Helgsnack: "Vad är den sämsta produkt du någonsin inhandlat?"

Permalänk

xfx radeon hd 5870 xt, det krachade och jag fick blåskärm hela tiden

Visa signatur

Intel i7 4790K | EVGA GTX 670 FTW | Asus Z97-A | Corsair Vengeance LP 16GB 1600 MHz | Corsair HX 750 W | Fractal Design Define R4 | Zalman cnps 9900 max blue | Windows 7 Pro 64bit
http://soundcloud.com/koffein92
http://www.youtube.com/user/Koffein92?feature=guide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Humper:

Och ingen av dem släppta i Sverige. Och Boxee är nu en gammal produkt.

Men att man kan få en OUYA för 850kr med frakt inkluderat till sverige så tycker jag inte att det har någon större betydelse.
Boxee borde uppgraderas om den är gammal. Att de fortfarande säljer den med gammal hårdvara är ju ett skämt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cocosoft:

Så du uppmanar att köpa fel?...

Uppmanar till att leva iaf, och lever man är det oundvikligt att göra vissa felköp, små som stora. Så livet är typ ett stort paket, lite som en låda med karameller.. Man vet aldrig vad man får, om man inte läser och förstår innehållsförteckningen dvs..

http://www.youtube.com/watch?v=R_M9WrTC_qM

Visa signatur

"Den som aldrig gjort fel har aldrig testat något nytt" -Albert Einstein

MSI 890FXA-GD70 + 1055t @ sweetspot 3,9Ghz

Permalänk
Medlem

Tyvärr för många för att komma ihåg i detal..
Men på sistone kan jag väl påstå att LG's Optimus X2 P990 är av en riktigt stor besvikelse.

Visa signatur

Jag gillar hårdvara.
Jag gillar spel.
Jag gillar teknik.

Permalänk
Master of Overkill

2x Radeon 4870x2 i CF har nog alldrig haft så mycket problem XD

Men 4 GPU på den tiden va inte det roligaste XD

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk

Jag skaffade en Apple Newton handdator bra idé med värdelös funktion, dock tidigt ute 1993.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Newton_(PDA)

Permalänk
Medlem

Samtliga HP produkter har alltid varit en besvikelse..

Visa signatur

Computer: 9900K + NH-D15, Aorus Master, 32GB@3200MHz, 2080 Ti Strix OC, 970 EVO+ 500GB, RM850x Plat, Fractal R6 + 1xNF-A14, 3xNF-A12x25, Win10 Pro.
Audio: Lavry DA11, WooAudio WA22, HD800 + Cardas XLR, Blue Compass, Radius & Yeti Pro.
Other: Herman Miller Envelop + Aeron, XB271HU, U2717D, Filco TKL + PBT, G403, QcK Edge, Bungee v2, EdgeRouter Lite, UAP-AC-LITE, DS412+ (4x4TB).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Berling:

Tyvärr för många för att komma ihåg i detal..
Men på sistone kan jag väl påstå att LG's Optimus X2 P990 är av en riktigt stor besvikelse.

Vill du vara snäll att utveckla? Den har nyligen fångat mitt intresse och har som plan att använda som nästa mobil.

Permalänk
Medlem
Skrivet av djaxxo:

hahah ta om det där .... om man säger det så kommer bra fler bilar, lastbilar. mopder osv. i dina ögon vara skit än just "franskt"

snacka om retarded.

Generellt sett får jag nog hålla med honom, det är inte mycket förutom mat som fransmännen gör bra.
Bilarna är inte dåliga, men de gör så mycket mysko grejer. Citroën satte ju till exempel inga bromsköldar på någon bil(tror det var C4 eller C5). Detta gjorde att bromsarna fungerade mycket dåligt på vintern om man inte bromsade hårt lite då och då.
Peugot och Renault gör du dock generellt ok bilar, speciellt Renault. Jämför man med BMW eller Mercedes så är de ju nästan felfria!

Deras Scootrar är ju inte mycket att hänga i granen dock. Piaggio eller Aprilia är mycket bättre, dock dyrare. Lastbilarna är det väl inte större fel på antar jag, men jag betvivlar att de mycket mer än hälften så bra som Scania eller Volvo.

