Permalänk
Medlem

Hoppas på en i5 3570k samt ett GTX660Ti/GTX670 för ett framtida mITX-bygge!

Permalänk

5 min kvar

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING, Intel Core i9 10850K kyld av custom loop 360+140mm rad, Corsair 16GB DDR4 3200MHz, EVGA RTX 2070 Black gaming, PNY 1TB NVME m.2, Ocz 480GB SSD, random 1 tb hårddisk, Corsair AX860i Och allt sitter i ett Corsair 800D

Permalänk
Hedersmedlem

Hoppas på en 4-bay NAS till riiiiiktigt överkomligt pris! Får gärna vara 4 st 2-3 TB-diskar inkluderade

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Tråkiga saker

Permalänk
Medlem

Nån som vet om de slår ihop ordrar om man bestället från olika, eller är det frakt för varje enskilt erbjudande?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

hmm, jag köpte ju en sån här: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=650847 för bara typ 3-4 veckor sen för 1500...

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Kan säga att Moccamastern är en riktigt bra kaffebryggare. jag köpte samma som är på rea nu på netonnet för en månad sen. Då fick jag den för samma pris.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

"Personvåg med inbyggd WiFi som mäter vikt, BMI, fettmängd. Stöder upp till åtta stycken användare. Presentera dina uppgifter per automatik på Twitter."

WOW! Årets köp 2012? Har alltid velat rapportera om min vikt på Twitter per automatik.

Permalänk
Medlem

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSS!
70% på en fläkt med beskrivningen: Den här blåser

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Ninjaflipp:

http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/8/23900443453-or...

"Personvåg med inbyggd WiFi som mäter vikt, BMI, fettmängd. Stöder upp till åtta stycken användare. Presentera dina uppgifter per automatik på Twitter."

WOW! Årets köp 2012? Har alltid velat rapportera om min vikt på Twitter per automatik.

Haha tänkte precis skriva samma sak, helt awesome!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjaflipp:

http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/8/23900443453-or...

"Personvåg med inbyggd WiFi som mäter vikt, BMI, fettmängd. Stöder upp till åtta stycken användare. Presentera dina uppgifter per automatik på Twitter."

WOW! Årets köp 2012.

Varför skulle man vilja lägga upp det på twitter? Ska man ha twitter i micron också så man kan få ut statusar som "jahopp, nu orkar han inte laga mat igen, Panpizza it is", varpå vågen går efter och fortsätter klagandet på viktökningen av sagda pizza.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Lite ful marknadsföring att säga att högtryckstvätten har 50% rabatt.

Enligt prisjakt ligger priset vanligtvis strax över 1500...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=582962

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus TUF 3080 OC + övrigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjaflipp:

http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/8/23900443453-or...

"Personvåg med inbyggd WiFi som mäter vikt, BMI, fettmängd. Stöder upp till åtta stycken användare. Presentera dina uppgifter per automatik på Twitter."

WOW! Årets köp 2012? Har alltid velat rapportera om min vikt på Twitter per automatik.

Tycker det är riktigt bra faktiskt. Det sporrar en i sin viktminskning. Inte posta direkt till twitter men att man får en fin graf på sin vikt osv.
Ångrar inte mitt köp av den för någon vecka sedan.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Finns det någon sweclockers rabatt på komplett typ som fri frakt eller liknande?

Visa signatur

CPU:Intel Core i5 4670K @stock Mobo:MSI z87 G-45 GPU:MSI GeForce GTX 1070 6GB Minne:Corsair Vengeance 1600Mhz 2x4GB HDD:Samsung 103SJ 1Tb SSD:Samsung 830 128GB PSU:Fractal Design 650Watt Chassi:InWin 303 Svart
www.surfburken.se

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Geffel:

Finns det någon sweclockers rabatt på komplett typ som fri frakt eller liknande?

Nej.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Geffel:

Finns det någon sweclockers rabatt på komplett typ som fri frakt eller liknande?

