Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Jag tycker det. Men jag antar att det beror på vad du är ute efter.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Har själv börjat lira lite. Mitt första moba som väckt intresse. Tredjeperson/chase-vyn känns välbekant från mmorpgs. Håller på att lära mig för fullt, har väl passerat den första nybörjarnivån, men har mycket att lära om alla karaktärer och hur jag ska anpassa mig efter hur en match utvecklas.

Spelar iaf nån timme per dag, oftast med 1-4vänner. Har skype, sund inställning. 29år med erfarenhet av onlinespel på mer eller mindre seriös nivå sedan '97

In-game: Nattkryp

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Spelat i lite drygt 2 veckor nu och är lvl 13. Vore skoj att spela med någon mer så adda gärna om ni är sugna.

Nick: Lek3r

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att köra duo-lane? Jag behöver få masteries på några till supports och kör gärna med någon adc som vet vad de gör

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

Någon här som fortfarande spelar Smite? Jag har spelat lite från och till. Just nu bara något arena game när jag får tid över. Spelade mer seriöst i tidig beta. Ingen som har lust att dra ett game någon kväll?

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.

Permalänk

Hej Sweclockers! Tänkte höra ifall det finns några som är sugna på att spela ihop med mig. Jag är 23 år och tycker mycket om spelet smite, och har spelat det sedan early access sommaren 2013. Även väldigt intresserad utav att testa Paladins som är deras näst kommande spel.

Är du intresserad så är det bara till att invita mig, heter Piederman i spelet.

Skrivet av ghollghost:

Någon här som fortfarande spelar Smite? Jag har spelat lite från och till. Just nu bara något arena game när jag får tid över. Spelade mer seriöst i tidig beta. Ingen som har lust att dra ett game någon kväll?

Visst! Invita mig, jag heter Piederman på smite. Brukar spela mellan 2 till 4 timmar per dag.

Visa signatur

Nätaggregat Corsair AX 850W 80+ Gold | Moderkort Asus P8P67 PRO REV B3 | GPU EVGA GeForce GTX 780 Ti 3GB Superclocked | CPU Intel Core i7 2600K | RAM Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB | Ljudkort Asus Xonar Essence STX | Hårddiskar OCZ Agility 3 120GB + WD 500GB | Mikrofon JJLabs BMC-USB | Hörlur Sennheiser HD 598 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piederman:

Hej Sweclockers! Tänkte höra ifall det finns några som är sugna på att spela ihop med mig. Jag är 23 år och tycker mycket om spelet smite, och har spelat det sedan early access sommaren 2013. Även väldigt intresserad utav att testa Paladins som är deras näst kommande spel.

Är du intresserad så är det bara till att invita mig, heter Piederman i spelet.

Visst! Invita mig, jag heter Piederman på smite. Brukar spela mellan 2 till 4 timmar per dag.

Gött! Se om jag kommer ihåg att invita dig nästa gång jag går in då ^^ Jobbar rätt mycket resten av veckan dock. Men då är jag inte ensam då

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.

Permalänk
Medlem

Har gått över till Dirty Bomb och rocket League. Har det hänt något större med spelet sedan i våras?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Har gått över till Dirty Bomb och rocket League. Har det hänt något större med spelet sedan i våras?

Jag som inte spelar så aktivt kan ju säga att det händer mycket hela tiden. Men det är nog för jag kommer på några veckor efter saker hänt att de faktiskt hänt... Märkte när jag snabbt loggade in för daily login att de ändrat lite menyer. Men hann inte kolla så mycket på det. Har ju kommit ett gäng nya gudar. Vet inte vilken ordning men Sol är ju senaste nu.

Dra hem spelet och kör ett practice game! Brukar jag göra för att se vad som är nytt ^^ (vem pallar läsa 200 nya patchnotes i rad? ) Fast värsta är ju när de ändrar ett item eller abillity och man inte vet om det. Tror den funkar som innan och så förstår man inte varför det inte funkar som det ska!

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.

Permalänk
Skrivet av ghollghost:

Vem pallar läsa 200 nya patchnotes i rad?

Jag tycker om att göra det.

