Lite strul med partitioner (världens största disk?)

Permalänk
Medlem

Lite strul med partitioner (världens största disk?)

Satt och och jobbade lite allmänt sen bara boota datorn om (ingen blåskärm förrän efter ombootningen). Inte så kul att behöva sitta och fixa med detta nu när det är fredagkväll och allt :/

Kolla storleken på partitionerna

http://theocean.shacknet.nu/images/crash.jpg

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ser ut som en liten hdd-krash det där

Permalänk
Medlem

påminner mej om när jag för typ 3 år sen hittade 100+ 5 gigs filer på min lilla HD

Permalänk
Medlem

Hårddisken är nog fysisk okej, men något har hänt med volymerna. Eftersom någon idiot (jag då) har gjort om disken till en dynamisk så är jag "pretty much screwed". Jag har dock inte gett upp hoppet än, får ge det några timmar imorgon också innan jag formaterar den och börjar om. Där fanns ändå inte mer än en 50 GB som inte finns på backup

Det ironiska är att jag köpte en CD-RW idag för att köra backup. Hade jag gjort som jag tänkte från början och köpt en HDD till för att ha som backup så hade jag antagligen klarat mig

Visa signatur
Permalänk

Skitbra! Din bildjävel fungiert nicht.

Visa signatur

[size="1"]...and on the 8:th day God[/size] [font="arial"][size="3"]overclocked[/size][/font].

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [0verlord]

Hur trött blir man, kör en DLINK 804 som får för sig att tappa inställningarna lite då och då. Mailade deras Support för över 1 vecka sedan och har inte fått svar än :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [0verlord]

ta bort http:// i början så ska de funka

Visa signatur

i5 750 @ 4.0 GHz | GTX 680 | 8 GB Corsair Vengence CL9 | X25-M 80 GB SSD | Gigabyte GA-P55-UD3 | Fractal Design Newton 500W | Fractal Design R2 | BenQ XL 2410T 120hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M3E30
Hur trött blir man, kör en DLINK 804 som får för sig att tappa inställningarna lite då och då. Mailade deras Support för över 1 vecka sedan och har inte fått svar än :/

Med min svada här ovan så menade jag att "nu funkar" det

Visa signatur