Nej.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Geffel:

Finns det någon sweclockers rabatt på komplett typ som fri frakt eller liknande?

Det är genom den dyra frakten de tjänar ihop de pengar de förlorar genom rabatterna ^^,

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Json_81:

Nån som vet om de slår ihop ordrar om man bestället från olika, eller är det frakt för varje enskilt erbjudande?

Bumpar denna då jag gärna också skulle vilja veta hur det ligger till.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av GoYoghurt:

Bumpar denna då jag gärna också skulle vilja veta hur det ligger till.

Enskilt frakt för enskild beställning.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Enskilt frakt för enskild beställning.

Det om något är väl dåligt?
När de kör såna här erbjudanden kunde man tycka att de kunde slå ihop det i slutet.

Nåja, om jag mot förmodan ska köpa grejer, det går fortfarande att få saker billigt till hämtbutiken i GBG?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Det om något är väl dåligt?
När de kör såna här erbjudanden kunde man tycka att de kunde slå ihop det i slutet.

Nåja, om jag mot förmodan ska köpa grejer, det går fortfarande att få saker billigt till hämtbutiken i GBG?

Svarar på min egen fråga.
39:- för hämtning i GBG/Sthlm/Malmö.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Jo, det var la en äckligt dyr frakt
Tyckte vi behövde en våg för 159:- ex frakt.
Frakten låg ju på ca 130:- x)

Visa signatur

l Antec Three Hundred l Corsair CX 600W l 2x4+2x2=12 gb 1600mhz
l XFX Radeon HD 6950 2Gb l Gigabyte GA-990XA-UD3 l AMD Phenom II x6 3,2ghz
l Noctua NH-U9B SE2 l Verbatim 120Gb ssd l 1tb 7200rpm

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Json_81:

Det om något är väl dåligt?
När de kör såna här erbjudanden kunde man tycka att de kunde slå ihop det i slutet.

Nåja, om jag mot förmodan ska köpa grejer, det går fortfarande att få saker billigt till hämtbutiken i GBG?

vid centralstationen ska det vara en byggnad där posten, komplett osv finns.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Json_81:

Det om något är väl dåligt?
När de kör såna här erbjudanden kunde man tycka att de kunde slå ihop det i slutet.

Nåja, om jag mot förmodan ska köpa grejer, det går fortfarande att få saker billigt till hämtbutiken i GBG?

Med tanke på volymen av beställningar så tycker jag inte det är särskilt konstigt. Pick-up-point blir 39 :- och det oavsett storlek och vikt om man tänkt köpa något stort.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

En ankarsrum assistent (grön) beställd.. köttkvarnen blir ju "gratis" med detta dealet, synd att det inte var rabatt på den också bara..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSS!
70% på en fläkt med beskrivningen: Den här blåser

Sen är frågan: Har den BOOOST?

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Sheik Yerbouti:

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSS!
70% på en fläkt med beskrivningen: Den här blåser

Skrivet av Sheik Yerbouti:

Sen är frågan: Har den BOOOST?

Äh alla vet att man måste ha DUAL FAN!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Json_81:

Nån som vet om de slår ihop ordrar om man bestället från olika, eller är det frakt för varje enskilt erbjudande?

Ta saken du vill ha och lägg den i din kundvagn, den ligger kvar för samma pris tills du gör beställningen så du kan lugnt kolla alla erbjudanden idag och sen beställa.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Ta saken du vill ha och lägg den i din kundvagn, den ligger kvar för samma pris tills du gör beställningen så du kan lugnt kolla alla erbjudanden idag och sen beställa.

Förutsatt att det inte tar slut under tiden, det är inte reserverat för att det ligger i din kundvagn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koffe_93:

Jo, det var la en äckligt dyr frakt
Tyckte vi behövde en våg för 159:- ex frakt.
Frakten låg ju på ca 130:- x)

Konstigt, för mig kostar det 59 kronor.