Visa signatur

Nätaggregat Corsair AX 850W 80+ Gold | Moderkort Asus P8P67 PRO REV B3 | GPU EVGA GeForce GTX 780 Ti 3GB Superclocked | CPU Intel Core i7 2600K | RAM Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB | Ljudkort Asus Xonar Essence STX | Hårddiskar OCZ Agility 3 120GB + WD 500GB | Mikrofon JJLabs BMC-USB | Hörlur Sennheiser HD 598 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piederman:

Jag tycker om att göra det.

Jo, är man aktiv och läser när de kommer ut. Visst då förstår jag (gjorde ju jag innan också). Men är man lite borta från det ett tag och kommer tillbaka och har 5 stora uppdateringar plus en massa små så blir det... lite lång läsning

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.

Permalänk
Medlem

hej

jag söker seriös Clan till Smite då jag kör alla hero har spelat sen beta är 25 år bor jkpg skirv om ni är sugna på att spela

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag och några kompisar har spelat Smite nu under hösten men under de senaste 2 månaderna så har min vän varken kunnat spela conquest eller joust som han tidigare kunde. Han blir utkastad till Login screen, vartefter han kommer in i spelet igen men samma process upprepar sig. Arena och assault fungerar sådär men det laggar. Han sa att det var efter en patch som det hände. Smite customer service va inte till någon större hjälp utan efter 2 olika försök till hjälp så svara de med samma "copy paste" meddelande. Vi har prövat att avinstallera det från Steam och laga det via deras egna client. Rensat all Smite data från hans dator osv. Ingenting verkar hjälpa. Samma problem på olika nät dessutom. Dock så fungerar det finfint på min laptop som är i samma klass som min väns. 2 månader har gått och det verkar inte hjälpa med att spelet har uppdaterats några gånger. Det enda jag kommer att tänka på är att installera om windows nu mera.

Har ni haft liknande erfarenheter och kanske vet någon fix till det hela.

En fortsatt trevlig kväll, och tacksam för hjälp.

Visa signatur

Fractal Design Define R6, Asus ROG Z-390-F, Intel Core i9-9900KF, Corsair H100I Platinum, Corsair Vengeance RGB PRO 32GB, Asus ROG Strix RTX 3080, Corsair RM850W, Samsung 2TB 990 Pro + Samsung 1TB 970 EVO PLUS

Permalänk
Medlem

Om det är någon som är sugen på att lira lite för skojs skull (Har lirat HoN mycket innan och en del Dota2) så adda gärna kWallz

Permalänk
Medlem

Tjena! Addat en del av er, söker efter kloka svenskar att spela med pga utrikiska minderåriga randoms brukar ha en tendens att vara aningen aggresiva samt otrevliga

Visa signatur

CPU:Intel i5 4670k @4.2Ghz CPUKylare:Noctua NH-D14 MOBO:Asus SABERTOOTH Z87 RAM:Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP PSU:Corsair AX860 80+ platinum GPU:MSI Geforce GTX 780ti SSD:Samsung evo 840 120gb HDD:WD 1TB x2 Chassi:NZXT H630

Permalänk
Medlem

Loke, riktigt sn33ky karaktär! Klart roligast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3flex:

Släng inte för mycket pengar på Smite och företaget Hirez bara. De gör nog som de gjort med Global Agenda och Tribes Ascend snart, droppar supporten och går vidare till ett nytt spel (GA2). Folk klagar redan på deras girighet av att dom börjar ta betalt för saker som inte kostat innan och att servrarna börjar få problem. Samma sak hände TA. Hirez är giriga efter pengar, när de har mjölkat ur spelet så droppar dom de och börjar med nästa. Skitföretag enligt min mening. Bara ger en varning då det har varit och är mycket diskussioner kring Hirez beteende. Själv har jag lirat TA i 2år och det sättet dom behandlade de på är bara patetiskt. Vill inte förstöra tråden utan bara varna folk att inte slänga för mycket riktiga pengar på spelet.

Jaadu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@heddrix: Palla citera ett inlägg ifrån 2014, som inte ens gav någonting.

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."