Visa signatur

Ryzen 5600X | Asus B550-F Gaming | 32GB G.Skill Trident Z 3600mhz | Powercolor 6800 XT | Seasonic Prime TX 850W

Athlon 64, du har alltid en plats i mitt hjärta. <3

Permalänk
Medlem

Alienware OPTX 2310 3D

Dog efter 2 år, hade an samsung som jag hade för mer än tre år sedan, sålde till en polare och den fortfarande funkar, vilken skit Dell/Alienware produkter är !!!!

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D, Intel Core i7 4820K, Corsair H100, Asus Rampage IV Formula, 16GB Corsair Dominator Platinum 1866MHz, Asus GTX 980, Intel 320 120GB SSD, 640 GB WD Caviar Black x2 Raid 0, Corsair AX750, Asus VG278H med 3D Vision 2 kit, Asus G900, Asus ROG Mechanical Tangentbord CherryMX Svart, Xbox 360 Wireless controller ....

Permalänk
99:e percentilen

Xperia X10 Mini Pro.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk

Ghost reacon future soldier signature edition inte ens spelbart spel

Permalänk
Medlem

Panasonic gd67
Vet ni hur en 5-kronors plast-leksak känns? Så dålig var denna mobil, delarna höll knappt ihop efter tag och man fick nästan klämma den när man skulle använda den. Helt otroligt dålig kvalitet och ett uruselt batteri.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Skrivet av joojl:

Vill du vara snäll att utveckla? Den har nyligen fångat mitt intresse och har som plan att använda som nästa mobil.

du kan börja med att läsa om den på swedroid, där nämns de flesta felen, såsom dålig batteritid, inga programvaruuppdateringar, tappar lätt 3g anslutningen, allmänt seg utan root, men även med root är den seg.

Permalänk
Medlem

Läser alltid ihjäl mig på recensioner och forum innan jag köper nått lite dyrare så blir aldrig missnöjd då jag vet exakt va jag får. Men visst, mycket skit har man säkert köpt men kommer inte ihåg nån specifik + att dom köpen inte svikit plånboken allt för mkt.

Permalänk
Medlem

Min väckarklocka!

Visa signatur

/crummond

Permalänk
Skrivet av milla_66:

Hyrde en Prius i en vecka nu under semestern, körde ca 140 mil och snittade på 0,4L/mil på den veckan...

Den var väl inte blå eller?:)
http://www.youtube.com/watch?v=qP-tyvBGla4&feature=fvwrel

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

en actionkamera för 1500 kr använd ca 3 gånger hamnade i en låda typ 2 år. sen när jag hittade den igen så funkar den inte. yay

en ipod touch 32 gig för typ 3000 kr. var meningen att jag skulle ha i bilen med mitt musikbiblotek. men det slutade med att jag bara spelade lite angy birds på den. och hörlurs uttaget är glapp. fick den utbytt mot en ny men den blev glapp efter någon dag den med. sen har den legat orörd.

[edit]
och min nuvarande systemdisk en OCZ Agility 3 60GB. den fungerar inte utan att jag har ett os installerat på en annan disk i datorn.
den klarar inte av att köra os:et själv utan det måste finnas en installation till på en annan disk. annars startar den inte.

och min väckarklocka här med. det är som ett lotteri om den ringer eller inte på morgonen.

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i7 2600K 3,4GHz | Anteck Twelve Hundred | MSI Radeon HD7970 3072MB Lightning | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz Vengeance LP | 650W Corsair CMPSU-650TXEU | Samsung 840 Evo 120 Gig

Permalänk
Medlem
Skrivet av crummond:

Min väckarklocka!

Håller med! Konceptet "väckarklocka" borde vara förbjudet. Det orsakar troligen fler dödsfall än kolesterol!

Permalänk
Medlem

Det senaste var ett Apple fodral som heter iPad Smart Case till min iPad 2.

Så dåligt gjord så det liknar ingenting, så dåligt format. Typ några mm för stort så min iPad sitter inte riktigt fast i fodralet.

