Permalänk
Medlem

AC-130 i Amoured kill

Tydligen har det läckt några screenshot med AC-130

Vad tror ni?
Det ser ut som att det är plats för två personer i den och båda verkar vara gunners. Verkar bli en cod-klon.
Själv så tycker jag att det kan bli tråkigt, man borde kunna flyga själv. Tänk att bli rammad av en AC-130 som flygs av en dator.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Avstängd

Tror jag skiter i bf3 nu

Permalänk
Medlem

Haha, awesome

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Jahopp, där försvann min glädje över Armored kill.
Jag hade mer visionen om att det enbart skulle bli pansarfordon och dylikt över en stor karta. Inga jävla flygplan eller helis.

Aja, man får väl inte vara för negativ, kanske blir bra i slutändan.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Det här kommer bli riktigt jälva awesome.

Ser fram emot denna expansion som fasen!

Permalänk
Medlem

Så bara för att cod har AC 130 och bf3 tar in det så kommer bf3 att suga balle? Men kom igen....

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem

I have the coolest boner right now, och SNÖBANOR!!!!!

Permalänk
Medlem

Jag vill ju flyga den!

Coolt hur som helst, kan inte vänta tills Armored kill!

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzity:

I have the coolest boner right now, och SNÖBANOR!!!!!

Ser väl ut som sand? Det är ju grönt och ingen is på havet på dom andra bilderna

Kasst om man inte får styra planet själv får jag säga.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Man kan väl hoppas att det går att styra för att sedan slå på autopilot eller liknande.
Ser ju sjukt awesome ut iallafall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Jahopp, där försvann min glädje över Armored kill.
Jag hade mer visionen om att det enbart skulle bli pansarfordon och dylikt över en stor karta. Inga jävla flygplan eller helis.

Aja, man får väl inte vara för negativ, kanske blir bra i slutändan.

Tror snarare det är grymt svårt att vara bra med den.
Hur svår kan den vara ett sänka liksom? Ta ett jet sätt 14 rocket pods i baken på den...

För övrigt tror jag det blir en grymt exp.

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Grafikkort: RTX 3080 TI RAM: Corsair vengeance 16GB 3200Mhz
Nätagg: Corsair RM750 Moderkort: Asus prime Z370-A
SSD: Intel 660P 1TB CPU: Intel 8700k

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Jahopp, där försvann min glädje över Armored kill.
Jag hade mer visionen om att det enbart skulle bli pansarfordon och dylikt över en stor karta. Inga jävla flygplan eller helis.

World of Tanks finns ju alltid.

Permalänk
Medlem

Ser nice ut men hoppas att man få styra den själv, annars har man tillslut bara massor idioter och noobs som bara sitter där och tar upp plats.

Permalänk
Medlem

AC-130 flyger väl bara runt i en ring endå?

Permalänk
Medlem

Detta är ju fan ascoolt ! dom som inte gillar detta måste ju förstå att de kommer säkerligen finnas on/off på detta

Jag tycker det är helt fantastiskt att Bf3 har så mycket att erbjuda och det verkar inte finnas gränser för vad de kan göra

Permalänk

Tycker det skall bli kul med större plan än vanliga jets.

Permalänk
Medlem

Finns några mer bilder på denna sida http://www.enterbf3.com/

Ser faktiskt ut som att nån flyger ac130 planet.

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Skrivet av helmius:

Det ser ut som att det är plats för två personer i den och båda verkar vara gunners. Verkar bli en cod-klon

Cod-klon pga av att de lägger in en AC-130?
Då blir det ingen idé att köpa ARMA 3, jag har hört att de ska ha bilar i spelet. Vilken Dirt-klon, eller hur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sacrum:

Cod-klon pga av att de lägger in en AC-130?
Då blir det ingen idé att köpa ARMA 3, jag har hört att de ska ha bilar i spelet. Vilken Dirt-klon, eller hur?

Att de lägger in en AC-130 gör inte spelet till en cod klon och jag har ingenting emot den i spelet, det jag menar är hur den beter sig. I ett Battlefield spel ser jag det som en självklarhet att man ska få flyga själv. Här ser det ut som att den flyger av sig själv och din enda uppgift blir att skjuta, precis som i cod.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

stora feta bombare etc hör hemma i BF, jag säger bara FLY WITH ME BRO!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Om man inte kan styra den själv lär det ju bli shitstorm. Kan man styra den kommer det vara så jävla kul a kamikazi'a Nä men motsvarighet till de tyngre transporthelisena är ju trevligt. Borde balansera sig själv o vara rätt lätt att skjuta ner. I 1942 fanns det ju en större bombare också så varför inte

*edit*

Ser ju ut att bli snyggt som fan.

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Om man inte kan flyga den själv är det fail, kan man flyga den själv blir det precis som Kogster sa som klassiska BF 1942

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem

Blir det som desert combat moden till bf1942 så blir det bra

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk

Kan man flyga den själv så lär det ju bli asroligt, annars vet jag inte riktigt..

EDIT: med tanke på att man ser att bara en person sitter i planet, och den sitter som gunner så lär man ju inte kunna flyga själv.

Eller man kanske kan flyga upp den, slå på autocirkulation och sätta sig i gunnerseat sen xD

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

jag har hört att det är som UAVn från Bad Company 2, fast för två personer, man är i basen o ställer sig vid en dator trycker på E sen så är man i luften

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

jag har hört att det är som UAVn från Bad Company 2, fast för två personer, man är i basen o ställer sig vid en dator trycker på E sen så är man i luften

:((( faaaaan ville köra.

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

jag har hört att det är som UAVn från Bad Company 2, fast för två personer, man är i basen o ställer sig vid en dator trycker på E sen så är man i luften

Är det sant får väl även vi BF-fanboys erkänna att det var ett jäkligt lamt sätt att lösa det på.

Kan inte alla fordonen på tex Caspian Border åka runt på en förprogramerad slinga a ´la "farfarsbilarna" på liseberg så vi slipper slösa en medspelare på att framföra fordonet, då kan ju fler skjuta...

Mvh

Tobias

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kogster:

:((( faaaaan ville köra.

Ja jääävlar vad roligt det hade varit att flyga runt med den , om den hade hitpoints som 3-4 jetplan (typ att det krävs 3 stingerträffar för att döda den) annars skulle man bli uppäten av kulsprutan på vanliga jets tyvärr.

Edit: Men skitsamma, det kommer vi inte få.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Hittade lite mer info, vet inte hur trovärdig den är men det verkar som att det kommer att flyga på räls så att säga.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C