Permalänk
Avstängd

Wow konto - timeout?

Hej,

Kan man få timeout på sitt World of Warcraft-konto för att man spelar för mycket?

En i min guild pratade om att det ligger en säkerhetsspärr för att man inte ska spela för mycket.

Kommer jag bli avstängd? Står ofta inloggad länge utan att jag gör något, sedan kommer jag och spelar på kvällen/natten! :S

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

HAHA, nej verkligen inte, sålänge dina föräldrar inte lagt in en spärr, där kan man justera onlinetider.

Men annars så får du vara online hela tiden om du vill, för blizzard iaf.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Iwar:

HAHA, nej verkligen inte, sålänge dina föräldrar inte lagt in en spärr, där kan man justera onlinetider.

Men annars så får du vara online hela tiden om du vill, för blizzard iaf.

Är du säker på det? Läste massa om att folk hade dött när de spelat World of Warcraft för länge...tänkte om Blizzard svarat genom att lägga spärrar eller något. Fast, det skulle ju vara lite osjysst av dem att ta betalt då, i och för sig.

Permalänk
Skrivet av RainbowRACER:

Är du säker på det? Läste massa om att folk hade dött när de spelat World of Warcraft för länge...tänkte om Blizzard svarat genom att lägga spärrar eller något. Fast, det skulle ju vara lite osjysst av dem att ta betalt då, i och för sig.

Finns ingen spärr för det och kommer nog aldrig att göra, ända som kan begränsa din speltid är parental control.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Chawan123:

Finns ingen spärr för det och kommer nog aldrig att göra, ända som kan begränsa din speltid är parental control.

Har föräldrar en separat nyckel dit på Battle.net-accountet? Nu är jag lite för gammal för att ha något sådant aktivt, bara nyfiken?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RainbowRACER:

Har föräldrar en separat nyckel dit på Battle.net-accountet? Nu är jag lite för gammal för att ha något sådant aktivt, bara nyfiken?

Blir du någonsin utloggad och det står Parental control?
Trodde inte det. Simma lugnt!

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Inaktiv

Finns i någon Asiatisk version tror jag. Sen dör inte folk av att spela för mycket WoW utan av att inte äta, dricka eller sova. Det står inte om alla de som inte dör / blir massmördare pga. Wow på Aftonbladets förstasida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon150287:

Det står inte om alla de som inte dör / blir massmördare pga. Wow på Aftonbladets förstasida.

Ouch too soon