Patetiskt, Apple som brukar vara så bra annars. Men inte i detta fall

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesperu97:

Återkom när du är läskunnig, jag har för fan skrivit att min far tvingade mitt att skriva det! Ett bevis att vissa folk här på SweC är inkompetenta på det mesta, om ni vill ha mer inkompetenta människor så är det bara klicka in er på marknaden.

Du skrev det efteråt så han kanske inte har läst igenom alla inlägg det är rätt många du vet. Det är bra om du skriver från början pappa skriver bla bla bla, men jag håller med Citroen C5 var rent skit (inte min åsikt utan hört mycket om det) och Peugeot 307.

Visa signatur

WINDOWS 11 X64 | ASUS X570 | AMD RYZEN 3950X | RX 7900 XTX | G.SKILL 3600MHZ 32GB | SAMSUNG 980 PRO 2TB | WD 16TB | NZXT KRAKEN X73 | RAZER ORNATA CHROMA | EVGA SUPERNOVA T2 850W | LOGITECH G604 MUS | PHANTEKS NV7 | LG 34GK950F | LG OLED77G1 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av light44:

Ett par USB-drivna högtalare från Deltaco för nån blygsam 50-lapp. Borde vara olagligt att tillverka högtalare i denna prisklassen. Idag har jag lite finare system för ca 16K.

Värre vore det ju om ditt system förr 16k hade låtit apskit.
Jag förmodar att du inte förlorade så mycket pengar på 50kr-skiten så att du dog iaf.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk

XFX Radeon HD6570, var funkade i en dag sen var de svart..

Visa signatur

Nuvarande dator: 5900x, 3080ti, 64gb ddr4

Permalänk
Medlem

Allt jag köpt som det står Netgear på, nätverkskort, router. Allt, precis allt har varit riktigt urdåligt med massor med tappade paket, höga accesstider och regelbundna krasher.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

LG Optimus X2. Behöver jag säga mer?

Hatet mot LG växer starkare för varje funktion som slutar fungera!

Permalänk
Medlem

Asus Eee 900. Boh!

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Asus P8Z68-V Pro/GEN3 | Corsair DDR3 1600MHz 2x4GB | Intel Core i7 2700K | Samsung 850 EVO 500GB | Crucial m4 128GB |
EVGA GTX 1070 | EVGA SuperNOVA G2 750W |

Permalänk
Medlem

HTC S740, buggigare och klumpigare mobil får man leta efter, lyckades aldrig ta kort eftersom varje gång jag skulle använda kameran fick jag klassiskt windowsmeddelande att kameramodulen måste installeras om.

Sweex chassi årgång 2004 för ca 350 kr. Jag skar mig blodig varje gång jag mekade i datorn och var tungen att bygga om den för minst det dubbla innan den gick att leva med... I vredesmod slog jag den i bitar när jag hade köpt ett nytt chassi, vilken underbar känsla det var!

Permalänk
Medlem

Nån skullcandy skit när jag var typ 12. Skäms fortfarande :<

Visa signatur

ESXi kluster: ca 250GB RAM, 32 kärnor
Filserver: 2U 12 bay Chenbro, 2x Xeon E5530, 72GB DDR3 ECC, 12x 2TB WD Red, 2x 120GB SSD, OmniOS
Spelrigg: Asus Sabertooth X79, 3930k, Gigabyte GTX680, 32GB DDR3, 64GB SSD, 5TB HDD

Permalänk

Apple TV 3rd generation

Missade att det inte gick att Jailbreaka den. Tänkte ha den till XBMC. Eftersom jag inte kör Apple för övrigt (har iofs iphone som arbetstelefon men privat skulle jag aldrig köpt den) blev det en helt värdelös pryl. Sämsta köpet som jag kommer ihåg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweFunc:

LG Optimus X2. Behöver jag säga mer?

Hatet mot LG växer starkare för varje funktion som slutar fungera!

EN kompis flashade in android 4 på den manuellt och var väldigt nöjd efter det, officiella android brukar sällan vara bra.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.