Vad tycker ni Star Wars fans om detta?

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni Star Wars fans om detta?

Precis som dem säger, det är fan sorgligt och irriterande

Permalänk
Medlem

Awezome =D

1000 gånger bättre än vad George Lucas har gjort de senaste åren

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Hahaha

Oh my.. vet inte ens vad jag ska säga.. wow..

Permalänk
Medlem

Va i helvete.....

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

I aint no hologram girl!
Bättre än starwars.

Permalänk
Hedersmedlem

Helt galet, det sjukaste är ju dock inte att karaktärerna dansar, det är ju musiken (texterna) och miljöerna de dansar i som är helt galna! Ser roligt ut får jag ändå säga!

Permalänk
Medlem

Kan man dansa som Grand Moff Tarkin så e de mitt....

Visa signatur

Old: NZXT Gurdian 921RB / 2500K 4.5MHz/ G.Skill Ripjaws 8GB 1600 MHz / 1TB Samsung SpinPoint F3 / Corsair Force 3 90GB / Asus P8Z68-V / AXP 850W / Zotac GTX580 1.5GB AMP 950 MHz / Samsung 22x DVDRW L/S / Windows 7 x64 / Artic Frezeer 13 pro.

New: NZXT 630 / MSI Z170A KRAIT GAMING 3X / 6600K 4.4 GHz/ Deepcool Captain 120 / Vengeance LPX White 16GB/ GTX1070 Dual 8GB / GQ 750W / Toshiba 1TB / WD Blue 2TB / Intenso 240GB / SteelSeries Apex 350 / Razer Abyssus / Acer Predator XB240H/ 6-pack Pripps.

Permalänk
Medlem

Aaargh! Obi-Wan Kenobi vänder sig i sin grav! Fy faan vad äckligt... Om de åtminstone hade haft Star Wars inspirerad musik. Men den jävla mainstream skiten med utbytta ord? Mina öron gav upp och min hjärna sa upp hyresavtalet.

Ursäkta mig medan jag går och spyr.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X @5GHz, 32 GB DDR4 @3600MHz, RTX 3070 8GB RAM

Permalänk
Hedersmedlem

It gets better!

Permalänk
Medlem

Om dom hade visat upp lite sådana skills i Filmerna kanske dom hade fått över fler till the dark side!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Nivity:

Om dom hade visat upp lite sådana skills i Filmerna kanske dom hade fått över fler till the dark side!

Det tror jag också! Jag tror dock att Leia hade lockat desto fler till rebellerna!

Permalänk
Avstängd

verkar nice ju!

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk
Medlem

För mig infinner sig aldrig den rätta känslan att det är Star Wars. Jag vill ha Darth Vader, Luke, Leia, Han, C3PO etc samt Palpatine som kejsare. Hade varit så häftigt om det istället utspelats i rätt tidsepok och alla de kända ansikten hade kunnat vara npcs i spelvärlden. Tänk om de hade kunnat lägga handlingen mellan ep3 och ep4, då hade iaf det imperiet vi känner till existerat.

Fast rent spelmässigt kan ju folk då inte springa omkring med ljussablar både till höger och vänster, vilket de kan nu. Så av den anledningen kan jag samtidigt förstå deras val att välja en tidsepok där både Jedi och Sith fanns i obegränsat antal. Men just därför känns inte detta som riktigt Star Wars för mig iaf, utan känns mer bara som ett generellt sci-fi MMO med element stulna ur SW.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Avstängd

Åh fy fan.. "and a single tear rolled down WongFeiHungs cheek"

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk

High school musical: Star Wars edition.

Permalänk
Medlem

Hahaha, lite våldtäkt på Star Wars, men trots allt är är det skitroligt att se på.

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]

Permalänk
Skrivet av valiant:

För mig infinner sig aldrig den rätta känslan att det är Star Wars. Jag vill ha Darth Vader, Luke, Leia, Han, C3PO etc samt Palpatine som kejsare. Hade varit så häftigt om det istället utspelats i rätt tidsepok och alla de kända ansikten hade kunnat vara npcs i spelvärlden. Tänk om de hade kunnat lägga handlingen mellan ep3 och ep4, då hade iaf det imperiet vi känner till existerat.

Fast rent spelmässigt kan ju folk då inte springa omkring med ljussablar både till höger och vänster, vilket de kan nu. Så av den anledningen kan jag samtidigt förstå deras val att välja en tidsepok där både Jedi och Sith fanns i obegränsat antal. Men just därför känns inte detta som riktigt Star Wars för mig iaf, utan känns mer bara som ett generellt sci-fi MMO med element stulna ur SW.

Redan gjorts. It didn't work.
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_Galaxies

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whistler84:

Aha, där ser man. När det kom ut hade jag inte "upptäckt" det roliga med MMO ännu, så det där var nåt jag aldrig testade då. Det kom t.o.m ut före WoW om jag förstår rätt va? Trots allt är det väl efter WoW som MMO genren fick en större publik också.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)