Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Gamer i Piteå/Luleå/Skellefteå sökes

Permalänk
Medlem

Gamer i Piteå/Luleå/Skellefteå sökes

Hej forumiter!

Jag läser en utbildning i Piteå betitlad radioproduktion i nya medier. I sagda utbildning har vi getts en uppgift att göra ett 15-minutersreportage som på valfritt sätt skildrar samhället där min vinkling är hur gaming påverkar individen socialt, utbildningsmässigt, ekonomiskt och fysiskt. Vinkeln kommer med största sannolikhet att formas om under processen i relation till personen.

Vem är du då? Dig själv - det är den absolut mest väsentliga egenskapen jag söker. Fördelaktigt är om du, som ett resultat av gaming mötts av en stark fram- eller motgång som du är villig att berätta om. Utöver det så spelar ålder ingen roll, dock måste jag ha dina målsmäns godkännande för att få spela in och producera reportaget om du är under 18. Du bör inte vara rädd för att berätta om ditt spelande, dess fördelar och nackdelar i de områden jag beskrivit i första stycket.

Reportaget kommer ej att sändas, utan enbart redovisas för en grupp på 20 personer. Om jag mot förmodan skulle vilja sända reportaget kommer det inte ske utan ditt godkännande.

Hör av dig via PM om du kan tänka dig att ställa upp, så berättar jag mer!

För diskussion: Är gaming ett samhällsproblem eller ej?