös med budget mobiler på android sidan men också bra high-end mobiler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veizel:

Då visar det sig att "Skype" Lägger mer tid att utveckla appen på Android för att göra den bra med när det kommer till Ios skiter dom i det och ger ett pris på 9 kr wow vad bra Apple har ingen chans de har inget unikt från konkurrenterna !!

Va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Jag tror inte du eller någon typ blir lika nöjd med en android telefon för 1000kr med låg upplösning, kass processor, dåligt med minne osv mot en iPhone för 6000kr. Enkel matte, att det finns en drös med budget mobiler på android sidan men också bra high-end mobiler.

Ja nej det är ju givet, men inte många som förstår detta här på forumet, vilket märks tydligt när dom säger att en billig telefon är bättre än en dyrare, i princip hela tiden. Folk försöker övertala folk att de billigare är bättre än det dyrare, vilket kan stämma i enstaka fall, men oftast är det ju inte så och därför finns det också en marknad för båda, men det gäller att förstå skillnaden på produkt och produkt

Men ja, jag håller med dig!

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Ja nej det är ju givet, men inte många som förstår detta här på forumet, vilket märks tydligt när dom säger att en billig telefon är bättre än en dyrare, i princip hela tiden. Folk försöker övertala folk att de billigare är bättre än det dyrare, vilket kan stämma i enstaka fall, men oftast är det ju inte så och därför finns det också en marknad för båda, men det gäller att förstå skillnaden på produkt och produkt

Men ja, jag håller med dig!

Vid extrema prisskillnader är det så men sen kommer det en gräns där man betalar de extra pengarna för märket. iPhone är det givna exemplet även om det är en bra telefon.

Apple konkurrera inte på samma sätt som alla Andorid-tillverkare prismässigt. Om tex Iphone 4 skulle vara en android mobil så skulle den garanterat ligga på typ 3000-3500kr.
De kör med sitt egna lilla överpris och för den som måste ha Apple produkter är liksom tvungen att gilla läget och köpa den, och älska den så klart.